everto

renault 103.54 WOM lewe obroty?

Polecane posty

everto    58

Witam,

mam pytanie dotyczące womu w renówkach.
Czy mają one lewe obroty womu?? jak tak to jak je włączyć?

potrzebne są mi do ostrzenia noży w mengele mb300. Noże muszą kręcić się w drugą stronę do tego. Teraz muszę podjeżdżać drugim traktorem i podłączać wom do mengelki od tyłu.

 

sposób typu reduktor na luz, rewers (elekt.hydr) daje do tyłu i wrzucam bieg (jakikolwiek) a wom puszczam przez skrzynie nie działa.

wom kreci się w lewo tylko jak wrzuce go przez skrzynie i bede jechał do tyłu. Ale niby jak mam wtedy wysiąść i dokładać ostrzałke do noży i obserwować to wszystko??

 

thx za pomoc.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

odnośnie mengelki.... kto Ci powiedział że ma miec lewe obroty do ostrzenia??? mengelke mam już druga i w sumie nie spotkałem sie z ostrzeniem na lewych obrotach :> zaskoczyłeś mnie... ale tak mysle.... oryginalny wałek przekażnika ma sprzegło jednokierunkowe więc jakim cudem Ty chcesz krecić maszyną w lewo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

pokaż mi taki zapis zapis w instrukcji bo wg mnie to bajka która ktoś kiedyś chciał zabłysnąć... pod wałek z tyłu maszyny widziałem jak zapinali przyczepy samowyładowcze i krążyli między polem a pryzma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
everto    58

właśnie tak sie ostrzy mengelki, zapisu nie ma, ale jak chcesz załatwić noże i ostrzałke to prosze bardzo.....

ale nie o tym temat... lewe obroty renault?? ktoś?? coś??

Edytowano przez everto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

ostrze i ostrze "normalnie" już drugą mengelke no ale.... pewno źle robie i sie nie znam ale jakimś cudem noże jak brzytwa a ostrzałce nic nie ma..... i zapisu nie ma :D uwielbiam wiejskich bajkopisarzy

 

Napisałem mail do Lely odnosnie instrukcji obsługi bo w bajki nie wierze.

 

Odnośnie WOM.... era lewych obrotów widocznie sie na C360 skonczyła i temu taka cisza w temacie

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Gosciu z Lely zaskoczony pytaniem o lewe obroty. przysłał mi instrukcje po angielsku.... ja tam nic nie wyczytałem o lewych obrotach przy ostrzeniu... z pozdrowieniami dla wiejskich bajkopisarzy :)

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
everto    58

dobrze niech bedzie i tak.. to skoro tak wypisujesz w tym temacie to teraz mi napisz o lewych obrotach w renault 103.54. bo w końcu o to pytałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikidaniel    227

Lewe obroty masz tylko na zależnym wałku przy rewersie ustawionym na wsteczny.


C328, U-912, R 103-54, Ares 710, Ares 630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
everto    58

Lewe obroty masz tylko na zależnym wałku przy rewersie ustawionym na wsteczny.

 

próbowałem... jest tak jak mówisz ale musze wtedy też jechać do tyłu. próbowałem już tak

 

rewers na wsteczny, bieg jakikolwiek, reduktor na luz.... nic

rewers na wsteczny, bieg na luz, reduktor na wolne lub szybkie..... nic

rewers na wsteczny, bieg jakikolwiek, reduktor na wolne lub szybkie.... mam lewe obroty ale wtedy jadę też do tyłu.

 

w 8441 (bez rewersu) miałem tak:

wom na skrzynie, bieg wsteczny, reduktor na luz i miałem wtedy lewe obrotu a zetor stał w miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj