Zaloguj się, aby obserwować  
Leni933

Gdzie w śląskim kupie materiał siewny

Polecane posty

Leni933    84

tak jak w temacie wie ktoś gdzie w okolicach Częstochowy kupie kwalifikowany materiał siewny żyto / pssenzyto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Ja kupuję w Kłobucku albo Wieluniu.

Tylko coś żyto zwykłe w tym roku bardzo drogie,Rubin wychodzi 170zł/ha.

Pszenica Jantarka 180zł/100kg.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez przemo93pl
      cześć mam pytanie jestem zielony w uprawie hybryd a chce zasiać troche żyta hybrydowego jeśli ktoś sieje takie niech się podzieli doświadczeniem onim ziemie którą bym przeznaczył po tąm uprawe to 4 i 5 przedplon to łubin wąskolistny zeus ?
    • Przez jarek87
      Czesc ma ktoś na sprzedaż zyto jarePotrzebuje 1t.Powiat goleniów Lub wysylka kurierem. 
    • Przez bartus16
      koledzy pomozcie bo cos nie tak jest z moim z żytem <_< bo zaczyna żołknoc i to co raz gesciej pojawiaja sie zżolkniete listki co to moze oznaczac???????????? :rolleyes:
    • Przez dominikl95
      witam zastanawia mnie jedna kwestia,czy żyto siane pod koniec października może być lepsze niż siane we wrześniu.( starzy ludzie tak u mnie mówią że siane późno dało lepszy plon.od czego to jest uzależnione i chciałbym podkreślić że ziemię 6 klasy i teren niedługim okresem wegetacji ( chłodny obręb)
    • Przez AdamSygitowicz