Polecane posty

Stiker    0

Witam

Mam problem z moim Deutz-fahrem agrotron 100 z 99r. Mianowice nie działa w nim podnośnik, a raczej raz działa raz nie działa ale coraz częściej nie działa, w sumie to już w ogóle. Albo się blokuje w  albo nie chce opuszczać. Podnośnik jest elektryczny więc gdyby ktoś miał schemat do niego lub jakiegoś pokrewnego to było by miło. Poza tym nie patyczkowałem się i od razu wezwałem do niego serwis. Serwisowi nie udało się podpiąć traktora do komputera -gość poklikał, pokręcił i stwierdził że to na 95% potencjometr od regulacji prędkości opuszczania chociaż wydało mi się to mało prawdopodobne. Do tego powiedzieli że ew. tą część mogą mi na zamówienie sprowadzić i słoną fakturę wystawili. Znajomy elektryk(naprawdę dobry fachowiec) sprawdził wszystkie obwody, złączki itd. oraz ów niepewny potencjometr i resztę przełączników i  stwierdził, że są w dobrym stanie.   Jego podejrzenie padło na centralkę. Coś wielkości 5cm na 15cm. Nie znam się na tym. Czy ktoś mi jest mi w stanie powiedzieć co  powinienem zrobić i jak ew. tą centralkę naprawić. Dodam że serwis nie mógł podpiąć się do komputera prawdopodobnie dlatego żę kable nie były do gniazda podpięte czego serwisant chyba nie zauważył.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Uśmiałem się do łez. Tylko nie bierz tego do siebie. Płaciłeś za niewykonaną usługę?! - dobre sobie.

Popytaj znajomych i sąsiadów, może ktoś ma taki model ciągnika w okolicy - podepnij centralkę i będziesz wiedział na czym stoisz.

I przestań płacić naciągaczom niemającym zielonego pojęcia - widły w dłoń i sper..alać z posesji.

Edytowano przez AlaCapone

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stiker    0