Skocz do zawartości

Zdjęcie

Powrót paliwa do baku.


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share PawelmanLS

PawelmanLS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska.
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja.

Napisany 21 sierpień 2015 - 12:26

Powrót paliwa do baku.

Witam, mam problem otóż rurka od nadmiaru paliwa na wtryskach z jednej strony jest "bez przelotu" a z drugiej jest otworek. Nie wiem jak założyć otworem do wyjścia z wtrysków czy do odpowietrznika z filtrów? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Powrót paliwa do baku. Dzisiaj, 21:58
  •  

#2 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 21 sierpień 2015 - 16:39

Powrót paliwa do baku.

to ma mieć jedno zejście,tam nie ma ciśnienia,płynie sobie swobodnie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#3 Share PawelmanLS

PawelmanLS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska.
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja.

Napisany 21 sierpień 2015 - 17:38

Powrót paliwa do baku.

Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi...



#4 Share slawek99

slawek99

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów

Napisany 22 sierpień 2015 - 21:17

Powrót paliwa do baku.

Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi...


To napisz jaśniej !!

Przecież rurka przelewu ma z dwu stron przelot zakończony gwintami. Jedna strona do śruby odpowietrzającej na filtrach, druga strona przez kolejną wygiętą rurkę do zbiornika paliwa, ot cała filozofia, wystarczy spojrzeć w katalog lub użyć wuja Google

Załączone miniaturki

  • przewod-paliwa-nadmiarowy-przelewu-wtryskiwaczy-t-25-ruski-wladimirec-d2111043401.jpg


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Powrót paliwa do baku. Dzisiaj, 21:58
  •  

#5 Share PawelmanLS

PawelmanLS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska.
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja.

Napisany 24 sierpień 2015 - 07:35

Powrót paliwa do baku.

Ale mi chodzi o to,że u mnie z jednej strony tam jak gwint nie ma przelotu jest bez dziury tylko z jednej strony jest.



#6 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1375 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 24 sierpień 2015 - 17:12

Powrót paliwa do baku.

To musisz wymienić rurke inaczej będzie się wiecznie zapowietrzał. Taka instalacja bez powrotu jest w Jumzie, samochodzie Tarpan i troche podobna w MTZ


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


#7 Share PawelmanLS

PawelmanLS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska.
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja.

Napisany 26 sierpień 2015 - 17:23

Powrót paliwa do baku.

Ale z tego co wiem jak mi mówił gość na składnicy,że wychodziły T25 i paliwo wracało nie do baku tylko na filtr paliwa.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Powrót paliwa do baku. Dzisiaj, 21:58
  •  

#8 Share vademecum

vademecum

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolskie

Napisany 28 sierpień 2015 - 10:10

Powrót paliwa do baku. Ma wracać do zbiornika, bo jeśli nie to dzieją się dziwne żeczy, zapowietrza się, nie wchodzi na obroty

Podobne tematy