Skocz do zawartości

Zdjęcie

Powrót paliwa do baku.


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share PawelmanLS

PawelmanLS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska.
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja.

Napisany 21 sierpień 2015 - 12:26

Powrót paliwa do baku.

Witam, mam problem otóż rurka od nadmiaru paliwa na wtryskach z jednej strony jest "bez przelotu" a z drugiej jest otworek. Nie wiem jak założyć otworem do wyjścia z wtrysków czy do odpowietrznika z filtrów? Bardzo proszę o odpowiedź. Z góry dziękuje



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Powrót paliwa do baku. Dzisiaj, 15:55
  •  

#2 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 21 sierpień 2015 - 16:39

Powrót paliwa do baku.

to ma mieć jedno zejście,tam nie ma ciśnienia,płynie sobie swobodnie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#3 Share PawelmanLS

PawelmanLS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska.
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja.

Napisany 21 sierpień 2015 - 17:38

Powrót paliwa do baku.

Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi...



#4 Share slawek99

slawek99

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów

Napisany 22 sierpień 2015 - 21:17

Powrót paliwa do baku.

Chyba nie rozumiesz o co mi chodzi...


To napisz jaśniej !!

Przecież rurka przelewu ma z dwu stron przelot zakończony gwintami. Jedna strona do śruby odpowietrzającej na filtrach, druga strona przez kolejną wygiętą rurkę do zbiornika paliwa, ot cała filozofia, wystarczy spojrzeć w katalog lub użyć wuja Google

Załączone miniaturki

  • przewod-paliwa-nadmiarowy-przelewu-wtryskiwaczy-t-25-ruski-wladimirec-d2111043401.jpg


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Powrót paliwa do baku. Dzisiaj, 15:55
  •  

#5 Share PawelmanLS

PawelmanLS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska.
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja.

Napisany 24 sierpień 2015 - 07:35

Powrót paliwa do baku.

Ale mi chodzi o to,że u mnie z jednej strony tam jak gwint nie ma przelotu jest bez dziury tylko z jednej strony jest.



#6 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1596 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 24 sierpień 2015 - 17:12

Powrót paliwa do baku.

To musisz wymienić rurke inaczej będzie się wiecznie zapowietrzał. Taka instalacja bez powrotu jest w Jumzie, samochodzie Tarpan i troche podobna w MTZ


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


#7 Share PawelmanLS

PawelmanLS

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska.
  • Zainteresowania:Rolnictwo/Motoryzacja.

Napisany 26 sierpień 2015 - 17:23

Powrót paliwa do baku.

Ale z tego co wiem jak mi mówił gość na składnicy,że wychodziły T25 i paliwo wracało nie do baku tylko na filtr paliwa.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Powrót paliwa do baku. Dzisiaj, 15:55
  •  

#8 Share vademecum

vademecum

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:małopolskie

Napisany 28 sierpień 2015 - 10:10

Powrót paliwa do baku. Ma wracać do zbiornika, bo jeśli nie to dzieją się dziwne żeczy, zapowietrza się, nie wchodzi na obroty

Podobne tematy



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk