Polecane posty

kibix    284

Witam,

od jakiegoś czasu w mf 8220 miga kontrolka( pomarańczowy romb a w nim wykrzyknik). Ciągnik działa normalnie. Po naciśnięciu sprzęgła kontrolka znika na jakiś czas. W polskiej instrukcji napisane jest że ta kontrolka jest nie uzywana...

Ciagnik ma 7000mth czujnik od sprzegła już raz był wymieniony przy 5000mth i wtedy były zupełnie inne oznaki.

Jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

Kontrolka po prawej od kontrolki ładowanie (akumulatoR)

 

aWARIA AUTOTRONIC !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Przyłączę się do tematu kontrolek. W mf 4270 mam taki problem, że nie działa mi kontrolka ciśnienia oleju silnika i skrzyni. Kontrolka ciśnienia skrzynie nie działa w ogóle. Kontrolka ciśnienia oleju czasami błyśnie na chwilkę przy włączeniu zapłonu. Oraz, gdy wyłączam silnik zaświeci się do momentu, gdy silnik się przestanie kręcić. Silnik odpalany i gaszony tylko kluczykiem. Bez linki jak w starszych mf ach. Bezpieczniki sprawdzone. Po niedzieli chcę sprawdzić wtyczkę przy zegarach oraz kostki instalacji elektrycznej przy silniku.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andi120    1
Dnia 18.08.2015 o 21:47, waldac napisał:

Kontrolka po prawej od kontrolki ładowanie (akumulatoR)

 

aWARIA AUTOTRONIC !!

Migająca kontrolka Automatic

 

Co to może być winne ???

 

Pięć razy mignie i dopiero mogę ruszyć

 

Około 10 sekund muszę odczekać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
    • Przez Karol189
      Witam mam problem z biegami w MF 6475 dynashift podczas jazdy pod obciążeniem ciągnik wyrzuca mi 1 i 2 bieg co to może być za przyczyną? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj