Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ford - New Holland 8870


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share rafkap

rafkap

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 sierpień 2015 - 09:08

Ford - New Holland 8870

Witam,

Posiadam ciągnik Ford-New Holland 8870, 210KM z roku 1995. Wykonałem synchronizację skrzyni biegów F1,F2,R. Ciągnik szarpie przy zmianie biegów z 9  na 10. Zmiana parametrów synchronizacji z biegu 9 na 10 nie pomaga. Wszystko wykonywałem zgodnie z instrukcją serwisową. Jakaś rada czemu mimo synchronizacji skrzyni, zmiany parametrów z biegu 9 na 10 nie ma większej zmiany. Ciągnik cały czas szarpie z 9 na 10. Na wyświetlaczu brak kodów błędu. Proszę o radę. Pozdrawiam



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ford - New Holland 8870 Dzisiaj, 03:49
  •  

#2 Share AgroSikora

AgroSikora

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 167 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTR

Napisany 04 wrzesień 2015 - 12:34

Ford - New Holland 8870

Między 9-10 biegiem przerzuca z dolnego kosza na wysoki - dlatego masz taki efekt.- przy przerzucaniu musisz ujmować lekko gazu.

 



#3 Share rafkap

rafkap

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 wrzesień 2015 - 15:43

Ford - New Holland 8870

Dziękuję, zobaczę jaki będzie efekt. Mam jeszcze jedno pytanie, w jednym kole przedni jak odkręcam kurek od oleju słyszę jak ucieka ciśnienie powietrza (syk), przedni napęd jest po remoncie, wymianie wszystkich wałków, łożysk igiełkowych itd. Z koła tego wygląda, że na zimeringu wycieka lekko olej jakby wodnisty. Skąd ciśnienie w kole? Mam jeszcze jedno pytanie jaki najlepszy jest olej na polskim rynku do skrzyni biegów i przedniego napędu w tym ciągniku?



#4 Share AgroSikora

AgroSikora

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 167 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTR

Napisany 04 wrzesień 2015 - 15:49

Ford - New Holland 8870

Kalibrację skrzyni robiłeś na świeżym oleju? i czy maszyna była rozgrzana?  rozgrzana - (to nie znaczy ,że pochodził 10 min.) - czy była kalibracja po wykonaniu jakiejś pracy?

 

Odnośnie Olejów - ja stosuję orginalne oleje z Niemiec - Pennasol - orginalne beczki z Dolgerben AVISTA OIL. - nie znajdziesz tego  w typowym "GS- ie"

 

Jaki masz olej w tej maszynie?

 

 


Edytowany przez AgroSikora, 04 wrzesień 2015 - 15:52.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ford - New Holland 8870 Dzisiaj, 03:49
  •  

#5 Share rafkap

rafkap

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 wrzesień 2015 - 16:25

Ford - New Holland 8870

Ciągnik niedawno zakupiłem, oleju jeszcze nie zdążyłem wymienić. Kalibrację robiłem przy przy temperaturze powietrza 30 stopni, po 10 minutach jazdy ciągnikiem i szarpie mi też na wstecznym z 9 na 8?

 



#6 Share AgroSikora

AgroSikora

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 167 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTR

Napisany 10 styczeń 2016 - 21:42

Ford - New Holland 8870

poprawiło się?

 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ford - New Holland 8870 Dzisiaj, 03:49
  •  

#7 Share Mufasa

Mufasa

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 04 luty 2016 - 12:26

Ford - New Holland 8870

Jak kalibracja nic nie daje warto zajrzeć do cewek... Tam są takie sprężynki które lubią się połamać. U mnie np. były ostatnio padnięte 3 sztuki i miał takie akcje że musiałem non stop na rewersie jeździć bo inaczej się zawieszała skrzynia...

Ale jeśli chodzi o przejście z 9 na 10 to zawsze będziesz tam miał takie chrupnięcie. Możesz spróbować spowolnić zmianę biegów ale niewiele to daje...

A ole j ja stosuję VG100 do wszystkich maszyn i inc się nie dzieje. Poza tym on występuje jako zamiennik do tych skrzyń

Jak zastosujesz chyba AMBRA to może pracować ciszej...



Podobne tematy synchronizacja skrzyni biegów szarpanie z biegu 9 na 10