Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pole 1,5 ha

11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share palmm

palmm

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 10 sierpień 2015 - 23:35

Pole 1,5 ha

Witam,

Jestem posiadaczem 1,5 ha pola ornego na którym od jakiegoś czasu nic się nie dzieje i zaczyna zarastać. Ze względu na fakt, że jestem totalnie zielony jeśli chodzi o rolnictwo, chciałbym się dowiedzieć od was kilku rzeczy.

Czy jest jakakolwiek możliwość, aby coś z tym polem zrobić pożytecznego, nie poświęcając znacznej ilości czasu? Jestem studentem, który chciałby zarobić parę dodatkowych groszy. Obiło mi się o uszy, że jak przeora się pole raz do roku to można dostać dofinansowanie z UE (Jednolita Płatność Obszarowa???). Idąc dalej czy opłaciłoby się kosić łąkę celem zebrania siana i jego sprzedaży? Czy można wynająć do tego celu kogoś kto by to zrobił (Usługi Rolnicze???)? i czy nadal się będzie to opłacać? Albo czy jest jakaś roślina przy której jedyne co trzeba zrobić to posiać oraz zebrać i sprzedać?

Proszę wybaczyć za moje prawdopodobnie głupie pytania, jednocześnie byłbym wdzięczny gdyby ktoś pomógł mi zrozumieć moją sytuację. Czy to tylko marzenia czy, rzeczywiście coś mogę zrobić.

Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Pole 1,5 ha Dzisiaj, 00:49
  •  

#2 Share Ecopiotr

Ecopiotr

You have the right to stand up and fight for things you belive i

• Members
  • PipPipPip
  • 761 postów

Napisany 11 sierpień 2015 - 06:15

Pole 1,5 ha

Co zrobić żeby nic nie robić, a zarobić? Oddaj w dzierżawę.

#3 Share fireseba

fireseba

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 980 postów

Napisany 11 sierpień 2015 - 09:07

Pole 1,5 ha

Jak wyżej... Sam bez maszyn nie zarobisz biorąc jedynie usługi

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share volvo1150

volvo1150

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 304 postów

Napisany 11 sierpień 2015 - 10:00

Pole 1,5 ha