MichaGierlik

John Deere 7430 Premium Pod obciążeniem pokazuje komunikat PROBLEM

Polecane posty

Witam 

Mam problem z John Deere 7430 premium . Polega on na tym że gdy ciągnik ma ciężko do ciągnięcia np. w orce czy w transporcie to na komputerze wyświetla komunikat ( ukazany na załączonym zdjęciu ) . Wystarczy odpuścić trochę gazu i komunikat znika .

Proszę o pomoc jak rozwiązać ten kłopot .

post-129007-0-95319900-1439206207_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John
Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błąd ECU 1347,07

Problem sterowania ciśnieniem w szynie paliwowej. Sprawdzić filtr paliwa, a jeśli kod pojawi się ponownie, jak najszybciej zlecić naprawę dealerowi John

Deere.

 

na poczatek wymien filtra paliwa ..

 

Filtr paliwa wymieniony i nadal to się pojawia :( 

Samemu się nie da zrobić ?

MOże zbyt mało paliwa pobiera pompka sprzawdz pompke

 

Jak ściągłem wężyk i kluczyk przekręciłam to pompka pompuje . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

samemu cisnienia na szynie raczej nie ustawisz,

dealer = dobry mechanik ze sprzetem 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

samemu cisnienia na szynie raczej nie ustawisz,

dealer = dobry mechanik ze sprzetem

:)

A rozumiem, mówisz że to napewno ciśnienie?

A zapomniałem dodać że jak mam pełen bak to nic nie wyświetla ale jak zejdzie poniżej połowy to tak .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

w tym modelu rządzi elektronika

z kodu błedu to napewo cisnienie

więcej bez podpięcia do komputera nikt ci nie zdiagnozuje - może byc jeszcze jakis ukryty kod który przegapiłes wczesniej...\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

up Panowie, wie ktoś co to moze byc? Komuś udało sie to naprawic? Boje sie ze to mogą być wtryski ale pewności nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    24

Błąd 1347.07 - Cisnienie na szynie common rail za niskie:

Możliwe przyczyny

- zapchany filtr paliwa, rurki paliwowe, zbiornik

- słaba pompa podająca

- uszkodzony czujnik cisnienia

- uszkodzony zawór wysokiego cisnienia

- uszkodzona pompa wysokiego cisnienia

 

Jeżeli zasilanie do pompy jest OK to bym sugerował zawór wys. cisnienia. Już kilka razy się z tym spotkałem że przepuszczał.


Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Problem z uszkodzonym zaworem wys. ciśnienia na szynie CR dopadł mnie w jeep 2,8CRD. Skutkowało to ciężkim odpalaniem oraz niekiedy zgaśnięciem silnika podczas jazdy.

Różni ,,fachowcy,, wróżyli mi wymianę wtryskiwaczy, zajechany silnik i wiele tym podobnych czarnych scenariusz. Na szczęście na nic nie dałem się złapać. Nie mniej jednak w sieci znalazłem opisany ten problem, oraz namiary do gościa z Krakowa który regeneruje te zaworki. W ASO nie dostępny jedynie z całą listwą CR więc koszt się domyślacie. Więc zaryzykowałem, wykręciłem, wysłałem pocztą, za 3 dni wrócił także pocztą, zamontowałem do auta i jak ręką odjął.

 

Jeśli w JD z dostępnością tej części jest podobnie może próbuj do tego gościa z Krakowa, O ile okaże się że to ten zawór.

 

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubak    0

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.


Jak sobie z nim poradziles?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AchimR    24

AchmiR jaka jest twoja lokalizacja, bo domniemam że jesteś mechanikiem ze specjalizacją i dostępnością do narzędzi serwisowych JD?

 

Racibórz / Kędzierzyn-Koźle

Mam TEXA do diagnozy i jak trzeba to inne narzędzia też.

 

Mowicie o zaworze dawkującym cisnienie na szynie (ten przy pompie wysokiego cisnienia) czy o tym zaworze co jest w szyne wkręconym ktory podaje nadmiar na przelew? Ten pierwszy juz zmienialem ale niezbyt pomoglo

Mowa o tym który podaje na przelew.

 

Dziś świezo po urlopie dzwoni znajomy który Masterem 2.5CDI 120 G9U ziemniaki wozi na giełdę. Auto wywala błąd i nawet gaśnie pod max obciążeniem, a pompa po regeneracji. Zawór ograniczający wysokie ciśnienie ~400zł i po problemie.

Puszczał przy 840bar a zadane ciśnienie na listwie i 1100bar.

 

Problem pojawia sie bez wzgledu na to czy tankowane bylo przed chwila czy kilka dni temu, roznica jest tylko w tym ze gdy bak ma ponad polowe paliwa to blad wyskakuje przy spalaniu ok 33l/h a gdy ponizej polowy to juz 32, 31l/h i wraz z ubytkiem paliwa coraz szybciej. Tankuje mniej wiecej co 5-7 dni.

Tę sytuację może tłumaczyć temperatura paliwa. Ale taki przypadek kojarzę jedynie z pompą do remontu.

Nawet jak masz wszystkie czujniki i zawory sprawne to pompa szybciej wytworzy cisnienie na zimnym/gęstym paliwie.

Edytowano przez AchimR

Chiptuning oraz hamownia WOM. Elektryka i elektronika w maszynach rolniczych.
Usuwanie SCR, DPF i EGR w maszynach rolniczych i samochodach ciężarowych.

Tel. 501 923 349    Dołącz do nas na www.facebook.com/TractorPowerPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
    • Przez Deny
      Cześć,
      czy miałby ktoś manual serwisowy w formie pdf do JD 7530 którym mógłby się podzielić?
    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj