Grzegorz2507

MTZ 82 zapowietrza sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Grzegorz2507    21

Witam. Panowie moj mtz od czasu do czasu potrafi sie zapowietrzyc. Wydaje mi sie, ze w zbiornikach plywa jakies swinstwo. Ojciec juz je tam troche przeczyszczal i wyciagnal jakies smieci w stylu kawalkow gumy itp. Od tego czasu byl spokoj az do dzis, znow ta sama historia, zapowietrza sie. Pytanie, jak wyczyscic wspomniane zbiorniki? Prawdopodobnie to ich wina, bo po zalaniu odstojnika i filtra dociagnal przyczepy ze sloma na miejsce. zrzucilismy wszystko elegancko. Do odjazdu, a tu znow zaczal sie krztusic z braku paliwa. Jak to sensownie ogarnac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtrac8244    441

A może gdzieś wąż jest nieszczelny czy na jakimś połączeniu było  podobnie u mnie w farmerze taki łącznik co są dwa węże złączane na nim się to robiło sprawdź tam ale może też coś być w zbiorniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

W mtz  węże paliwowe  ida razem z rurkami hydraulicznymi i w moim pojawił sie problem .ponieważ byl przyciśnięty miedzy rurkami ,jak sie olej nagrzał to zamykał pod wpływem temperatury  przyciśnięty wąż od paliwa  może tu trzeba szukać przyczyny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz2507    21

Przewody czesciowo byly wymienione na nowe. Nagrzac do takiej temp to na pewno sie dzis nie zdazyl. Ledwo silnik sie troszke rozgrzal a co tu mowic o nieuzywanej hydraulice. Wydaje mi sie rope mam tylko w lewym zbiorniku a prawy pusty. Tylko jak to wyczyscic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bez wyjęcia raczej niemożliwe. 

Jak brud jest przyklejony do dna to pozostaje garść nakrętek, porządne trzepanie i płukanie.

Płukanie baku bez wyjmowania z ciągnika moja się z celem. Nie jesteś wstanie zlać bałaganu przez otwory w dnie takiej małej średnicy.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9231

U mnie syf zbierał się na sitku węża wejściowego na odstojnik. Niestety, wymaga to cierpliwości w czyszczeniu, ale po jednym dniu pracy miałem już spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Przewody czesciowo byly wymienione na nowe. Nagrzac do takiej temp to na pewno sie dzis nie zdazyl. Ledwo silnik sie troszke rozgrzal a co tu mowic o nieuzywanej hydraulice. Wydaje mi sie rope mam tylko w lewym zbiorniku a prawy pusty. Tylko jak to wyczyscic.

 

W tym układzie zbiorników paliwo powinno być w obu, bo jeżeli prawy jest pusty i kranik nieszczelny to tu może zaciągać powietrze.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli prawy jest pusty tom logika sama mówi że lewy zatkany.

W mtz-cie paliwo w bakach wyrównuje się na zasadzie różnicy ciśnień. 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

ja się tak męcze w mf-ie. Robiłem remont i spuściłem paliwo do końca. Postał suchy ponad miesiąc i mam wrażenie, że syf wyschną i po wlaniu paliwa odkleił się, zbiornik płukany wiele razy i bylekiedy zatkany kranik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz2507    21

No u mnie lewy zbiornik blokowaly 3 kawalki gumy niewiadomego pochodzenia. Stad susza w prawym. Ostatnio mtz przelatal niecale 2 dni w 3m agregacie talerzowym ze staltechu i bylo ok. Oby tak pozostalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj