konradd

Kontrolki

Polecane posty

konradd    0

Czy ma ktoś pojęcię od czego jest ta kontrolka DF M2385 ? Zapala się w momencie przekręcenia kluczyka i potem gaśnie. Będę wdzięczny za podpowiedzi.

 

post-49309-0-64848900-1438726982_thumb.jpg

Edytowano przez konradd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradd    0

Dzięki za podpowiedź, ale to raczej mi na ciśnienie oleju nie wyglada. Logicznie rzecz biorąc ciśnienie oleju to zbyt wqzny parametr pracy, żeby kontrola jego była w formie doróbki. Co więcej na zegarze głównym jest wskqzanie ciśnienia oleju w silniku. Chyba, że tobie chodzi o ciśnienie w układzie hydraulicznym..? Bardziej bym się sklanial do tego że to jest związane z alternatorem. Ale z dugiej strony taka kontrolka na zegarze głównym też jest..

Przy normalnej pracy świeci w momencie przekrecenia kluczyka w stacyjce i podczas pracy jest zgaszona a potem dopiero zapala się po zgaszeniu silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradd    0

To jest silnik powietrzn..

Nie ma sensu zgadywac. Jeśli miał ktoś do czynienia z tym to niech się odezwie.
Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo1150    8

może masz tak jak u mnie w volvo czujnik awaryjności i jak masz małe obroty to się zapala jak sypiesz też włącz młócarnie na mniejszym gazie i zobacz czy miga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradd    0

Ta kontrolka jest związana z silnikiem/alternatorem/ogólnie rozruchem. Nie ma do czynienia z mloceniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

W instrukcji w tym miejscu jest zegar od temp silnika to może zamiast niego dali dużą kontrolkę. U mnie nic nie ma, jest zaślepione.

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj