Skocz do zawartości

Zdjęcie

Żywienie rocznych opasów

4 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MafiaDG

MafiaDG

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 75 postów

Napisany 26 lipiec 2015 - 12:54

Żywienie rocznych opasów

Witam mam dylemat ponieważ przejąłem w tym roku gospodarstwo po ojcu i zastanawiam się jaką pasze dawać żeby roczne opasy rosły a nie stały w miejscu . Jak ojciec hodował to rosly po 600-700kg w ciągu 2 lat a ja uwazam ze to za mało i nasuwa mi się pytanie co im dawać dodam że mam dostęp tylko do ziemniaków siana i zbóż bo kiszonka z qq się skończyła a sianokiszonka dopiero we wrześniu będzie gotowa do zadawania . Może to co piszę nie jest precyzyjne ale cóż nie jestem pro elo rolnikiem z 20 letnim starzem.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Żywienie rocznych opasów Dzisiaj, 03:49
  •  

#2 Share donweter1989

donweter1989

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1303 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo, wędkarstwo

Napisany 26 lipiec 2015 - 13:01

Żywienie rocznych opasów http://www.agrofoto....ywienie-opasów/

#3 Share MafiaDG

MafiaDG

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 75 postów

Napisany 26 lipiec 2015 - 14:07

Żywienie rocznych opasów

Dzięki za przekierowanie ale wolałbym żebyście pisali tu . Chodzi mi o to jak od podstaw wygląda u was żywienie opasów czy ,np sypiecie śrute na siano itp. itd.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#4 Share Brounter

Brounter

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 391 postów

Napisany 26 lipiec 2015 - 21:13

Żywienie rocznych opasów

Z podanych przez Ciebie składników najlepiej zmieszać śrutę z ziemniakami tak aby samymi paszami treściwymi nie zapychały sobie zwierzaki przełyków, a siano już osobną drogą. Najlepiej zadawaj paszę co najmniej 2 razy na dzień a jeśli masz możliwości to i częściej. Dotychczas były wykorzystywane u Was śruty wysokobiałkowe i koncentraty?

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
  •  

#5 Share MafiaDG

MafiaDG

Użytkownik

• Members
  • PipPip