Polecane posty

Witam posiadaczy ciąników new holland td5050 .

Od pewnego czasu a konkretnie od zakupu z listopadzie mam problem

z uciekającym olejem i to dosyć mocno . Mianowicie problem leży w tym że

rozerwna byłą osłona gumowa łącznika hamulca.

Po zakupie wymieniłem prawą strone zalałem max oleju i po dwóch 

miesiącach musiałem wymienic lewą srone .

W czym może być problem że siadają wymieniłem obydwie prawą i lewa

ale dzisiaj patrze i znowu z ej osłony kapie olej .

Koledzy proszę o pomoc czy wy macie też taki problem z tym modelem.

może da to się jakoś inaczej załatwić .

Dodam że osłony były orginalne kupione w perkozparts. 

Tutaj ten konkretny uszczelniasz http://www.perkozparts.pl/pl/p/OSLONA-GUMOWA-5117518/859

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    141

Widocznie masz zły płyn hamulcowy - pewnie ma być mineralny a jest syntetyk i przez to żre gumę...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Można tym ciągnikiem kosić kosiarką dyskową 2.4 z wom ustawionym na 1000 obrotów. I na jakich obrotach wtedy trzymać żeby na wałku było min.540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Jeżeli przy ustawionej prędkości 1000obr, silnik osiąga ją przy ok 2200obr/min to 540 osiągnie przy +-1100 obrotów a nie przy 1500.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

WOM 1000 osiąga przy 2200, wzrost prędkości rośnie proporcjonalnie do obrotów silnika, więc w 'trybie' 1000obr wałek osiągnie 540 przy ok 1100, Eco w to nie mieszaj. Chyba do końca rozumiesz o co mi chodzi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Na ustawieniu wałka na 540 obroty 540 osiąga przy 2200 a obroty 1000 przy 2400

Mi chodzi żeby osiągnąć obroty 540 przy ustawieniu wałka na 1000.

Ponieważ podczas koszenia nową dyskówką o szerokości 2.4 i ustawieniu wałka na 540 i obrotach 2200 wyszło coś około 12-15l ropy  na 1ha.

Jestem ciekawy co to ECO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

domyślałem się ale w którym miejscu się to włącza,bo nie wiem czy mój ma te obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alvaroalvaro78    141

W tym samym gdzie przełączasz z 540 na 1000 więc jeśli nie ma tam to nie masz tej opcji... Nie wiem czy TDki to miały... TLe na pewno...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lidka25495    0

Witam . może ktoś mi pomoże otóż posiadam new holland td 5050 i chodzi mi o kalibracje skrzyni czy rewersu mechanicznego. jak to zrobić i czy da się samemu ?? jak włączam rewers np do przodu czasami jest szarpnięcie tak jakby ciągnik nie był dobrze wysprzeglony i słychać zgrzyt w skrzyni, ale nie zawsze się tak dzieje .skrzynia to Synchro Shuttle 12 na 12 ...  szukałem w instrukcji ale tego nie ma  :( może obędzie się bez serwisu , a jeśli ktoś wie to niech da znać ile kosztuje taka kalibracja w serwisie .proszę o pomoc i z góry dzięki koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


    • Przez damian1994lub
      Witam. Problem w new holland td5050 z rewersem hydraulicznym. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ? Po zgaszeniu ciagnika w pozycji neutralnej na włączonym biegu jest szarpnięcie.  Jak ciagnik jest zimny z  dużym oporem wchodzą biegi a nawet czasami nie idzie wbić biegu trzeba zgasić ciagnik włączyć bieg i dopiero odpalić i wtedy przełączyć rewersem kierunek jazdy.  Jak jadę i zmieniam bieg to jest wszystko ok. Przy zmianie kierunku jazdy rewersem tez powstaje szarpnięcie.  
      Bede wdzieczny za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj