tomek9456

Mtz 82 problem z elektryką

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek9456    0

Witam mam problem tak jak w temacie a mianowicie po właczeniu czy to kierunkowskazow bądz też świateł zaczyna tak brakować prądu iż nawet wskazówka na zegarze od poziomu paliwa spada jakby miał pusto po wyłączeniu świateł lub kierunków wskazówki są normalnie i również po odpaleniu silnika jest to samo że wskazówki wariują. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakiej pomocy oczekujesz? Mam przyjechać i Ci to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to Ci powiem, że miałem setki razy taki problem i za każdym razem rozwiązanie było inne... A Ty nie masz zielonego pojęcia o instalacjach elektrycznych, bo przed napisaniem tematu nie sprawdziłeś nic, więc sam i tak tego nie naprawisz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

No nie napisałem ale sprawdzałem bezpieczniki i przewody pod kierownicą ale nic nie znalazłem i nie wiem co jest tego przyczyną i dlatego napisałem na forum.
Dodam jeszcze iż gdy właczę tylne halogeny lub lampe oświetlającą od środka kabine problemu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic nie sprawdziłeś, bo jakbyś to zrobił tak jak należy, to znalazłbyś przyczynę. Twoje "sprawdzanie" polegało pewnie na obejrzeniu przewodów, a to nic nie wnosi do tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Połączenia należy przedzwonić prądem co najmniej 10A i wszystko będzie wiadomo. Ale tak jak napisałem Ci wcześniej sam tego nie zrobisz, bo nie masz wiedzy i sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

No to się zgadza ze nie mam sprzętu ale bede szukał dalej na tyle na ile potrafię a jeśli możesz powiedzieć na które miejsca szczególnie zwrócić mam uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boo45    29

u mnie podobne objawy byly spowodowane wadliwym przerywaczem kierunkow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

poczysc wszystkie zaciski bo moze masy dobrej nie ma i to nsjprostrza przyczyna


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to się zgadza ze nie mam sprzętu ale bede szukał dalej na tyle na ile potrafię a jeśli możesz powiedzieć na które miejsca szczególnie zwrócić mam uwagę.

Na wszystkie, gdzie płyną duże prądy. I nie słuchaj tych wszystkich porad, które już tu się pojawiają, bo zaraz się zacznie: u mnie było to, a u mnie tamto. To nie jest metoda szukania problemu. I nie piszę tego złośliwie jak niektórzy uważają, tylko w takim przypadku nie da się napisać gdzie masz zajrzeć żeby naprawić, bo przyczyn może być dużo. Będąc przy ciągniku można to naprawić w pół godziny, ale przez internet się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

I właśnie idąc tropem masy okazało się że masa od przerywacza kierunkowskazów znika nie wiadomo czemu tak sie stało bo kabelek nie był ruszany nigdy no ale problem udało sie rozwiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No widzisz i po co było się upierać, że sprawdzałeś wszystko pod deską skoro tak nie było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9456    0

Ale ja się nie upierałem tylko mówiłem że raczej wszsystko sparawdziłem no i się myliłem ale najważniejsze że udało się rozwiązać problem w własnym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj