Skocz do zawartości

Zdjęcie

Fendt 311 - demontaż turbosprzęgła (z wału korbowego)


23 odpowiedzi na ten temat

#21 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 wrzesień 2015 - 12:45

Fendt 311 - demontaż turbosprzęgła (z wału korbowego)

a skąd wiesz że zapłon to 17 stopni bo mnie się wydaje że nie chyba że to silnik z deutza i czy to jest lsa czy ls bo tam były inne katy ale skoro wtryski na 220 to myślę że lsa bo w ls jest inne ciśnienie ,nic pomijając wszystko skąd wziołeś te 17stopni?;

i to że silnik chodzi to wiadomo po tej naprawię będzie chodził ,ale to co chciałęś wcześniej zrobić to by było konieć silnika.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Fendt 311 - demontaż turbosprzęgła (z wału korbowego) Dzisiaj, 04:01
  •  

#22 Share _Marcin_

_Marcin_

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 wrzesień 2015 - 06:58

Fendt 311 - demontaż turbosprzęgła (z wału korbowego)

Dlaczego koniec silnika? Jest firma, która się tym zajmuje, daje na to gwarancję i z tego co mówili robili to już nie raz. Opisywane przez was osiowanie byłoby konieczne gdyby ten blok grzać szybko i gdyby sam stygł. Firmie nagrzanie takiego bloku zajmuje kilka godzin, jak dobrze pamiętam to ponad 7 a wystudzenie ponad 14 godzin. W tym cały sekret - ich słowa. Jak coś to taki blok u Korbanków  95000 zł :)

Nie jest to ani LS ani LSA. Silnik to MWM D226B6 z Farmera 311. Skąd wziąłem kąty? Z materiałów od Kostiego. Te 220 barów też od Kostiego ale potwierdzili to też w Bosch Diesel Service (robiłem tam regenerację pompy wtryskowej i wtryskiwaczy).

Sprawdziłem ostatnio ciśnienie sprężania. Na dwóch cylindrach mam 33 bary na pozostałych 34. Jakoś dużo.


Edytowany przez _Marcin_, 29 wrzesień 2015 - 06:59.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Fendt 311 - demontaż turbosprzęgła (z wału korbowego) Dzisiaj, 04:01
  •  

#23 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 925 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 wrzesień 2015 - 17:40

Fendt 311 - demontaż turbosprzęgła (z wału korbowego)

to że to nie jest ani ls czy lsa to dziwne miałem namyśli fendta bo tam jest chyba trzy silniki montowane mwm oczywiście tylko maja małe zmiany choć jeden z nich żeczywiście ma kąt 17,5+ - 0.5 więc nie było by tak żle i do tego modelu ciśnienie jakie jest podawane przynajmniej w żrudłach jakie posiadam to od 25 do 30 atu więć zgodzę sie z tobą że trochę za dużo,a wtryski to od 220 do 228bar tak mam w opisie pytanie jaki masz rocznik i czy ls ,lsa to powinieneś wiedzieć może masz model C do CI to raczej nie bo mają raczej wszystkie deutza.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Fendt 311 - demontaż turbosprzęgła (z wału korbowego) Dzisiaj, 04:01
  •  

#24 Share _Marcin_

_Marcin_

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 październik 2015 - 07:15

Fendt 311 - demontaż turbosprzęgła (z wału korbowego)

Rocznik 95 jak dobrze pamiętam, VIN 311211xxx. Jest to po prostu Fendt Farmer 311 Turbomatik bez ls, lsa, C czy CI.



Podobne tematy fendt 311 turbomatic turbosprzęgło sprzęgło