_Marcin_

Fendt 311 - Popychacz pęknięty poprzecznie

Polecane posty

_Marcin_    0

Witam,

W silniku MWM D226B6 w Fendt 311 Turbomatic pękł mi poprzecznie ostatni popychacz (na szóstym cylindrze). Niestety wymiana samego popychacza i złamanej laski nie pomoże bo przy okazji ukruszyło żeliwną tuleję w której popychacz pracuje. Obecnie ma ona kształt zbliżony do stożka i po włożeniu popychacza wyraźnie czuć luzy.

Czy znacie jakieś firmy zajmujące się naprawą tego typu uszkodzeń?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

ukruszyło żeliwną tuleję--- masz na myśli szklankę popychacza?  u mnie pękła szklanka i laska wymieniłem, żaden problem i jest ok

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
_Marcin_    0

Szklanka popychacza czy popychacz, różnie na to mówią i tak do wymiany, nie ma problemu z tym.

Problemem jest otwór/kanał w którym ten popychacz (szklanka) pracuje. Jest to poprostu wywiercona dziura w żeliwnym bloku silnika która nie ma już kształtu walca tylko stożka.

Jeśli tak bym teraz to złożył to szklana rozbije dziurę do tego stopnia że sama wypadnie na bok robiąc jeszcze większe szkody i blok będzie do wyrzucenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

U mnie otwór na popychacz był w porządku, uszkodziło trochę wałka rozrządu. Naprawiali mi wałek, dorobili popychacz i laskę w Bydgoszczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MICH4Ł
      Witam.
      Chciałbym się dowiedzieć ile kosztuje cały EHR do Fendt Farmer 311 turbomatik LSA jeżeli można oczywiście takie coś nabyć ?
       
    • Przez Patrykxd
      Witam ostatnio wymieniałem pompki hamulcowe w Deutz Fahr DX90 bo starych nie dało się zregenerować i przy wkręcaniu czujnika STOP ukręcił się gwint i pękła obudowa wkoło tego gwintu i moje pytanie jest takie czy da się to czymś zakleić żeby wytrzymało to ciśnienie. Myślałem nad tym spawaniem na zimno tym klejem czy zda to egzamin? Zdecydowałem się na tańszy zamiennik bo oryginał cena kosmos.
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
       
    • Przez fendzior927
      Witam
      Mam problem z fendtem 927 vario mianowicie ciągnik po rozpędzeniu się do pewnej prędkości rozłącza skrzynie wchodzi w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 4.1.A1 po zgaszeniu odczekaniu chwili i ponownemu odpaleniu nie ma błędu ale po ponownym rozpędzeniu to samo. Nie kiedy jednak błąd nie występuje i chodzi normalnie.Dzieje się tak tylko przy jezdzie do przodu obojętnie czy dolna czy górna skrzynia do tyłu brak błędu.
      Błąd jest niby od nastawnika tylko czy na pewno od niego ???
      Z góry dziękuje za jakąkolwiek podpowiedz
      Pozdrawiam
    • Przez misieka
      mam 9 błędów w ciągniku, co one oznaczają? proszę o odpowiedź
      -0.0.20
      -0.1.59
      -0.1.60
      -0.1.62
      -0.1.63
      -0.1.65
      -5.1.01
      -5.1.72
      -4.1.08
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj