krupson

fendt 615lsa turbomatik opcja wyłączenia

Polecane posty

krupson    10

Witam koledzy to mój pierwszy post na forum jeśli coś źle zamieściłem to proszę moderatorów o przeniesienie. Zakupiłem w maju Fenda 615lsa turbomatik 92rok i mam opcje ze można wyłączyć sprzęgło turbomatik  tak mi kumpel mówił który go sprowadził, jest czerwony przycisk z lewej strony na konsoli i  świeci się kontrolka tzw odwrócona litera T i wszystko dział normalnie jak w każdym fendzie natomiast gdy wyłączę kontrolka gaśnie i działa jak normalne sprzęgło w każdym ciągniku.Czy spotkał się ktoś z was z takim wyposażeniem? przekopałem forum ale nic nie znalazłem konkretnego.Jeżdżę cały czas na załączonym Turbo bo wiadomo ze jest to wygodniejsze niż zwykłe sprzęgło jednak ten kumpel mi mówił ze Niemiec mówił zęby i czasem wyłączyć turbomatik  jak się pracuje w polu ale po co to już nie powiedział. W koło mnie co ktoś ma Fenda z podobnych lat to mają tylko że turbomatik działa cały czas na stałe. Z góry dzięki za pomoc

post-138558-0-55383300-1436817439_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Były takie wersje. Nazywa się to lock-up. Bardzo rzadko spotykane. Jest cewka, która puszcza ciśnienie oleju na tarcze znajdującą się w zmienniku momentu przez co napęd jest przekazany na sztywno tak jak by nie było zmiennika. Nie występuje wtedy poślizg na zmienniku, dzięki czemu spalanie może być mniejsze.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

A może wiecie gdzie można znaleźć więcej info na ten temat (lock-up)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karabin    0

Witam, posiadam 612 turbomatik lsa z 88r. Jest to pierwszy fendt, jak kupowaliśmy do fend ruszał pomału bez szarpania a teraz wyrywa tak jak na zwykłym sprzęgle, co mogło się stać? Jeszcze drugie pytanie, zauważyłem ze fendt jak ma ciężko w błocie to tylne koła kręcą się zawsze razem tak jak by była włączona blokada......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

Jakie  kontrolki masz na desce - zapodaj foto może coś podpowiem 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3875
karabin napisał:

Witam, posiadam 612 turbomatik lsa z 88r. Jest to pierwszy fendt, jak kupowaliśmy do fend ruszał pomału bez szarpania a teraz wyrywa tak jak na zwykłym sprzęgle, co mogło się stać? Jeszcze drugie pytanie, zauważyłem ze fendt jak ma ciężko w błocie to tylne koła kręcą się zawsze razem tak jak by była włączona blokada......

Masz wersję "E" czy zwykłą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 1234567
      Witam mam problem z instalacją elektryczną fendt 611 lsa  mianowicie potrzebował bym instrukcji do bezpieczników  z  opisem który gdzie idzie  
      Mam nawet problem z kierunkowskazami 
      Awaryjne działa tylko na jeden Bok A  kierunkowskazy wogole rozebrałem manetka od kierunkowskaz wszystko okej
      Pomóżcie mi proszę 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Swieży zakup, objawy jak wyżej. Pali na dotyk, po odpaleniu niebieskawy dym do rozgrzania, później ustępuje. Sprawia wrażenienie trochę mułowatego, po rozgrzaniu nie zadymi nawet przy dużym obciążeniu. Silnik łącznie z pompą 300 mth po remoncie u poprzedniego właściciela. Zawiozłem wtryski do sprawdzenia, miały losowe ciśnienia, od 150 do 175 barów. Po regulacji dymienie nie ustąpiło, może jest minimalnie mniejsze. Jakieś sugestie?
      Pozdrawiam 
    • Przez valdi75
      Dzień dobry.
      Czy ktoś dobierał dmuchawy i nagrzewnicę od jakiegoś auta?
      Pozdrawiam
    • Przez Radek88
      Witam 
      Przymierzam się do kupna ciągnika Fendt 615 LSA Turbomatic E.
      Byłem oglądać ciągnik i wszystko jest ok tylko nie działa EHR żadne pokrętło nie działa. Podnoszenie i opuszczanie tylnego TUZa jest sterowane dorobionym przełącznikiem góra podnoszenie środkowa pozycja stop dół opuszczanie oczywiście chciałbym po zakupie naprawić EHR tylko zastanawiam się ile maksymalnie może mnie to kosztować?
      Obecny i zarazem drugi właściciel ciągnika ma go 4 lata i mówił, że było tak od początku jak go kupił i nic tam nie zaglądał.
      Znalazłem w innym wątku podobna sytuację i padła kwota 10 tys, ale był to inny ciągnik 612 i już kilka lat temu.
    • Przez mariuszzo
      max prędkość 611 30 km/h 6 bieg nie wchodzi słyszałem że jest zablokowany. jak go odblokować?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj