Polecane posty

soltys13    40

pompa zasilająca całą  hydraulikę  jest jedna 2 sekcyjna    to o jakiej ty pompie mówiśz  bo chyba nie wiesz sam co gadasz teraz . komputer zbiera informacje o błędach.mało jeszcze wiesz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja wiem jedno komputer  to nie wszystko.

a ciśnienie sprawdzane na wyjściach hydraulichnych ma się nijak do sprawdzenia stanu pompy na wyjściach hydraulicznych możemy wtedy sprawdzić kiedy jest już wszystko w porządku i ustawić zawory przelewowe rozdzielaczy i to wszystko.

kolego wytłumacz mi jak komputer odczytuję grubość tarczek w koszach jestem ciekaw jest tam kamera którą możemy odczytać na monitorze bo ja też mało się znam na komputerze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

pompa zasilająca całą  hydraulikę  jest jedna 2 sekcyjna    to o jakiej ty pompie mówiśz  bo chyba nie wiesz sam co gadasz teraz . komputer zbiera informacje o błędach.mało jeszcze wiesz...

 

no i do której sekcji pompy podłączasz się matole tym cisnieniemierzem pakując go w szybkozłacze hydrauliki zewnętrznej? tępak jesteś do potegi n-tej

No i wpadnij z tym kompem do mnie.... pośmieje się jak będziesz szukał tego gniazdka diagnostycznego... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Synku na żywych konikach może i się znasz, ale o mechanicznych to nie masz pojęcia więc skończ ten cyrk i już tu nie pisz... w swoim MFie zajrzałem już prawie w każdy zakamarek łącznie z komputerem więc daj se już spokój pisaniem tych bzdur bo jak ktoś to poczyta to sie rozpłacze ze śmiechu, gorzej jak będzie szukał konkretnych informacji bo wtedy zgłupieje

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    40

no i do której sekcji pompy podłączasz się matole tym cisnieniemierzem pakując go w szybkozłacze hydrauliki zewnętrznej? tępak jesteś do potegi n-tej

No i wpadnij z tym kompem do mnie.... pośmieje się jak będziesz szukał tego gniazdka diagnostycznego.... co za kretyn

 

Synku na żywych konikach może i się znasz, ale o mechanicznych to nie masz pojęcia więc skończ ten cyrk i już tu nie pisz... w swoim MFie zajrzałem już prawie w każdy zakamarek łącznie z komputerem więc daj se już spokój pisaniem tych bzdur bo gimbusem śmierdzisz na kilometr.

 

Daruj sobie  te teksty .  Jak  chcesz ludzi obrażać to wyjdź.Wiedzę to ty masz ogólną ale praktyki zero.  Nie będę z tobą dyskutował  bo się nie znasz.Schowaj ten bełkot do kieszeni .  MF  ma złącze diagnostyczne nawet widnieje w katalogu  Agco jako część .

Sprawe zgłaszam do moderatora.    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

to się zdecyduj gdzie mierzysz te ciśnienie bo to różnica zasadnicza... widać te Twoja praktykę w każdym poście który każdego tu rozbawia do łez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    154
Dnia 20.07.2015 o 23:27, soltys13 napisał:

Daruj sobie  te teksty .  Jak  chcesz ludzi obrażać to wyjdź.Wiedzę to ty masz ogólną ale praktyki zero.  Nie będę z tobą dyskutował  bo się nie znasz.Schowaj ten bełkot do kieszeni .  MF  ma złącze diagnostyczne nawet widnieje w katalogu  Agco jako część .

Sprawe zgłaszam do moderatora.    

 

za to z Ciebie niezły praktykant, leć lepiej zmieniać olej w skrzyni :lol: :lol: :lol:

______________________________________________________________________________________________________________________________

http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

Edytowano przez andrewk

„Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

tak na marginesie.. na budowie robię na 3080. legenda głosi ze kiedyś był tam dolewany olej do skrzyni.... w silniku susza była.... 5litr wczoraj wlałem, żeby dostać stan... to są tzw firmowe oszczędności na krótką metę każdy by powiedział... taki serwis a raczej jego brak jest od 6 lat i na oko zrobione w tym czasie 5tys godzin. olej w silniku też oczywiście nigdy nie był wymieniany odkąd go mamy. faktem jest że traktor lata tylko z beczka 5tys litr i zamiatarką...... wygląda jak wygląda ale jedzie.. heh angielska gniotsa nie łamiotsa

W miedzy czasie sprzedane były z firmy 2 klikuletnie proximy, case jx60....niby nowe traktory z serwisem na dużo wyższym poziomie bo w lepszych czasach ale i tak te graty miały więcej awarii niż ten stary niezniszczalny mf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    40

jak jesteście takie mądrale to pomóżcie koledze...   znawcy się znaleźli     nie mam czasu   się użerać z idiotami.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaslukas    65

nikt cie nie zmuszał do pisania bredni w temacie o którym pojęcia nie masz  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: zapewne wszystkim tu przykro z faktu, że nie masz czasu  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Post nie na temat, +1 punkt ostrzeżeń

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6899

@soltys13 i @lukbold dostali po tygodniowym banie na ochłonięcie, za naruszenie 3.1 pkt taryfikatora. http://www.agrofoto.pl/forum/topic/65682-taryfikator-ostrze%C5%BCe%C5%84-agrofotopl-2013/

Jeżeli dalej będziecie się wyzywać w tym temacie to polecą kolejne bany, aż do skutku.

Wróćcie do tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek88    1

Sprawdź pierścienie i obudowę współpracującą z nimi w koszu napędu WOM, przypuszczam że tam leży problem, jak mam rację to napisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasseyXXXX    10

I dalej ten sam problem... Wymienilismy olej i filtry i dalej to samo... Brak półbiegu A i B, po rozgrzaniu wylacza sie walek WOM i żeby dobrze skrecic trzeba dodac troche gazu, ale to wina pewnie pompy oleju. Najbardziej interesuje mnie WOM i te polbiegi. Wie ktoś coś moze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego nie dokońca rozrużniam wszystkie modele mf bo mnie to nie interesuje ale jak jest z tymi półbiegami giną razem z wałkiem czy jedno z drugim nie ma nić wspólnego jeśli nie ma nić wspólnego to śprawdz na zawoże od wom w momencie kiedy się rozłączy czy jest napięcie bo tym raczej rządzi komputer jest możliwość obejścia ale podkreślam obejścia jesli będziesz zajnteresowany to podpowiem ci jak to zrobić bo fergusony maja bardzo skąplikowane sterowniki niewiadomo po co ale są na forum tacy co sie znaja na komputerach przynajmniej tak piszą że my mało wiemy,to oni może podpowiedzą bez obejścia ja koledze minołem komputer i 3ci rok działa jakiś mf 160koni ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    40

post-34686-0-62138700-1441840522_thumb.jpg

 

problem tkwi najprędzej w sprzęgle wom  pozycja nr1 wg katalogu agco.  Sprawdź tarczki w jakim  są stanie  być może  jest potrzebna wymiana.  na zimnym będzie chodzić lecz jak się zagrzeje olej zaczną  się ślizgać.

 

 

post-34686-0-16445900-1441840531_thumb.jpg

 

 

Edytowano przez soltys13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasseyXXXX    10

Wrocilo to do normy, lecz dalej problem z tymi polbiegami, skrecaniem oraz wali o ziemie np. agregatem, bronami czy tez plugiem. podnosic podnosi normalnie, ale rzuca o ziemie nimi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

to już chyba tylko elektronika do przejrzenia sterująca elektrozaworami bo domniemywam że wiesz które pokrętło jest od szybkości opuszczania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    40

jeżeli chodzi o podnośnik to z prawej strony pod  plastikiem od  wszystkich przycisków jest   kostka sterująca podnośnikiem oraz ehr   u mnei był ten sam problem z podnośnikiem wymiana tej kostki   załatwiła problem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Na pierwszym zdjęciu to od dynashiftu a na drugim licząc od dołu

1-żułw-zając 

2-przedni napęd

3-blokada mostów

4-wałek przekaźnika

5-chamulec przekaźnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Może ktoś pomoże...

na WOM 540obr chyba wszystko działa ok ale po przełączeniu na 1000obr nie działa miękki start, przy włączaniu szarpnie i odrazu rozłącza wom oraz miga kontrolka wom. Jak już wom lekko się kręci to włączanie działa ok.

Oba czujniki są podłączone. Jak sprawdzić czy są sprawne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Co prawda w starszym (3065) mam tak samo. 540 i 750 włącza się dobrze a 1000 na dwa razy, chyba że na dużym gazie to lepiej. Na niskich obrotach mocno przydusi silnik i rozłącza za pierwszym razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ale to chyba raczej wskazuje na brak miękkiego startu. Tylko co jest przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Na 540 jest wyczuwalny miękki start, 1000 używałem na próbę i tak się działo, w zasadzie to w MF-ie mam na stałe na 750 i działa prawidłowo. Zauważyłem też że na tym ustawieniu przy przegazówce rozłącza WOM, gdzieś tak przy 2100-2200.

W Aresie (ta sama skrzynia co MF) gdy używam 1000 w rozrzutniku, też muszę włączać przy średnich obrotach bo na niskich go przydusi i rozłączy.

 

Ty przy czym włączasz? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Sprzęgło i jego sterownie jest jedno więc wątpię żebyś coś wskórał... może ten miękki start jest "skalibrowany" pod 540 obr a tu naraz przychodzi większe obciążenie i komp w zbyt krótkich odstępach czasu włącza i wyłącza dopływ oleju do sprzęgła... jest większe obciążenie na wałku przy tych 750 czy tam 1000 obr, sprzęgło się ślizgnie i komp wyłącza wom.

Tarczki dobre? 17 bar trzyma?

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rogalik102
      Co się dzieje z napedem podczas orania. Rozłącza się
       
      VID_20240421155706.mp4
    • Przez Ajaa
      Witam pany mam pytanie nie działa mi ehr jak przełączam przycisk na automat i jest włączona blokada to wyłącza blokadę z panelu gdzie szukać przyczyny 
    • Przez Manys
      Witam.
      Mam problem z MF 3070 a mianowicie nie ciągnie przedni napęd, kontrolka działa jak powinna tzn. po wciśnięciu niby gaśnie potem po ponownym załączeniu się zapala ale napęd przedni nie ciągnie.
      Wszystko inne normalnie załącza i rozłącza, zamieniłem elektrozawory z blokadą i nic się nie zmieniło czyli zawór ok, stop działa, styki przejrzane, 
      Przeszukałem forum ale jest temat że nie rozłącza napędu dlatego piszę 
      Podejrzewam że może tarczki do wymiany
      Proszę o podpowiedzi 
    • Przez ziolek1996
      Witam, 
      w moim MF 3065 wymieniamy końcówki wtryskiwaczy na nowe, pytanie jakie powinno być ustawione na nich ciśnienie??
    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj