Zaloguj się, aby obserwować  
tomcio1

wibracje w proximie

Polecane posty

tomcio1    2

sorki to mój synek wyslal ten interesujacy temat "ddd"! a teraz powaznie w mojej proximie 7441 podczas jazdy po asfalcie zwlaszcza samym ciagnikiem bardzo buczy i drży kabina zglaszalem to jeszcze na gwarancji ale powiedzieli mi ze wszystkie tak maja i to sie unormuje! cisnienie w oponach mam 1,5 bo w nowym jak go kupilem to bylo 3,5! doradzcie co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

w całym zakresie obrotów to wystepuje czy tylko na pewnych obr? Czytałem o tej przypadłości w starszych wersjach serii 332-7340/41 a było to spowodowane prawdopobnie złym spasowaniem koła zamachowego silnika, może dlatego wmontowali w nowej proxy sprzęgło elastyczne?

 

Najgorsze jest juz nie to że wadliwy egzeplarz wystąpił bo i w jd się zdarza,ale podejscie zetora i zbywanie klijenta, artykół dotyczył tego że w żaden sposób chłopi nie mogli wyegzekwować naprawy, tzn uznania wady, temat ten przewijał się kilak razy w poradniku roliczym, dotyczyło również wadliwej skrzyni w forterce i te artykóły bardzo zraziły mnie do zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek25    1

Moim zdaniem bedzie za duze cisnienie w oponach ja tak samo mialem w Pronarze

 

Szczególnie gdy jest za duze cisnienie w kolach przednich ;)

 

 

//Kolego nie piszemy post postem tylko używamy narzędzia edycja!!!!

Edytowano przez Balzak
Ortografia+ łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2

na kazdych obrotach sie to dzieje! to jakie powinno byc odpowiednie cisnienie w oponach radialnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Ja mam 7441 i u mnie nic nie drży w środku. W sumie nie jeździłem samym traktorem jeszcze bo caly czas mam ładowacz czołowy założony. Ale myślę że tak nie powinno się dziać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2
Ja mam 7441 i u mnie nic nie drży w środku. W sumie nie jeździłem samym traktorem jeszcze bo caly czas mam ładowacz czołowy założony. Ale myślę że tak nie powinno się dziać.

to ja juz nie wiem co by moglo byc! moja od nowosci juz 4 lata tak ma,podczas pracy w polu jest wszystko ok ale na twardej drodze koszmar jak ciagne jakis ladunek to jeszcze ale jak na pusto to... moze poduszki kabiny? a jakie masz cisnienie w oponach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Ja myślę, że 1,2 atmosfery to jest optymalnie. Mi moim zetorkiem jeździ się dobrze - przynajmniej 7441, bo mam jeszcze 12441 to ten skacze, że trzeba się dobrze fotela trzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2
Zależy jeszcze jaka jest wielkość oponki,czym większa tym mniejsze cisnienie.

tył 16,9 R34 przód 13,6 R24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

My teraz napompowali powietrza do przednich kół 1,3 i troche za dużo 1,2 jest idealnie bo elegancko się jezdzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0

W Top agrar, sugerowano kiedyś, że może to być wina opon. U mnie jest podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    2
W Top agrar, sugerowano kiedyś, że może to być wina opon. U mnie jest podobnie.

a jakie masz przy swoim opony barum? bo ja mam mitas! jutro poprubuje z tym cisnieniem bo w niedziele nie pasuje po wsi robic rundy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Prawdopodobnie masz opony do kitu (mają bicie)-i nic nie zrobisz dopóki ich nie wymienisz-zaraz pewnie paru ludzi zaoponuje że to niemożliwe aby opony miały bicie-zaręczam-możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

bice łatwo sprawdzić podliwarować ciągnik na twardej powerzchni i pokręcać kołem obserwować co się dzieje, może poprostu przy montarzu nie "odbiła" do krawędzi felgi opona miałem kiedyś taki przypadek w samochodzie, niestety gdy się zorientowałem opna przyjeździła się w jednym miejscu bardziej ale z czasem się unormowało, właśnie podliwoarować i sprawdzić czy koło równo się kręci i czy promień nie rośniei maleje lub na boki ucieka jak tak to zdjąć opone lub odbić od felgi i inaczej założyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Ja myślę że to nie wina opon. Jeżeli jest to drżenie i jest ono przy każdych obrotach silnika to defektu trzeba szukać gdzie indziej. Gdyby koła były nierówno to ciągnikiem powinno bujać a nie drżeć w środku. Trzeba by sprawdzić osadzenie kabiny, a może to jeszcze coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1
Ja myślę że to nie wina opon. Jeżeli jest to drżenie i jest ono przy każdych obrotach silnika to defektu trzeba szukać gdzie indziej. Gdyby koła były nierówno to ciągnikiem powinno bujać a nie drżeć w środku. Trzeba by sprawdzić osadzenie kabiny, a może to jeszcze coś innego.

 

Mój znajomy miał podobny problem w J-D też mu drży ale tylko jak jeździ po asfalcie i utwardzonych drogach ,w polu wszystko cichnie .

Problem zgłaszał do serwisu ,zabrali go na serwis wszystko sprawdzili ,wezwali nawet eksperta z Poznania i z Niemiec .Mądre głowy stwierdzły

że to wina opon (Conntinetal -czeskie) .Tylko że najgorsze jest to że serwis umył ręce i zwalił winę na te czeskie opony za które serwis J-D

nie odpowiada i musi się reklamować w u przedstawiciela Conntinental na Polske .Ci oczywiści zero reakcji .Suma sumarum kolega się

przyzwyczaił do tych drgań i nie zwraca na nie uwagi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

w okolicy rolnik miał w jd 5 lat temu również problem z oponami tylko że w tym przypadku popękały starsznie i rozwarstwiały się i również serwis umył ręce i wysłał do producenta opon, a tam jak to bywa zero odpowiedzi, nie pamietam dokłądnie było o tym w poradniku rolniczym, ale chyba było to opony continental albo pirelli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1
w okolicy rolnik miał w jd 5 lat temu również problem z oponami tylko że w tym przypadku popękały starsznie i rozwarstwiały się i również serwis umył ręce i wysłał do producenta opon, a tam jak to bywa zero odpowiedzi, nie pamietam dokłądnie było o tym w poradniku rolniczym, ale chyba było to opony continental albo pirelli

 

No właśnie a najgorsze jest to że w takim toku myślenia można walczyć z gwarancją z kilkoma dostawcami podzespołów a nie z firmą

która wyprodukowała traktor .Z tego co mi mówił to sprzedawca nie proponował mu konkretnej marki opon tylko jaki rozmiar sobie życzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

w samochodach polecajaprzypalić troche gume jak są drgania i buczenie, może tego spróbować zaczepić za dolny zaczep na równej powierzchni jakimś betonie i przypalić lekko oponki, albo przełożyć prawa na lewą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek25    1
w samochodach polecajaprzypalić troche gume jak są drgania i buczenie, może tego spróbować zaczepić za dolny zaczep na równej powierzchni jakimś betonie i przypalić lekko oponki, albo przełożyć prawa na lewą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj