qedro

Problem z podłączeniem altelnatora.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
qedro    0

Witam. Otóż mam problem z podłączeniem alternatora w ciągniku znajomego T-25. Zakupił ciągnik z instalacją praktycznie całą zniszczoną. Zdjęcię podglądowe widoku alternatora.

pre_1436302084__213656849_5_644x461_alte

 

Serdzecznie proszę znawców o pomoc w podłączeniu tego. Z tego co wyczytałem jest to radziecki altek stosowany również w pojazdach GAZ UAZ czy wołga więc sądzę że regulator napięcia musi być zewnętrzny. Pytanie jaki by się nadał i jak to wszystko podłączyć. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper20    5

Regulator to najlepiej jak bys kupil orginalny do tego alternatora czyli poszukaj od uaza ;)  A jak to podłączyć wszystko to proponuje postudiować troszke schemat instalacji  T25 i schemat instalacji od Uaz. Najlepiej  jak byś miał regulator juz to wtedy by szlo jakos to sensownie połaczyć. Z tego wiem kazdy rozne rodzaje regulatorow sa i roznie sa one  podłaczane http://www.mojuaz.com/technika/elektrykauaz.jpg

Edytowano przez Snajper20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Najprościej bedzie jak na szrocie kupić alternator od osobówki z wbudowanych regulatorem, konstrukcja wytrzymała, podłączasz tylko plus i lampke wzbudzenia, mały koszt i nie warto sobie komplikować roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj