bandit1945

M900 nie podnosi motowideĺ

Polecane posty

bandit1945    5

Witam. Mam problem z kombajnem...
na zimnym oleju wszystko chodzi ładnie a gdy się rozgrzeje to nie podnosi motowidel prawie wcale tak jak by brakowało mocy... A heder i resztą chodzi dobrze....
A żeby podnieść motowidla to muszę podnosić lub opuszczać równocześnie heder....

Pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

może po prostu oleju trochę za mało jest, tak jak piszesz to trochę dziwnie to wygląda... wprost nieprawdopodobnie.

poza tym akurat na podniesienie motowideł to wiele mocy nie trzeba, jak się uprę to sam je podniosę rękoma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Oleju jest wystarczająco.... No ja właśnie nie mam pojęcia co to się dzieje...
mi się wydaje ze to rozdzielacza wina.... tam w nim jest taki zawór ciśnieniowy może to jego wina....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

najprędzej będzie właśnie problem w rozdzielaczu tylko mnie to dziwi że da się poruszać jednocześnie z podnoszeniem/opuszczaniem hedra. układ hydrauliczny raczej do skomplikowanych nie należy więc tam za bardzo nie ma się co psuć, ja bym zaczął od rozmontowania w miarę możliwości rozdzielacza, nigdy nie miałem potrzeby robienia tego  ale nic więcej do głowy nie przychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZKOPSSON    41

siłowniki od motowideł Ci nie ciekną ? Ja miałem podobny problem w mf motowidły nie chciały się podnosić a hedere tylko trochę na rozgrzanym oleju, okazało się że to pompa hydrauliczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Problem jest w rozdzielaczu przerabialem to samo 4 lata temu tylko u mnie tak się działo czy na zimnym czy na ciepłym oleju, w końcu kupiłem drugi rozdzielacz i mam spokój, samemu rozbierać nie radzę bo mi niby fachowiec zgubił części jak rozbieral coś tam wystrzeliło:-( a przyspieszacz ci działa ok u mnie to wszystko lepiej szybciej działało po lekkim przycisnieciu dźwigni od podnoszenia hedra? .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Przyspieszać działa dobrze... może minimalnie sam zwalnia.....
U mnie wina pompy raczej nie jest bo heder podnosi bez problemu....
A jakie powinno być ciśnienie oleju na wężu?@ wie ktoś może?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Jeśli sam zwalnia to puszcza rozdzielacz, u mnie reż tak jest ale prawie się tego nie zauważa, ja nadal obstawiam rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Wymieniłem cały rozdzielacz na nowy że sklepu.... 40 l/ min

I teraz pompa strasznie je czy. Tak myślę że może za cienkie przewody dałem od zasilania i powrotu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Zrobiłem. To co jęczała pompa to brakowało oleju.... A teraz kombajn chodzi elegancko.... heder podnosi na wolniutkich obrotach a nie tak jak wcześniej gaz do połowy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Mój przed wyjazdem na pole  M 1300 - również nie podnosi motowideł -góra na 80 cm .Jednak gdy olej się rozgrzeje po pól godzinie pracy -startuje jak torpeda .Więc z tego powodu stawiam na olej a ściślej na jego charakterystykę .Pod mostkiem jest jeszcze zawór olejowy i tam również można szukać różnych przyczyn regulacyjnych .

Edytowano przez Jacek62

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Pod mostkiem tzn chodzi ci tu pod nogami tak?

To jest zawor rozdzielajacy do wspomagania hierownicy.
On nie ma nic wspolnego z hederem lub przyspieszaczem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

No nie wiem jaki jest ten zawór w M900 .U mnie to się nazywa rozdzielacz ciśnień którym poprzez odpowiednie dobieranie nacisku sprężyny można dodać lub ująć ciśnienie na sekcję hederu lub orbitrola. Przerabiałem ten moment bo nawet na rozgrzanym oleju ciężko mi heder podnosił .Mechanik założył mi inną sprężynę i wydajność podnoszenia poprawiła się o jakieś 30% ale wyczuwa się od razu spadek wydajności orbitrola - gdy kręcę kierownicą i podnoszę heder - zawór jest głośny słychać jak głośno pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Ja w m 900 mam też taki zawór tylko ja powiększyłem otwór w takiej podkładkę z małym otworem u mnie jest 2,8 mm i teraz orbitrol działa lepiej a heder podnosi i tak dobrze, zawór trzeszczy jak kręcę na opór kołami bądź opuszczam heder na małych obrotach to go słychać .widać po to jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam problem jak krece kierownica w fahr m900 w prawo lub lewo to strasznie trzeszczy w okolicach rozdzielacza mial ktos taki problem jak sie rozgrzeje olej to jeszcze glosniej wspomaganie dziala dobrze tylko trzeszczy rozebralem blache obok rozdzielacza nic tam nie widze same rurki i taka okragla jakas beczka z rurka nie wiem po co 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Beczka to akumulator hydrauliczny dzięki któremu heder nie jest na sztywno tylko go amortyzuje. A co do trzeszczenia to zawór tak trzeszczy, może masz jakąś nieszczelność na którymś siłowniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Koles mi taki powiedzial ze trzeba wyczyscic dzielnik strumienia i powinno sie poprawic wiec niewiem warto to rozebrac ,a czym sie objawia taka nieszczelnosc jak mozna to zdiagnozowac chodzi o silownik od wspomagania tak z tylu kolo kół tam widze ze wycieku nie ma 

Tylko to trzeszczenie jest od wspomagania nie rozdzielacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toobek    57

Koleś nie powiedział, że trzeba wyczyścić dzielnik strumienia tylko, że problem prawdopodobnie leży w dzielniku strumienia i zaczął by od czyszczenia. I co koleś miał rację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

U mnie też trzeszczy jak skręcam na max kołami ,dzielnik w tym kombajnie jest prosty jak drut ,u mnie dorabialem tą płytke z otworem bo był za duży i Wiecej oleju szło na otbitrol niż na rozdzielacz , pewnie  tak jest że to trzeszczy dzielnik albo zawór  w rozdzielaczu ,ja z tym nic nie robie choc wiem kiedy kola sa na max a hak deko ruszę kierownicą to cichnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj