Polecane posty

patfilmax    7

o to chodzi że się nieda dźwignia zablokowana zostaje położeniach wolny przepływ lub gniazdo zamknięte i tyle,  a z pozycji gdzie daje ciśnienie na obojętnie które wyjście odbija

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Masz instrukcję jest tam wyraźnie to ujęte. Jedna z sekcji ma kłódkę do tego gniazda podłączamy odbiorniki o ciągłym odbiorze oleju. A tam gdzie ty podłączasz to funkcja potocznie tłumacząc zapnij i zapomnij sekcja daje dotąd ciśnienie dopóki nie skończy się siłownik  potem sama odbija bo na tej lini wzrasta ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patfilmax    7

ja mam proxime plus z 2010r i nie mam żadnej kłódki. Mam 3 sekcje i 0(spływ oleju). Jest napisane w instrukcji że w przypadku podłączania silników hydraulicznych powrót podłączać właśnie do "0". Jest też napisane że dźwignia z położeń 1,2,3,4,5,6 wraca samoczynnie. Więc nie wiem jak do tego ciągnika można podłączyć urządzenie z silnikiem hydraulicznym jak choćby wapniarkę. Leszkd jak masz taką możliwość to prześlij zdjęcie jak to wygląda u Ciebie patfilmax@gmail.com

Dzięki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

W 2010 roku wyglądało to inaczej jednak funkcje są. Masz to na pozycji 6 ostatniej. Znajomy ma proximę 105 plus i serwis kazał mu sznurkiem wiązać wajchę by ciągle pompować olej do owijarki. Męczył się sporo zanim mu nie wyjaśniłem. Tam się dało gniazdo nr 6 ma blokadę. Masz wysłane na pocztę.

 

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patfilmax    7

Dzięki, tak jak pisałeś wyjścia 5 i 6 można blokować, a wcześniej sprawdzałem i nie zauważyłem że na tych dwóch pozycjach się blokuje dźwignia, w instrukcji też niema ani słowa o tym, wręcz jest napisane że dźwignia wraca samoczynnie. W każdym bądź razie problem rozwiązany i sznurek nie będzie potrzebny:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Czy proxima ma dętki? Na oponach pisze tubeless ale może dętki są. Wie ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Dzięki. Czyli nie mam dętki.  Niedługo dodam foto nowego nabytku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

mam proxime 1,5 roku i nie było problemu z zapychaniem filtra pdf bo robil tylko ciezka robote  ale teraz chcemy zalozyc do niej ladowacz jak myślicie będzie zapychac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROLEK7211    41

Po usunięciu DPF i  zaślepieniu EGR  odczujesz różnicę w spalaniu i wzrost mocy na mniejszych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Nie tak ze zapychać ale będzie się często wypalał kopcił lepiej dla filtra jak się odpali i już chodzi ciągnik coś robi cięgle na obrocie  a taki zimny silnik to nie bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Trzeba odłączyć wtyczkę od komputera sterującego dpf-em. Ten sterownik jest po prawej stonie kierownicy. Ale prosze kolegów o potwierdzenie czy dobrze pisze. Sam nie odłączałem tylko serwis robił podmiane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Tak trzeba kabel odłączyć, mi tez tak podopowiadali,  taki jak od neta albo telefonu ten kabel zeby komp tam nie podawał paliwa przy wypalaniu tego dpf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

koledzy po wywaleniu tego oryginalnego filtra i zastąpienia go tym zamiennikiem ciągnik będzie mniej palił? głównie chodzi mi o to że przy lżejszych pracach muszę dłużej gazować aby się wypalił filtr i aby kontrolka się tak często nie zaświecała. A serwis wiecie może ile sobie życzą za taki zamiennik ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

a czy po zamianie na filtr zamienny  będzie można za jakiś czas  wrocic z powrotem do filtra oryginalnego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj