Polecane posty

darecki99    2
Napisano (edytowany)

Ja proxe kupilem w tamtym roku zimowa pora i zima co prawda nic nie robilem i  w tym roku w grudniu odstawialem traktorek na przeglad byl maly mrozik i miałem problem zeby przelaczyc reduktor. Oczywiscie zglosilemna serwisie , sprawdzili i stwierdzili ze wszystko ok i padlo stwierdzenie ze jak reduktor malo używany to moze ciezko pracowac . po powrocie troszke go poprzerzucalem i chodzil w miare .Miesiac temu tez w mroźny dzien wyjeżdżałem z garażu i sytuacja sie powtórzyła nie moglem przerzucic wajchy . Po kilkukrotnym przestawieniu zaczela chodzic troszke lepiej ale według mnie i tak za opornie , dzis sprawdzałem przy temp 0 i przerzuca ok tak z malym oporem . Gwarancje mam do czerwca i dlatego podpytuje jak to jest w innych modelach , bo u mnie zdecydowanie wygląda to w zimne dni gorzej . nie sadze zeby dluzszy postuj traktora mial wplyw na problem z dzialaniem tego mechanizmu ale zastanawiam sie czy gdzies przed przeglądem jak mylem ciagnik nie dostala sie gdzies woda i w polaczeniu z przymrozkiem gdzies cos lapie.Jezeli ktos mialpodobne przeboje prosze o informacje.

 

Edytowano przez darecki99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

U mnie też chodzi w jednym ciężko ale może z 3 razy było przełączane. Teraz się boję żeby nie urwać ale naprawdę nie przełączam bo aż strach.. A w drugim Zetorze 3/4 roku używam reduktora to chodzi płynnie chociaż na początku też czułem taki przeskok i siły potrzeba było a teraz idealnie... Więc czasem nawet jak coś robisz to polecam sobie włączyć te polowe biegi żeby to się rozchodziło bo na starość nie będzie tyle siły w rękach i nie przełączysz wcale a teraz jak urwiesz wajchę to Ci wymienią  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dario83    6
Napisano (edytowany)

 

Proxima Plus pierwszy przegląd   olej silnikowy 11 l. 358,55zł , olej  przedni most  7l.146,97zł.  filtr oleju 25,01zł. filtr paliwa 12,50zł zł. filtr paliwa wstępny  5,01 zł .  przegląd gwarancyjny zetor  516,60 zł . Razem 1,064,64 zł. brutto.

Edytowano przez Dario83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki1122    43

Czy jeżeli fabrycznie montowany jest przedni TUZ to też podpinany jest pod jedną parę wyjść hydraulicznych ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5

ja mam dwa lata już proxime 100 z mechanicznym rewersem i chodzi wszystko leciutko nawet w zimie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

przecież nowe ciągniki są zalane płynem nikt raczej wodą sprzętów nie zalewa, to dawniej stare sześćdziesiątki zalewali wodą i trzeba było pilnować aby nie przymarzło teraz płyn nie jest drogi zalewasz chłodnice płynem i masz święty spokój

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

no nie chciało by mi się kupować płyn letni i zimowy i wymieniać, chyba że chodzi o płyn do spryskiwaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    706

Fridex do minus 25 chyba. Na chlodnicy jest naklejka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ponio    0

Orientuje się ktoś Czy podczas rejestracji proximy mogę sobie zażyczyć tablice rejestracyjną wielkości tablicy do samochodu osobowego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

kolego Ponio spokojnie możesz tylko zrób sobie zdjęcie miejsca montowania tabliczki rejestracyjnej  bo będą ci wmawiać że do traktorów mają tylko kwadratowe, zawsze mają takie pojedyncze tablice np. do przyczepek więc bez problemu zarejestrujesz z długą tabliczką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

Możesz tylko we wniosku musisz zaznaczyć tablice pojedynczą ja tak miałem choć też mnie chcieli zbyć i dać podwójną na co się nie zgodziłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgaleon    7

najważniejsze aby się nie dać zbyć to urzędnicy mają nam pomagać, przecież w ZETORZE nie ma miejsca na tą kwadratową tabliczkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wam też po wyjęciu dpf dymi na niebiesko jak jest zimny?Jak się rozgrzeje w sumie też ale tylko puści dymka przy dodaniu gazu oleju jeszcze nie sprawdzałem ale jak na niebiesko to pewnie bierze.Proxima 100 plus z silnikiem 16v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    136

Znajomy w 10641 przy 3000 mth robił silnik bo brał olej co najlepsze podobniez były już progi w dziurach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XTRO    1506

kolego Ponio spokojnie możesz tylko zrób sobie zdjęcie miejsca montowania tabliczki rejestracyjnej  bo będą ci wmawiać że do traktorów mają tylko kwadratowe, zawsze mają takie pojedyncze tablice np. do przyczepek więc bez problemu zarejestrujesz z długą tabliczką

 

ja jak rejestrowałem ciągnik to się pytali czy tablica kwadratowa czy podłużna i żadnego problemu nie robili :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    706

Wam też po wyjęciu dpf dymi na niebiesko jak jest zimny?Jak się rozgrzeje w sumie też ale tylko puści dymka przy dodaniu gazu oleju jeszcze nie sprawdzałem ale jak na niebiesko to pewnie bierze.Proxima 100 plus z silnikiem 16v.

Jak na niebiesko to paliwa nie przepala. Od oleju na czarno kopci.
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Skoro morze olej brać to czemu by mogły końcówki nie lać,ja w kombajnie tak miałem tak kopcił na niebiesko ze szok a oleju nie brał, a wtryski to dosłownie jakby ze strzykawki sikały ten co sprawdzał to był pełen podziwu ze tłoka nie wypaliło, no ale zetora tłumaczy to ze jest nowy także różnie z tym morze być,morze jakiś paproch wpadł przy skręcaniu do wtryskiwacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    706

Bo na niebiesko to od paliwa kopci jak pisałem!
Kolego Wyjmij wtryskiwacze i sprawdz, ile to roboty. Możesz też mieć za dużą dawkę paliwa ustawioną i nie przepala.

Edytowano przez ZYLA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj