Polecane posty

maromar    18

nie "lepsza" a wyposażona w rewers elektrohydr. i sprzęgło w przycisku, no i ten automat od półbiegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Niby tak ale ja tam i w 90 na wygodę nie narzekam. Ale jeżeli ktoś ma np. tura to już Powerka ma mokre sprzęgło i rewers elektrohydrauliczny i to ułatwia prace i nie jest tak często wymieniane sprzęgło bo mokre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a czy zwykła proxima nie jest zbyt lekka do ciężkiej pracy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    5

 Plus 90 ma Wom elektryczny i 1 półbieg pod obciążeniem.Mam taką i nie narzekam przy Turze.  Power ma mokre sprzęgło i elektro rewers, ale on bardzo szarpie i w związku z tym i tak trzeba dużo używać nożnego sprzęgła-testowałem przed zakupem. W np. Deutz-Fahr  elektro rewers bierze delikatnie i tam nie trzeba używać nożnego sprzęgła

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Mam też POWER nie pracuje przy turze ale w mojej nie szarpie bynajmniej na razie zobaczymy później.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Max1987    20

Moja robi w turze i tez nie szarpie z reszta Frotka równiez płynnie przełącza miałem to na poczatku ze lekko szarpał zgłosiłem serwisowi zrobili kalibracje skrzyni i problem zniknoł:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

U mnie właśnie coś mówili że chodzi super i nie trzeba kalibrować ale przy przeglądzie nie akurat nie było wtedy to tylko tak słyszałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

W zetorze niema elektroniki. Klima bezcenna musi być. Ja nie mam i trochę lipa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrczem    67

bierz koniecznie te obciążniki,dociążenie tej maszyny jak najbardziej wskazane, ja w swojej 8441 nie mam klimy ale bywa jak 

w saunie, trzeba się mocno wentylować a to znowu powoduje straszny syf w kabinie-później ciężko dosprzątać.

gatkami o spalaniu sie nie przejmuj jeśli dobrze dobierzesz sprzęt i nie pracuj powyżej 2000 obr/min. bo to niewiele daje a robi wir w baku.

Do cięższych maszyn koniecznie trzeba dociążać przód-można coś zrobić samemu albo kupić coś nieoryginalnego- sporo zaoszczędzisz.

Na mróz kup grzałkę,bo nie dość że lekko pali to szybko łapie temperaturę i dzięki temu jest ogromna różnica w spalaniu,zwłaszcza na krótszych

odcinkach. Ogólnie ciągnik bez polotu ale jak nie będzie katowany to powinien posłużyć- gdy przyjechali łepki na 1 serwis gwarancyjny to się 

nieco zdziwili że nie trzeba regulować zaworów mówiąc między sobą że nie dostał po d..ie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszC5    23

NH będzie lepiej wykonany niż Zetor.

W mojej okolicy kilku letnie Zetory często mają kłopoty ze sprzęgłem,biegi zaczynają ciężko chodzić itp.

Ogólnie to nie są jakieś bardzo awaryjne ale skoro NH jest podobny cenowo to moim zdaniem nie warto się zastanawiać nad Zetorem.

Jeszcze możesz rozejrzeć się za Farmtrackami na Perkinsie i Carraro,pod względem trwałości są o wiele lepsze od Zetora byle tylko pilnować poziomu oleju w skrzyni bo są na to bardzo wyczulone (Zawsze musi być maksimum).

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrczem    67

Jeśli Zetor ma być od ciężkiej roboty głównie to będzie lepiej sobie w niej radził od tego nh co podałeś. Td jest za lekki.

Jak będziesz miał tura w przyszłości albo dużo transportu to podstawowa wersja zetora trochę tu traci, podobnie przy lekkich pracach

ale tu tak jak pisałem dużo zależy od operatora sprzętu i jak operuje gazem.

nie znam cenników ale jak to możliwe pomyśl nad Nh t5 zamiast td5, choć domyślam się że cena znacznie wyższa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrczem    67

W tej wersji skrzyni te biegi tak mają, wkurza mnie to czasem bo jak się tyle wydaje na sprzęt to chciałoby się lepszego wykonania.

masz sporo opcji więc cena wydaje się być nie najgorsza ale warto by się ktoś odezwał kto brał ostatnio podobny sprzęt dla porównania.

jeśli się zdecydujesz to po gwarancji uciekaj od wizyt serwisantów bo za dużo sobie liczą, podstawowa obsługa jest na poziomie trudności 

jak w c-360 więc nie jest to kłopot, najwyżej jak czegoś nie można kupić w okolicznym sklepie to kupuje u dealera. Oleje i płyny-szukasz 

(zwykle tańszych) odpowiedników i po zawodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz789    2

Jeśli chodzi o proste tanie ciągniki to Farmtrack 690DT jest dużo lepszy od Zetora.

Zetor robi bardzo dobre silniki ale często w ich ciągnikach psują się sprzęgła i biegi zacznają ciężko chodzić,są zgrzyty.

Do tego zdarzają się wycieki i różne drobne awarie.

A Belarusa w ogóle nie bierz pod uwagę bo w nich nie dosć że ciągle są jakieś zgrzyty przy zmianie biegów to WOM na taśmach sprawia problemy przy pracach bardziej obciążających WOM.

Do tego niby ma 90 km ale nie czuć tego na WOM.

Kiedyś to był ciekawy ciagnik ale przy obecnych cenach nie warto zawracać sobie nim głowy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

Ja mam dwu letnią i ma już 100 mth i sprawuje się świetnie a jak będzie miała 1000 mth to ci napiszę ale obawiam się że to trochę potrwa ok 20 lat.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wernicjusz    0

Zetor Polska uruchomił dodatkowy rabat na ciągniki z 2015 roku - dla Proximy 22 tys. brutto.W wyposażeniu o którym pisałem powyżej skrzynia 30 km/h, klimatyzacja, obciążniki zamienniki wychodzi mi 148 tys. zł/brutto.Wydaje mi się, że to już ciekawa propozycja.

Ciekawe jaka będzie odpowiedź innych marek ciągników?

 

Kupiłem z takim wyposażeniem Proximę w zeszłym roku w październiku. Skrzynia 30km/h od 40km/h tak naprawdę różni się jedynie z nazwy.  Na skrzyni 30 można wyciągnąć bez obciążników prawie 40km/h. Darowałem sobie jedynie z tego wyposażenia klimę a wziąłem fotel Grammera. Naprawdę warto.

Cena jaką wtedy zapłaciłem to 137tys. Właśnie jestem po pierwszym przeglądzie serwisowym. Koszt 1200zł.

Ciągnik spisuje się bez zarzutów.

Edytowano przez wernicjusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj