Polecane posty

Gość   
Gość

?

Edytowano przez mieszko-123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    5

Panowie mam problem z moja Proxa plus 90 mianowicie jak postoi dłużej nawet 2dni to mimo iż nie jest zaciągnięty ręczny (powietrze trzyma bez problemu) jest taka toporna przy ruszaniu szybko się zatrzymuje i na 4 biegu np z pusta przyczepa pronara 6t nie może osiągnąć max prędkości przejade 1km na pełnym gazie z max prędkościa problem znika szybko się rozpędza i nie hamuje jakby był delikatnie ręczny zaciągnięty co może być przyczyna?? przez to mam też wrażenie że więcej pali

Też tak miałem w 90 Plus, okazało się że hamulce blokowały, nie pamiętam , czy były zapowietrzone, czy zbyt ciasne, ale dostęp był z kabiny otworami w podłodze obok fotala- serwis poprawił i jest git

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mazurq    1

Czyli serwis musi jednak się tym zając w sumie i tak przegląd 450-500mth teraz mi przypada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emil90    1

witam  mam taki problem   z proximo 90  a dokładnie z skrzynią biegów   poczas jazdy   był straszne stuki  az do dziś   chciałem cofnąć  i nie mogłem   coś  grzmotneło  i  koło wału  który wychodzi do  przedniego most   pękła obudowa  skrzyni biegów  wleciał   cały olej   i tryb  wyszedł   kawałek   czy ktoś  morze  wymienia  ktoś miał podobną  awarie    bo chciałbym sie dowiedzieć  ile coś takiego  morze kosztować  serwis za na prawe  życzy se 1000 tys 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian264    15

Kolego Interpunkcja! Trzeba się dobrze wczytać by wiedzieć o co chodzi.

 

Trochę przykra awaria.

Skoro słyszałeś wcześniej jakieś stukanie i pukanie to trzeba było to sprawdzić. Na pewno taniej by cię to kosztowało niż naprawa teraz jak się wystukało i wypukało.

Jeżeli 1000 zł to nie dużo jak za taką awarie jak opisujesz. Z reguły serwis się ceni. Dopytaj się czy to z częściami czy może sama robocizna?

Edytowano przez sebastian264

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piasekmoto    0

witam, zastanawiam się nad zakupem proximy 90, może 100. Potrzebuję ciągnika do transportu i na 15h gospodarstwo. W grę wchodzi tylko skrzynia 40 i tu pytanie- ile faktycznie rozpędza się na takiej skrzyni? Do transportu dostanie przyczepę i 10ton ładunku, i tu pytanie jak sobie będzie radziła? jak może wyglądać spalanie? Dealer za golasa proxima 100 zaproponowal 120tys netto,troszke to dla mnie dużo. Wiem że to może inna klasa ale zastanawiam się pomiędzy zetorem a ursusem 382. Ursusie sporo tańszy. co Wy o tym sądzicie? Dobrze znać opinie użytkowników. Z góry dziękuję. Pozdrawiam ☺️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Z ursusem to majora trzeba porównywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piasekmoto    0

nie koniecznie bo potrzebuje szybką skrzynie a w majorze takie nie występują.Wiem że to inna klasa ale może warto dolozyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Cóż mogę Ci powiedzieć... Mamy 2 zetory i jesteśmy z nich zadowoleni. 7340 ma skrzynię 30 a Fortepian 130 40, przy pełnym gazie jedzie według licznika 44 km/h, ale w ekonomicznych obrotach jest jakieś 35 km/h powyżej rośnie znacznie spalanie. Wadą jest to że trochę skaczą na nierównościach. 7340 ma 77,5 km ciąga czasami zestaw metaltech db6 + autosan d 732 z nakładkami 30cm zasypane do pełna pszenicą i fakt czuje że ma co ciągnąć ale idzie i nie pęka :) Kiedyś 2 przyczepy węgla parę razy wiózł 80km w jedną i nie było problemu. Także i taka proxa będzie sobie spokojnie jeździć z 10 tonami z tyłu. A i do pola bdb traktor. Grunt to dobrać obciążenie i idzie jak przecinak

Edytowano przez STIG0013

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piasekmoto    0

u mnie głównie będzie w transporcie, bo w gospodarstwie ziemię słabe i sprzęty tylko pod C360, ale jak się zdecyduje to chociaż uprawowo siewny zakupie. Właśnie o to mi chodzi, że jak wezmę skrzynie 40 to na umiarkowanych obrotach spokojnie 30 poleci. Zastanawia mnie ile w takim zestawie spali, tak ok 10 na godz jazdy wystarczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolci13    27

Ja gdybym miał jeszcze raz kupować to plusa bo bez połówki to i w transporcie i w polu trochę nie wykorzystana moc
A co do spalania to ostatnio w orce 25cm w pługi 3*16" spalanie wyszło na poziomie 18l

Edytowano przez karolci13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Ja zobaczyłem w galerii pokrowce i dywanik to też sobie sprawiłem, świetna sprawa. Przyjemniej się jeździ z dywanikiem bo jak jest brudno to moment i wyczyścisz z ziemi. Tak samo pokrowce. Wyprać i od razu się lepiej jeździ zetorkiem. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sunf    32

dzisiejsze zetory to szrot lepiej dolozyc i kupic cos zachodniego, sam sie przekonalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1996    18

Powiedzieliśmy żeby serwis wziął na przegląd i dokooptowali te wszystkie duperele do faktury. Raz mi nie przywieźli bo podobno na stanie aż brakowało takie zejście. :D

 

Ja też jestem zadowolony. Może innymi było by lepiej ale to co mnie najbardziej interesuje to to że ciągnik musi być bezawaryjny i żeby dawał sobie radę w polu a to robi więc warto się zastanowić nad sensem takiej wypowiedzi bez argumentu że to słaby ciągnik. A tym bardziej czy się go odpowiednio użytkuje chociaż mi się wydaje że ja tam katuje go czasem ale jednak są lepsi skoro narzekają że sprzęt nie wytrzymuje B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackowski11    4

Pytanie do posiadaczy Proxim 90-tek:

Czy chodzi u kogoś z Was w pługu 3x40, 3x45 obrotówka?

Lub 4x30 tez obrotówka.?

Jak wygląda sprawność, spalanie, bieg pracy?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5

ja mam zetora proxime 100 i juz jest dwa lata i pracuje w polu w pługu agregat siewy zbóż prasowanie worzenie obornika cięcie orkanem kiszonek kopanie buraków oraz w dużej wycinarce do kiszonek jakos przez dwa lata jak na 25 ha sam raz ciągnik  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackowski11    4

Proxima power 90 na 4 klasie ciąga 4*40 kv nie czyje tego pługa.

 

Power 90 i 87 KM? Płóg Obrotówka? Jaki bieg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Zagonowy kverneland. Bieg pierwszy 8-10 km/h. Moźna spokojnie ciągać takie 5tki na tutejszych gruntach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj