damianzb9613

Renault 103-14 grzeje się alternator

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam taki problem z alternatorem grzeje się. Ciągnik  jest odpalony na minute a alternator tak się ugrze wa . Łożyska są dobre . Co może być za przyczyna ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212

Na 95% jeśli ładuje to wyrobiło się kółko pasowe i pasek pracuje po nim nie bokami tylko 'brzuchem'. Miałem taki przypadek ale zanim do tego doszedłem to zdążyłem kupić nowy alternator a problem został dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zwarcie między zwojowe, lub bardzo duże obciążenie.

Jaka wartość napięcia ładowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaka jest wartość napięcia bo miernik mi się popsuł . Odłączyłem wszystkie przewody  i nie grzał się . Jak złączam przewód od akumulatora z przewodem od alternatora ( odłączone   przewody od rozrusznika ) to słychać jak silnik zmienia prace ( przygasa coś w tym stylu  ) . Alternator od rozrusznika i akumulatora  jest odłączony podpinam samą szarówkę pod alternator  to świeci  . I jeszcze mam takie pytanie co się podłącza w alternatorze po literkę L i B+ (takie oznaczenia są na regulatorze napięcia )

   

Edytowano przez damianzb9613

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Taką zabawą to tylko popsujesz alternator.

Napraw, kup nowy ,albo pożycz miernik. Zmierz napięcie ładowania.

Bez tego szkoda stać i szukać przyczyn, bo na oko nie wiadomo co mu jest.

Tak duże obciążenie co za tym idzie temperatura to zwarcie między zwojowe albo obciążenie instalacji w tym uszkodzony akumulator.

Jak masz możliwość podmień na inny sprawny akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jak nie wiesz co podłącza się do B+ to nawet nie dotykaj się tego!!!


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj