Polecane posty

FINN    1478

dym dla tego,że jak panewka się obraca na wale to chyba logiczne , że powstaje duża temperatura wtedy w tym miejscu i olej sie smaży. a jak jest temperatura to i dym z odmy idzie... ale co do reszty objawów się zgodzę... no i jak taka awaria to kapitalka gotowa... tylko aby do głowy nie przyszło tobie tylko szlifować wału nie ruszając bloku... bo bedziesz miał powtórkę z rozrywki wtedy...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rkuban    15

Tarcie owszem ale tylko na dzień dobry, potem tworzy się luz z tond stuki i nie ma mowy o smażeniu oleju.


Zetor Team
Posiadacze Zetorów zapisujcie się do naszego klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Ludzie nie wiecie co do czego to nie piszcie, jest tak jak napisał @FINN, gdy obróci panewkę jest ona przyklejona do czopu wału, kręci się ona w korbowodzie na sucho. powstaje duża temp. i olej smaży się na korbie!!! z tąd dym, to logiczne z resztą nie chciałem cytować, przepraszam.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Czekamy na informację od użytkownika.

P.s.

Przeoczyłem odpowiedź. :(

 

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Przeczytajcie temat od początku, a szczególnie post #4, po co ta dyskusja?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

tak jak w temacie to dla mnie zjawisko para normalne a dlaczego bo pierwsze silnik zgasł ok no dym może lecieć ale jakim cudem stuka po zgaśnięciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Po przytarciu zgasł, po chwilowym ostudzeniu puścił i zakręcił rozrusznikiem obracając panewkę, następnie panewka zaczeła się obracać i grzać w korbowodzie i stukać, jest w tym coś dziwnego?

Następnemu chyba narysuje lub poczekam na przytarty silnik i zdjęcia zrobie :D

To normalne zjawisko we wszystkich silnikach.

 

Dla mnie temat zamknięty po 4#poście.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tombar123    3

Witam,
mam problem z Ursusem 1212. Gdy silnik się trochę nagrzeje słychać stukanie. Słychać je mniej więcej przy około 2200 obrotów. Przy niższych obrotach spokój. Zrobiono kompletny remont skrzyni biegów i silnika (szlify, panewki, korbowody, tłoki, tuleje, sworznie, generalnie wszystko). Myślałem, że to sworznie na tłokach stukają, jednak po nagrzaniu stukałyby od niskich obrotów a nie dopiero od 2200. Moim zdaniem (w sumie już tylko to pozostało) mogą tak stukać dźwigienki zaworowe na wałku. Temperatura przekazywana jest z cylindra poprzez zawór do dźwigienki, ta rozszerza się itd… Zwątpiłem już totalnie, kilku naprawdę dobrych mechaników również.
Przerabiał już ktoś podobny problem u siebie? Z góry dzięki za jakieś sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Końcówki wtrysku. Weź kawałek drewna  listewkę z 2x2 cm i przykładaj do każdego słupka a do drewienka ucho, i usłyszysz na którym słupku stuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tombar123    3

Końcówki nowe, wyregulowane, wtrysk ustawiony na 160 barów, idealnie rozpyla, pompa również po regulacji, także ten trop odpada :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To że nowe to nie oznacza że dobre. Końcówki mogą stukać.Ściągnij pokrywy zaworów i sprawdź  klawiaturę i luzy.Mi kiedyś klawiatura sie rozsypała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    16

Kolego sprawdź czy tłok nie uderza w głowice miałem tak po remoncie w c-360 jak mi regenerowali korby to ktoś zamienił od innego i tłok wychodził o ileś setek za dużo i podobne objawy były .

Edytowano przez mati9621

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tombar123    3

Dzięki wszystkim za odpowiedzi! Klawiaturę zmieniłem, stuki trochę jakby zelżały. To jednak wtrysk. Co w nim tak może stukać? Sprężynka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Po prostu koncówka jest  nie zbyt dobra i stuka. Mi kiedyś tak stukała jakby młotkiem w silnik walił. Ale szybko ustało i spokuj. Sąsiadowi w fadromie w silniku po remoncie  stukała a niekiedy nic. Myślałem że silnik zatarłem tak stukało u niego, Nic nie ruszła ustało po paru miesiącach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

witam. kilka dni temu zaczeła mi przeciekać pompa paliwa w Ursusie 385 na pierwszych dwuch sekcjach a dzis podczas orki zaczeło mi coś pukać w silniku jakby w okolicach głowicy? czy to są zawory z powodu pompy?

 

prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

ale moc jest ta sama, czy to sie nie zmienia przy tej awarii??

 


temperatury również nie łapie, ciągle 80 stopni C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawe5    2

u kuzyna w zetoże 10145 odkręciła się nakrętka na walku rozrządu i obrobiło klina w silniku zaczeło stukać okazmało się że pękły 2 podpory klawiatóry i powyginało wszystkie laski popychaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    67

U mnie wał był ok Dlatego że nie menczyłem silnika Wymieniłem tłoki cylindry i korby Przy okazji zrobiłem głowice o silniczek tyka Na wale jak puka to słychać inaczej Pytanie czy puka na zimnym silniku i czy na wysokich obrotach czy na niskich W moim przypadku zaczynały się stuki powyrzej 1700 ob , a na ciepłym silniku głośno . Mocy nie tracił palił z dotyku Kumple sie smieli że dobry cągnik rozebrałem Jak zobaczyli to było zdziwienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
    • Przez mamjuzdosc
      Witam, Jaki powinien być luz zaworowy w silniku Deutz 1000.6 AT 130KM, traktor Same Antares II 130 Turbo?
      Nie znalazłem nigdzie konkretnych informacji na ten temat. Pozdrawiam.
    • Przez dudek102
      witam 
      Ojciec zaczął remont ciągnika był coraz słabszy wcinał olej wiadrami i zaczął stukać . 
      głowice pojada  do regeneracji . ale tuleje wyglądają prawie idealnie żadnych rys . 
      pojedzie nowy zestaw naprawczy ursusa i teraz pytanie odnośnie wału 
      na panewkach mam oznaczenia 50.50394.0  w jednym katalogu pisze ze był robiony jeden szlif w drugim ze wał jest nominalny ?
      czy za każda wymiana zestawu naprawczego trzeba dawać wal do szlifu wał nie ma rys.
      na panewka są ale płytkie .
      czy trzeba wymieniać pompę oleju stara trzymała ciśnienie

       

       
       

    • Przez Harnas16
      Jaki zalać olej do silnika Renault 110-54 1997 rok :)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj