Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stuki w silniku


45 odpowiedzi na ten temat

#21 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 16 wrzesień 2012 - 12:21

Stuki w silniku Zdejmuj miskę, i nie zgaduj, pewnie któraś panewka.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stuki w silniku Dzisiaj, 06:19
  •  

#22 Share martin6666

martin6666

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Poznań
  • Zainteresowania:Motoryzacja i motorsport.
    Aktywny sędzia wyścigowy.

Napisany 16 wrzesień 2012 - 13:25

Stuki w silniku Obróciło panewkę z pewnością, jeśli stukał to masz remont gwarantowany.
Tak jak kolega wyżej pisał zdejmij miskę iluknij, która poszła.

#23 Share APT

APT

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Północ

Napisany 16 wrzesień 2012 - 19:32

Stuki w silniku Panowie panewka poszła :)

8 ton musi być, 9 jest dobry rok, 10 jest przyjemnie, 14 był rekord po warzywach full ochrona, nawożenie i pogoda :)


#24 Share rkuban

rkuban

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Iłów

Napisany 16 wrzesień 2012 - 20:41

Stuki w silniku "silnik stuka" rzeczywiście to pasuje do panewki ale z kąt w takim razie dym we wlewie oleju. Moim zdaniem powinieneś się przyjrzeć górze silnika (tłokom pierścieniom zaworom), poza tym przy obróconej panewce raczej trudno jest utrzymać ciśnienie na poziomie 4 bar. Pompa daje dym z tłumika stuki i może spowodować zgaśnięcie ale dymu we wlewie oleju raczej nie.
Zetor Team
Posiadacze Zetorów zapisujcie się do naszego klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

#25 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 16 wrzesień 2012 - 20:53

Stuki w silniku Wygląda na pęknięte pierścienie, zatarty tłok, bo pojawiły się przedmuchy do skrzyni korbowej. Stukać też będzie od tego tylko wyżej, blok przenosi dźwięk. Jak zdejmiesz misę to zobaczysz która gładź cylindrowa jest uszkodzona.

#26 Share FINN

FINN

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1416 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dźwierzuty, k/ Szczytna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 16 wrzesień 2012 - 21:07

Stuki w silniku dym dla tego,że jak panewka się obraca na wale to chyba logiczne , że powstaje duża temperatura wtedy w tym miejscu i olej sie smaży. a jak jest temperatura to i dym z odmy idzie... ale co do reszty objawów się zgodzę... no i jak taka awaria to kapitalka gotowa... tylko aby do głowy nie przyszło tobie tylko szlifować wału nie ruszając bloku... bo bedziesz miał powtórkę z rozrywki wtedy...

"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 


#27 Share rkuban

rkuban

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Iłów

Napisany 16 wrzesień 2012 - 21:27

Stuki w silniku Tarcie owszem ale tylko na dzień dobry, potem tworzy się luz z tond stuki i nie ma mowy o smażeniu oleju.
Zetor Team
Posiadacze Zetorów zapisujcie się do naszego klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

#28 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 17 wrzesień 2012 - 08:42

Stuki w silniku Ludzie nie wiecie co do czego to nie piszcie, jest tak jak napisał @FINN, gdy obróci panewkę jest ona przyklejona do czopu wału, kręci się ona w korbowodzie na sucho. powstaje duża temp. i olej smaży się na korbie!!! z tąd dym, to logiczne z resztą nie chciałem cytować, przepraszam.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#29 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 17 wrzesień 2012 - 10:55

Stuki w silniku Czekamy na informację od użytkownika.
P.s.
Przeoczyłem odpowiedź. :(


Edytowany przez zorzyk2, 17 wrzesień 2012 - 13:31.


#30 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 17 wrzesień 2012 - 12:26

Stuki w silniku Przeczytajcie temat od początku, a szczególnie post #4, po co ta dyskusja?
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stuki w silniku Dzisiaj, 06:19
  •  

#31 Share ysy

ysy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 530 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 wrzesień 2012 - 20:41

Stuki w silniku tak jak w temacie to dla mnie zjawisko para normalne a dlaczego bo pierwsze silnik zgasł ok no dym może lecieć ale jakim cudem stuka po zgaśnięciu

#32 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 17 wrzesień 2012 - 23:21

Stuki w silniku Po przytarciu zgasł, po chwilowym ostudzeniu puścił i zakręcił rozrusznikiem obracając panewkę, następnie panewka zaczeła się obracać i grzać w korbowodzie i stukać, jest w tym coś dziwnego?
Następnemu chyba narysuje lub poczekam na przytarty silnik i zdjęcia zrobie :D
To normalne zjawisko we wszystkich silnikach.

Dla mnie temat zamknięty po 4#poście.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#33 Share tombar123

tombar123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów

Napisany 21 czerwiec 2015 - 18:46

Stuki w silniku

Witam,
mam problem z Ursusem 1212. Gdy silnik się trochę nagrzeje słychać stukanie. Słychać je mniej więcej przy około 2200 obrotów. Przy niższych obrotach spokój. Zrobiono kompletny remont skrzyni biegów i silnika (szlify, panewki, korbowody, tłoki, tuleje, sworznie, generalnie wszystko). Myślałem, że to sworznie na tłokach stukają, jednak po nagrzaniu stukałyby od niskich obrotów a nie dopiero od 2200. Moim zdaniem (w sumie już tylko to pozostało) mogą tak stukać dźwigienki zaworowe na wałku. Temperatura przekazywana jest z cylindra poprzez zawór do dźwigienki, ta rozszerza się itd… Zwątpiłem już totalnie, kilku naprawdę dobrych mechaników również.
Przerabiał już ktoś podobny problem u siebie? Z góry dzięki za jakieś sugestie.



#34 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 21 czerwiec 2015 - 20:26

Stuki w silniku

Końcówki wtrysku. Weź kawałek drewna  listewkę z 2x2 cm i przykładaj do każdego słupka a do drewienka ucho, i usłyszysz na którym słupku stuka.



#35 Share tombar123

tombar123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów

Napisany 22 czerwiec 2015 - 10:37

Stuki w silniku

Końcówki nowe, wyregulowane, wtrysk ustawiony na 160 barów, idealnie rozpyla, pompa również po regulacji, także ten trop odpada :(



#36 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 22 czerwiec 2015 - 20:47

Stuki w silniku

To że nowe to nie oznacza że dobre. Końcówki mogą stukać.Ściągnij pokrywy zaworów i sprawdź  klawiaturę i luzy.Mi kiedyś klawiatura sie rozsypała.



#37 Share mati9621

mati9621

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 22 czerwiec 2015 - 20:55

Stuki w silniku

Kolego sprawdź czy tłok nie uderza w głowice miałem tak po remoncie w c-360 jak mi regenerowali korby to ktoś zamienił od innego i tłok wychodził o ileś setek za dużo i podobne objawy były .


Edytowany przez mati9621, 22 czerwiec 2015 - 20:57.


#38 Share tombar123

tombar123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów

Napisany 27 czerwiec 2015 - 17:29

Stuki w silniku

Dzięki wszystkim za odpowiedzi! Klawiaturę zmieniłem, stuki trochę jakby zelżały. To jednak wtrysk. Co w nim tak może stukać? Sprężynka??



#39 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 27 czerwiec 2015 - 19:34

Stuki w silniku

Po prostu koncówka jest  nie zbyt dobra i stuka. Mi kiedyś tak stukała jakby młotkiem w silnik walił. Ale szybko ustało i spokuj. Sąsiadowi w fadromie w silniku po remoncie  stukała a niekiedy nic. Myślałem że silnik zatarłem tak stukało u niego, Nic nie ruszła ustało po paru miesiącach.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stuki w silniku Dzisiaj, 06:19
  •  

#40 Share dareq1994

dareq1994

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PODLASKIE

Napisany 30 październik 2015 - 18:28

Stuki w silniku

witam. kilka dni temu zaczeła mi przeciekać pompa paliwa w Ursusie 385 na pierwszych dwuch sekcjach a dzis podczas orki zaczeło mi coś pukać w silniku jakby w okolicach głowicy? czy to są zawory z powodu pompy?

 

prosze o pomoc



Podobne tematy stuki silnik ursus 1212 1212 zawory dźwigienka zaworowa obroty problem