Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stuki w silniku


45 odpowiedzi na ten temat

#1 Share ssman860

ssman860

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. kujawsko-pomorskie okolice Torunia

Napisany 31 sierpień 2008 - 15:24

Stuki w silniku witajcie! mam taki dylemat: robiłem w maju br. kapitalke silnika, wszystkie części oryginalne "lepszej jakości" wymieniłem: tłoki, tuleje, pierścienie, panewmi, sprawdzane były w zakładzie korby, toczone główki, głowica terz miała w tym samym zakładzie remont kapitalny czyli: prowadnice, gniazda, zawory, planowanie i próba szczelności, wymieniłem też jeden drążek popychacza bo był zgięty ;) pompa wtryskowa po regeneracji, wtryski nowe, nowe uszczelki. docierałem go normalnie na wolnych obrotach tak na 500 obr około przez 4 dni, wtedy juz załozyłem maske, tłumik i zacząłem nim jezdzić najpierw na pusto potem z przyczepą z małym cięzarem. ale zanim załozylem go do przyczepy zacząłem słyszeć stukot a bardziej takie cykanie na obrotach od 600 do 1200 w górnej cześci silnika w okolicach 4 gara od przodu patrząc. Uwazałem ze to zawory, więc tydzien temu znowu je wyregulowałem na 0,3 wszystkiei jest to samo. dodam że silnik ma moc dobrą. Jednak dziś przy orce mnie coś zaniepokoiło: pojezdziłem nim z godzinke no az sie rozgrzał do tych 80 stopni około, no i stało sie cos dziwnego bo cisnienie na obrotach 1500 było tak z 2,5 a gdy pusciłem gaz to spadło do 0! Zgasiłem go, postał z 10 minut, odpaliłem no i wrociło do normy cisnienie juz wtedy trzymał na około 2,5 minimalnie 2. nie mam pojecia co to, moze filtr (bączek) sie przypchał?
Bardzo proszę o pomoc, myślę ze precycyjnie opisałem :)
Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stuki w silniku Dzisiaj, 09:00
  •  

#2 Share Fenol

Fenol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 wrzesień 2008 - 06:58

Stuki w silniku faktycznie to może być bąk jak naprawisz to napisz co było
kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

#3 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 03 wrzesień 2008 - 07:06

Stuki w silniku Ciekawe w której części silnika to puka bo może to być coś z pompą nie tak i będzie wtedy stukać. A co do ciśnienia to kiedyś w c360 po remoncie miałem różne hopki z ciśnieniem ale po zmianie oleju wszystko się uspokoiło prawdopodobnie jakieś opiłki wchodziły pod zawór

#4 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 03 wrzesień 2008 - 18:51

Stuki w silniku Może to być końcówka wtryskiwacza, czasami potrafi tak głośno pracować, spróbuj zamienić wtryskiwacze i posłuchaj czy cykanie nie zmieniło lokalizacji.

#5 Share ssman860

ssman860

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. kujawsko-pomorskie okolice Torunia

Napisany 03 wrzesień 2008 - 20:34

Stuki w silniku dzieki! na 90 procent to jest bąk, bo po zgaszeniu silnika powinien jeszcze z 3 sekundy sie pokręcić a teraz jak zgasze to cisza no a jak odpalam to od razu po rozruchu jest na 0 a jak przygazuje gwałtownie to od razu wskoczy na 4,5 a nawet 5 na zimnym silniku. no te bąki to są takie niepewne mozna sie przez nie niezle urządzić, kiedyś przy c328 jak mi sie zapchała jedna dysza to mi ośke ukręciło od niego! :angry: nie ma co czekać trzeba zmienić olej a lprzynajmniej wyczyścić tego skubańca. Tak ptzatym to ja jeżdże na Turdusie oryginalnym paczkowanym. To w sprawie tego ciśnienia, bo o to cykanie to na 99 procent to jest wtrysk! przypomniałem sobie że ten jeden wymieniłem na nówke w maju 2008 a te trzy pozostałe są z 2007 roku bo tez były dobre, wiec jeden jest inny i to pewnie jego sprawka ;)
Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

#6 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 04 wrzesień 2008 - 10:11

Stuki w silniku Wymień filtr na pełno przepływowy lepiej czyści i łatwiejszy w obsłudze

#7 Share ssman860

ssman860

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. kujawsko-pomorskie okolice Torunia

Napisany 04 wrzesień 2008 - 20:42

Stuki w silniku no i d*pa zimna... dziś wyczyściłem filtr mimo że był tylko minimalnie przybrudzony i szału z ciśnieniem nie ma! :angry: Jak jest zimny to mam 4,5 na wolnych (ok 600 obr) a jak pojezdze w pługu i sie zagrzeje do 80 to mam 2 z haczykiem przy 1600 obr/min a jak puszcze gaz na tak 800 obr to mi spada do 1 a nawet do 0,8 ;) Nie mam pojęcia już co jest grane, przecież to jest silnik prawie nowy, nowe panerki, gary, układ zasilania ;) Prosze o porady jeszcze jakieś jak kto ma :) A jakie są objawy obróconej panewki???
Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

#8 Share iron

iron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1397 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodzko

Napisany 04 wrzesień 2008 - 20:49

Stuki w silniku u mnie w 8111 jest dokładnie tak samo z ciśnieniem .sam nie wiem co to może być, i też mi coś stuka jak sie zagrzeje ale u mnie to chyba popychacz w pompie wtr.bo zawory to chyba 5 razy sprawdzaliśmy i nic

#9 Share ssman860

ssman860

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. kujawsko-pomorskie okolice Torunia

Napisany 05 wrzesień 2008 - 21:51

Stuki w silniku

u mnie w 8111 jest dokładnie tak samo z ciśnieniem .sam nie wiem co to może być, i też mi coś stuka jak sie zagrzeje ale u mnie to chyba popychacz w pompie wtr.bo zawory to chyba 5 razy sprawdzaliśmy i nic

u mnie to co cyka to wtrysk prawdopodobnie bo sie zgrywa z podawaniem paliwa z pompy, czuć gdy sie ściśnie przewód. No a z tym ciśnieniem to stawiam na spieprzony olej, robią teraz zwykłe gówno! Pamietam jak go sprowadziłem ze Szwecji i miał w sobie Mobil 1 to u mnie jeszcze sezon na nim pracował a jak go spyściliśmy to miał kolorek jak herbatka, czyściutki i miał taką konsystencje że spokojnie na nim ze 2 sezony bym jeszcze pobrykał! A ciąnienie na nim to nigdy mi nie spadło niżej niż 2,5 chodźby chodził na 200 obr No ale mobil to droga inwestycja wiec zmieniłem na Turdus... i mam wrazenie ze coraz to gorszy szajs robią, nie wspomne już ze przez luźny turdus w kwietniu po dolewce mi pierścienie popękały i tłok sie przytarł i spalił! Teraz tylko paczkowany kupuje
Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

#10 Share ssman860

ssman860

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. kujawsko-pomorskie okolice Torunia

Napisany 06 wrzesień 2008 - 19:42

Stuki w silniku no i chyba zgadłem że to wina oleju! dziś rano jak wyjezdzałem do orki dolałem troche więcej olejutak żeby buło na ponad 3/4 podziałki no i jak ręką odjął! (odpukać) po rozruchu 4,8 a po rozgrzaniu do 80 a nawet ciut wiecej miałem prawie stale 2,5 a na wolnych obrotach to tak 2 czyli mniej więcej prawidłowo jak wynika z pomiarów diagnostycznych dla c385! ;) czyli diagnoza prosta: wy***przyć rzadki olej i zalać nowym! ;)
Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stuki w silniku Dzisiaj, 09:00
  •  

#11 Share iron

iron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1397 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodzko

Napisany 06 wrzesień 2008 - 21:46

Stuki w silniku powiem wam tyle nie kupujcie oleju z beczki chyba ze oryginał zaplombowany .ja w tym roku kupiłem oleje w oryginalnych bańkach i róznica nie ziemska jest.do bizona na 60 ha. skoszonych nie dolałem nic poziom jak był po zalaniu to tylko troche sie obniżył, a ciągnik o połowe mniej bierze

#12 Share ssman860

ssman860

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 121 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. kujawsko-pomorskie okolice Torunia

Napisany 07 wrzesień 2008 - 10:46

Stuki w silniku

powiem wam tyle nie kupujcie oleju z beczki chyba ze oryginał zaplombowany .ja w tym roku kupiłem oleje w oryginalnych bańkach i róznica nie ziemska jest.do bizona na 60 ha. skoszonych nie dolałem nic poziom jak był po zalaniu to tylko troche sie obniżył, a ciągnik o połowe mniej bierze

ja do swojego sagana kupuje tylko paczkowany Turdus z plombą teraz, mimo ze kiedyś z beczki kupowałem i też nic nie brał, tylko czasem w orce jak miał ciężko to może z 2 mm na podziałce ubyło
Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

#13 Share kingway

kingway

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 lipiec 2010 - 14:50

Stuki w silniku coś mi puka, stuka w silniku obawiam się że to wałek napędzający pompę paliwową a co wy na to?

#14 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 24 lipiec 2010 - 15:55

Stuki w silniku Wypadła ci laska popychacza. Ciężkie Ursusy tak mają...zdejm pokrywkę zaworów i zobaczysz.

#15 Share kingway

kingway

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 lipiec 2010 - 17:16

Stuki w silniku to chyba nie to, bo stuka w okolicach pompy wtryskowej

#16 Share Mateusz2

Mateusz2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kwidzyn - Pomorskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo,maszyny rolnicze,...

Napisany 24 lipiec 2010 - 17:46

Stuki w silniku u mnie tak stuka ale u mnie to raczej na korbowodzie którymś luzy ma i tak napieprza :) :) a i ciśnienia nie ma

#17 Share kingway

kingway

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2010 - 07:42

Stuki w silniku no tak samo jak u mnie bo silnik jest po remoncie i ciśnienie zagineło , ale kiedyś już korbowód mi pękł ,ale ciszej stukało

#18 Share Mateusz2

Mateusz2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kwidzyn - Pomorskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo,maszyny rolnicze,...

Napisany 25 lipiec 2010 - 08:13

Stuki w silniku a zmieniałeś te tulejki na korbowodach? u mnie własnie nie były zmieniane i tam ma luz przed remontem nie było tego tak słychać bo wtedy luzy miał wszedzie i się rozchodziło a teraz tylko na jednym korbowodzie i tak napiernicza że silnik zagłusza :) z 2 km mnie słychac jak jadę :)

#19 Share kingway

kingway

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2010 - 13:03

Stuki w silniku były wymieniane bo stare już były do niczego

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stuki w silniku Dzisiaj, 09:00
  •  

#20 Share APT

APT

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Północ

Napisany 16 wrzesień 2012 - 11:33

Stuki w silniku Witam przy bronowaniu zgasł mi silnik gwałtownie i poleciał dym, tempuratura wody 60 stopni, olej ciśnienie "4"
miał ktoś z Was taką awarie?
pompa wtryskowa, pierścienie czy panewki?
pomocy

8 ton musi być, 9 jest dobry rok, 10 jest przyjemnie, 14 był rekord po warzywach full ochrona, nawożenie i pogoda :)


Podobne tematy stuki silnik ursus 1212 1212 zawory dźwigienka zaworowa obroty problem