Skocz do zawartości

Zdjęcie

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400


905 odpowiedzi na ten temat

#681 Share Sebek2

Sebek2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 listopad 2014 - 17:07

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Ok nieważne poradziłem sobie sam:

 

Nr. Katalogowy - PL328119 - - - RURA TŁOCZĄCA POMPY

Cena: ok.100zł + wysyłka


Edytowany przez Sebek2, 25 listopad 2014 - 17:08.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzisiaj, 23:31
  •  

#682 Share aaz

aaz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 17 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 listopad 2014 - 20:50

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Masz racje kolego teraz wszystko jest robione z slabego materialu i do tego trzeba za to sporo zaplacic :) wiec wymien te co leja i powinno byc wszystko w porzadku :) 



#683 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 27 listopad 2014 - 22:25

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Panowie, na zimnym ciśnienie, długo pochodzi jeszcze???? Silnik z Turbo. A kopci zimny na niebiesko jak diabli :/ Do tego dziś rano koło 0 stopni i chehłałem go a chehłałem nie mógł zapalić. Dziwne bardzo dziwne, bo rok temu przy -10 mam filmiki jak odpalałem a tutaj koło 0  i ma dużeeeee problemy. Wtryski i pompa po regeneracji i dobrym ustawieniu, co obstawiacie? Brak komprechy ?

 

bb6508ce97f5.jpg


Edytowany przez Properth, 28 listopad 2014 - 23:57.


#684 Share Deti

Deti

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 04 grudzień 2014 - 20:40

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Witam,

 

Mam problem i nie wiem co jest grane. Silnik chodzi "brzydko". Moim zdaniem chodzi nie równo. Nie wkręca się na obroty i chyba poddymia na biało.

Myślałem iż to problem z "lejącymi wtryskami".. Sprawdziłem wtryski i okazało się że ładnie pylą.

Na biegu jałowy silnik kręci do 1750 obr a pod obciążeniem 1500 obr.

Jakiś pomysł ?



#685 Share Luki9946

Luki9946

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małgów

Napisany 04 grudzień 2014 - 20:47

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

pompa zasilająca (paliwowa)?

 


Edytowany przez Luki9946, 04 grudzień 2014 - 20:48.


#686 Share Deti

Deti

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisany 05 grudzień 2014 - 10:07

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Hmm.. niby to oczywiste że pompę trzeba sprawdzić . Tyle że pompa paliwowa była regenerowana w Iławskich Zakładach Samochodowych jakieś 800h temu. Silnik miał  generalkę w owych Zakładach jakieś 800h. Co prawdę minęło parę lat już od tego remontu.

Faktycznie, ta mała pompka zasilania paliwa nie jest w najlepszym stanie, ale czy to Ona może mieć taki wpływ żeby silnik chodził nie równo i nie wkręcał się na obroty ?

 



#687 Share Luki9946

Luki9946

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małgów

Napisany 05 grudzień 2014 - 12:47

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

według mnie tak, może to mieć taki wpływ... Zrobione było ale nic wieczne nie jest tym bardziej że regeneracja to mogło się już coś po psuć. Trzeba by się poradzić kogoś mądrzejszego albo i w tych zakładach się poradzić.

 



#688 Share kamil70602

kamil70602

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 grudzień 2014 - 20:52

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Witam. Zrobiłem remont silnika sw400 wymieniłem pierścienie bo tłoki i tuleje były OK, panewki nowe, wał jest nominalny i dałem go do polerowania bo nie był porysowany, wymieniłem pompe olejową, uszczelniłem magistralę, wymieniłem tulejki wałka rozrządu i po złożeniu silnika i odpaleniu ciśnienie jest 2.2 atm. Przed remontem ciśnienie było 1,5atm ale w czasie koszenia zapaliła się kontrolka zaniku ciśnienia i skosiłem na tej zapalonej kontrolce ponad 6ha. Teraz przy ciśnieniu 2,2 kontrolka zaniku przy gaszeniu silnika zapala się szybko a powinna chyba zapalić się po paru sekundach. Czym to jest spowodowane??  Dodam że wał na czopach głównych jest przytarty ale nie ma rys.

 

z góry dziękuje 

pozdrawiam.



#689 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 grudzień 2014 - 21:27

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Te 2,2 masz na wolnych i wysokich obrotach.Jak tak to podłóż podkładkę lub dwie jak za mało pod zawór przelewowy koło filtra olejowego.Jak na wolnych jest zero to rozbieraj silnik z powrotem.Co do czujnika ciśnienia to w moim przy 4 atmosferach załączył się sygnał.Jeszcze jedna sprawa załóż manualny zegar do pomiaru ciśnienia.



#690 Share kamil70602

kamil70602

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 grudzień 2014 - 21:39

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Podkładałem dwa grosze pod zawór i nic to nie zmieniło, 2,2 atm jest na wolnych i na wysokich obrotach. Jak oddawałem wał do polerowania to mechanik mówił że czopy główne są w dolnym wymiarze a korbowodowe OK. Zegar manualny pokazuje 2,2atm pożyczony od mechanika a zegar elektroniczny pokazuje prawie 3atm. 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzisiaj, 23:31
  •  

#691 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 09 grudzień 2014 - 21:49

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Panowie mam pytanie czysto teoretyczne nie dotyczące powyższego przypadku: jeśli stary wał jest bez większych rys, to czy, aby na pewno powinno się zakładać nowe panewki? Czy czopy wały nie odkształcają się po wieloletniej pracy?


Edytowany przez zenekc330, 09 grudzień 2014 - 21:51.


#692 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 grudzień 2014 - 21:54

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Podkładałem dwa grosze pod zawór i nic to nie zmieniło, 2,2 atm jest na wolnych i na wysokich obrotach. Jak oddawałem wał do polerowania to mechanik mówił że czopy główne są w dolnym wymiarze a korbowodowe OK. Zegar manualny pokazuje 2,2atm pożyczony od mechanika a zegar elektroniczny pokazuje prawie 3atm. 

Podkładaj jeszcze drugie dwa grosze.Jak nie pomoże to musi być pęknięta rurka od magistrali olejowej.



#693 Share kamil70602

kamil70602

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 grudzień 2014 - 23:51

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Magistrala raczej jest cała bo jak była wyjęta to sprawdzaliśmy. Pompe napędzałem wiertarką i smoki w oleju i olej nigdzie nie przeciekał 



#694 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2014 - 21:08

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Ale rurkę od pompy do bloku sprawdzałeś.



#695 Share kamil70602

kamil70602

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2014 - 22:22

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

tak zatkałem tą rurkie co podaje olej do bloku i pompowałem i nie było widać żadnego przecieku.



#696 Share kamil70602

kamil70602

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 grudzień 2014 - 22:45

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

A czy na tym ciśnieniu może pracować?? w sezonie kosze ponad 20ha. Ile trzeba go docierać??



#697 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2014 - 22:29

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Te silniki na 1 atmosferze hulały nie jeden sezon.Co do docierania niech pochodzi z pół dnia średnich obrotach potem w palnik pełny gwizdek z jeden dzień i tyle. :D



#698 Share kamil70602

kamil70602

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 grudzień 2014 - 23:49

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Dzięki wielkie :)



#699 Share Properth

Properth

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Barlinek
  • Zainteresowania:www.facebook.com/fscstar29

Napisany 19 grudzień 2014 - 23:21

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Panowie poratujcie, zabierałem miskę olejową kielich itd do przeczyszczenia przy zmianie oleju i do tego wypadł mi zaworek od podstawy filtra oleju. Wpadł w piasek więc również go zabrałem do przeczyszczenia i... ślad po nim zaginął. 2 dni szukam i chyba pojechał już do PGK.... Czy praktykowana była praca bez tego zaworka lub z zaślepionym tym miejscem??  Bez niego olej będzie szedł na skróty chyba.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzisiaj, 23:31
  •  

#700 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3536 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 20 grudzień 2014 - 10:16

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że wszystko co nowe jest słabe. Wszystko albo prawie wszystko co TANIE jest kiepskiej jakości. Z częściami dobrej jakości nie ma problemu tylko są odpowiednio droższe.



Podobne tematy demontaz wtryskiwaczy niesamowicie grzeje