slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

a powiedzcie mi jeszcze mozliwe ze jest juz taki luz w panewkach na wale ze wał wytłukł ten uszczelniacz????? mozliwe to jest???


Rolnik100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli to jest nie mozliwe ze wał na panewkach ma taki luz ze uszczelniacz sie wytłuk... ........... czyli musze rozbierac to odnowa no niechce mi sie wierzyć ze cos tam zle zrobiłem ale no jest mozliwosc ze tamten uszczeliacz był nieorginalny i mógł byc większy albo cienszy no rózne mozliwosci mogą być...  (dodam jeszcze ze ten silnik ma słąbe smarowanie)


Rolnik100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

To tylko hipotetycznie mysle, a nie zalozyles go odwrotnie albo niedokladjie l ?? Pisales chyba o tym ale warto sie upewnic bo mozliwosci jeet sporo

Ale jak mowisz ze przecinales go na pol zatem byl nieoryginalny. Orygonal jest dzielony i taki szukaj, zaloz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

załozyłem go sprężynką do silnika.  nie przecinałem go tylko rozpiołem sprężynke delikatnie go rozciągłem uszczelniacz załozyłem w to miejsce gdzie powinien byc, spręzynke skręciłem i wsadziłem tam gdzie powinna być. wydaje mi sie ze dobrze zrobiłem....  


Rolnik100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Wymieniałem ten uszczelniacz w tym roku i wierzę, że nie chce Ci się tego znów robić, bo to przeklęta robota na zamontowanym silniku. Przykro mi to mówić ale z lekka odwaliłeś fuche tutaj, trzeba było zajrzeć do katalogu jak owy simmering powinien wyglądać, a temu który doradzał przeciąć jakąś podróbę to powinieneś wymierzyć solidnego kopa. Oryginał to zdaje się produkuje firma Gufero i musi być czarny nie żaden silikonowy, bo przy tych zrywa wargę uszczelniającą po próbie uruchomienia po długim postoju. A jeśli nie jesteś pewien stanu panewek, to jak zdejmiesz przystawkę pasową, podłóż pod koło zamachowe łyżkę do opon i spróbuj poruszać góra dół kołem zamachowym zapierając o obudowę koła zamachowego. Minimalny luz to norma w silniku po jakimś przebiegu, spory to niestety wizja remontu.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LukaszP doradzali mi zeby go przeciąc ALE GO NIE PRZECIOŁEM tylko delikatnie rozciągłem. był to czarny zwykły gumowy uszczelniacz o tych samych numerach katalogowych co oryginalny tylko ze był cały NIE PRZECIĘTY i go takiego załozyłem (i sie leje) :)


Rolnik100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Sęk w tym, że oryginalny jest przecięty fabrycznie, i to tak, że w warunkach warsztatowych tak dokładnie tego nie zrobisz. Zadzwoń do Andrychowa, na stronie mają te uszczelniacze.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi jeszcze bo pre lat temu obrobił mi sie klin na wale (od strony chłodnicy) i wyciagalismy silnik ojciec dał to do napawania i wszystko pięknie ładnie zrobilii tam sie nie leje. i czy jest mozliwosc jakas ze cos zle złozył  ze sie leje od strony pasów jezdnych?? tam jest jakis odrzutnik olejowy czy mógł go jakos odwrotnie załozyc jest mozliwos ze wtedy było cos zle zrobione. bo włąsnie po tym remoncie zaczeło sie tam lać i wymieniłem w tym roku ten uszczelniacz i dalej sie leje..


Rolnik100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Jasne ze mala seria byla fabryczna. Reszta to przerobki. Bylem pewny ze mowa o s359 bo sw400 to oczywiste ze bedzie pasowal po przestawieniu, spasowaniu wyjeciu np sprezarki i kilku innych pierdolach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Masz do wymiany simmering za 30 zł, a myślisz nad zmiana silnika z czegoś innego? Weź zrób to do porządku, albo najmij do tego mechanika.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kumpel chce złomowac stara i w cenie złomu mi chce sprzedac silnik który odpala w -20 i ma 5 cisnienia a mój już swoje wypracował i sie poprostu pytam czy dało by rade go wpasowac bo ten silnik kupie za niecałego 1000zł a jak  swojego bym miał remontować to nie wiem czy mi 5000zł starczy.. prosta karkulacja


Rolnik100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak ma silnik z z 3 deklami na klawiaturze to jest staroski S359  i nie powiem czy będzie pasował bo raczej nikt tego nie przerabiał a jak z jednym deklem na klawiaturze to będzie wszystko pasować czyli Sw400

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebek2    0

Witam

Składam silnik prawie że od zera, teraz nie wiem jak założyć to koło na którym są te wycięcia do ustawiania pompy wtryskowej, czy to jakoś od klina wału się ustawia?

 

Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Rozumiem, że rozrząd z wałem ustawiony? Jeżeli tak to załóż obudowę sprzęgła i koło zamachowe. Ustaw zazębnik (takie aluminiowe pokrętło) na pozycji WTR. Pokręć wałem aż zaskoczy. Na pompie wtryskowej masz taki blaszany wskaźnik obok tarczy napędowej. Na tejże tarczy jest cecha. Wskaźnik musi się pokrywać z cechą i w taki sposób trzeba to zamontowac. Ustaw tryb tak, żeby w obie strony regulacji było tyle samo. Jak coś niejasno to postaram się wytłumaczyć.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Też tak macie w okolicy temperatury 0 stopni, po odpaleniu?  Chodzi mi o takie potykanie jak daje się gaz. Po kilku minutach wraca wszystko do normy i już się jakby nie potykał, chodzi normalnie. Czego to może być efektem, nierównej komperchy ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ale odpalił bez problemu.Nie powiem ci czy też tak jest bo nigdy zimnego zimnego ropniaka nie w prowadzam tak ostro na wysokie obroty.Przypuszczalnie jest dobrze bo turbo sadzi zimne powietrze i tak kuleje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj