slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

corrado    401

Żeby tuleje jaki i tłoki zmieniły swój kształt silnik musiałby chodzić przy wysokiej temperaturze przez dość długi czas, zazwyczaj tak jak to wyżej napisałem wystarczy wymiana pierścieni, ale póki nie rozbierzesz szczegółów podać nie można.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2
To że leci olej wcale nie musi znaczyć że do wymiany kwalifikuje się wszystko robię silniki i miałem już takie przypadki że olej leciał jak z bańki wystarczyło wymienić pierścienie które nie popękały tylko po prostu pod wpływem wysokiej temperatury straciły swoje wartości i nie trzymały kompresji. Tak więc jeśli się nie rozbierze wiele sądzić nie można.

 

Tuleje sprawdzałeś średnicówką? Byłeś pewny czy nie było tzw. "jaja" na spodzie tulei? Wymiana pierścieni jest półśrodkiem, odwlecze tylko poważny remont. W tym silniku występowały 2 rodzaje tłoków, krótkie i długie. Długi różnił się tym że miał dodatkowy rowek na 4 pierścień który zakładało się po odpowiednim przebiegu, ewentualnie gdy zaczynał brać olej. Pierścień przegrzany można wygiąć jak drut.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawus    2

Dzięki LukaszP, dobry namiar, może coś znajdę, jak nie teraz to może za jakiś czas... do żniw jeszcze trochę czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Słuchaj nie odkładaj tego, żeby potem nie osiwieć kiedy inni będą kosić, stado ludzi będzie stało nad Tobą i pytało kiedy przyjedziesz na usługę, a Ty będziesz modził z silnikiem. Jakby coś się w mojej okolicy trafiło z zapasów albo w idealnym stanie to będę o Tobie pamiętał, ewentualnie kupie sobie trzeci na zapas :)


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawus    2

LukaszP nie śmiej się tylko sprzedaj mi ten Twój zapas... :P a co do dalszej pracy kombajnu to na pewno jeszcze jeden sezon przeżyje, tylko eksplatacja będzie trochę droższa. Jak byś miał coś (silnik) w okolicy to daj znaś. Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Hehehe o moim żelaznym zapasie mowy nie ma:P cały czas oglądam i przeglądam i na razie nic takiego nie ma:( ale może się trafi...


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W Białymstoku jest firma która zajmuje się skupem, naprawą i kasacją wszelkiego rodzaju pojazdów ciężarowych-przeważnie produkcji demoludów. Może u nich coś znajdziesz wartego uwagi, podaję namiary telefoniczne:0856631969, fax 0856631030, tel do właściciela 606340194.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mojemu sąsiadowi też w zeszłym roku wysiad silnik prze Bizonie i odał go do naprwy firma nazywa się Wachowiak dał za naprawe 5,5 tys. przywieżli mu do domu i założyli i niemiał żadnych problemów

Jeśli chcesz to zapytam się o numer tej firmy to napisz mi na PW.

 

POZDR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FendtFarmer    0

Znam najlepszą firmę która zajmuje sie silnikami SW - 400. Ja też miałem ten problem w moim Bizonie. Kupiłem go z kółka rolniczego bo byl zatarty, zawiozłem wał do szlifu do pobliskiej firmy kombajn po remoncie skosił może z 20 ha i silnik padł, zatarł sie, obróciło panewke i koniec. Pojechalismy do Andrychowa i kupilismy nowy wal, tloki i tuleje tez byly wymieniane. Kombajn pracuje juz 3 sezon a, silnik pracuje wspaniale, oleju wogule nie bierze. Polecam Andrychów naprawde warto, w końcu tam produkowano silniki Andoria SW - 400 do Bizonów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianTDD    24

mieliśmy identyczną sytuację jak ty ale po rozebraniu zdecydowaliśmy sie na kapitalke ponieważ wyciągać za rok znowu silnik to raczej nie ma sensu a tak jestesmy pewni ze trochę pochodzi tak wiec wyminiliśmy tuleje tłoki pierścienie wał do szlifu itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u1212    5

Może ktoś z was ma do sprzedania wał korbowy do sw400, lub wie gdzie mógłbym kupić w rozsądnej cenie. Może orientujecie się jaka jest cena nowego?

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Z wałem do bizona to na poprzedniej stronie tego tematu oferował sie kolega @xsc że ma do sprzedania po azotowaniu taki wał ;)


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek7G    1

ja też szukam wału do SW400

w andrychowie kosztuje on 3010zł, ale z racji tego, że muszę wydać kasę nie tylko na silnik, i nie wiem, czy mnie na nominała stać, a wał Po 1 szlifie...wcale nie gorszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u1212    5

Dzięki za informację, chyba się na oryginalny nie skuszę, też chętnie kupiłbym po szlifie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

szkoda że wszyscy potrzebujący części silnika do bizona są tak daleko, już pod klonem z garażu staną silnik od bizona ma zjechany 3 tuleje przez to że założyli mu chromowe tuleje i pierścienie, był silnik zapasowy to się wymieniło a ten został bizony sprzedane i tylko zawadza a nie ma co z nim zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chohlik10    0
Napisano (edytowany)

Witam.

 

Do czego ma być podłączony odstojnik paliwa w silniku SW 400 ??

 

Posta piszemy tylko w oknie "białym"

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

witam.co moze byc ze silnik sie poci blisko wtryskiwaczy.tak jakby paliwo cieklo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

raczej jakby blok pek to by woda uciekala,a to sie poci przy wtryskiwaczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

którys moze jest albo nie dociagniety albo przeciagniety;] pozdrawiam


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    261

Planuje dokupić do swojego Z056 sieczkarnie a z racji tego ze z bloku silnika dmucha już dym zastanawiam sie nad zamianą swojego silnika na silnik po kapitalu z turbo czy to dobre rozwiązanie ? I jeszcze jedno pytanie czy 6CT107 to jest SW 400 turbo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

generalnie to dobry pomysł bo wszystkie mocowania są te same jednak trzeba zamnotować dodatkowy filtr powietrza oraz pomyśleć nad zmodyfikowaniem układu chłodzenia na wydajniejszy , a 6CT107 to wzmocniona wersja z turbo sw 400 natomiast sw 400 nigdy nie występował z turbiną chyba że ktoś sam dokładał jednak z autopsji wiem że dokładana turbina samemu to poroniony pomysł :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj