Skocz do zawartości

Zdjęcie

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400


905 odpowiedzi na ten temat

#301 Share kravter

kravter

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 lipiec 2011 - 00:33

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 zakrecasz pokoleji a potem stopniowo dociskasz kazda ;p

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzisiaj, 21:37
  •  

#302 Share recrut83

recrut83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 lipiec 2011 - 09:12

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 kolego głowicę dokręca sie stopniowo od środka

#303 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 01 sierpień 2011 - 12:51

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 witam!
panowie mam problem z silnikiem...
jest po remoncie kapitalnym... ostatnio kosiłem rzepak i zauważyłem że podczas pracy strzela czasmai w tłumik i dosyć mocno dymi... czasami na niebiesko (oleju nie bierze)...moc ma prawidłową bo obroty nie spadają... podczas obciążenia dymi na czarno lecz jak wyjeżdzam z łanu i obciążenie spada to również leci czarny dymek.... i tak na słuch słuchając to jakoś dziwnie na obroty wchodzi...
dodam że na starym silniku tych problemów nie miałem... tzn nie dymił i lepiej się wkręcał...
ma ktoś jakieś pomysły>???

#304 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 01 sierpień 2011 - 17:49

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Wygląda no to że odkręciło się sprzęgiełko przy pompie wtryskowej i się przestawił początek wtrysku
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#305 Share zenas

zenas

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 387 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska..czyli Polska
  • Zainteresowania:Moje zdanie to "DOGMAT" nie dyskutuje!

Napisany 01 sierpień 2011 - 20:38

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 :o sprawdź filtr w pierwszej kolejności powietrza może być już nie efektywny jak to nie pomoże filtry paliwa ijak to nie pomoże regulacja zapłonu, zakładam że reszta jest po kapitalce :D
Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

#306 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 02 sierpień 2011 - 07:51

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

:o sprawdź filtr w pierwszej kolejności powietrza może być już nie efektywny jak to nie pomoże filtry paliwa ijak to nie pomoże regulacja zapłonu, zakładam że reszta jest po kapitalce :D

filtr powietrza jest jest nowy zarówno wkład jak i cały kompletny filtr... filtry paliwa nowe... oczywiście cały jest po kapitalce:) chyba musze zobaczyć do tego zapłonu i lekko go przestawić.. rozumiem że na sprzęgiełku pompy mam lekko wyprzedzić czy cofnąć do tył???

#307 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 02 sierpień 2011 - 08:42

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Poprostu zatnij go w pt na kole zamachowym, gdy zawory na pierwszym tłoku od rozrządu będą zamknięte, i sprawdź początek tłoczenia pompy, choć możliwe że na kółku przy pompie pompiarz nabił jakiś znak typu punkt, kreska rysa, i zgadza się lub nie zgadza się z dziubkiem nad kółkiem, lepiej sprawdzić bo znaki mogą być źle nabite
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#308 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 02 sierpień 2011 - 10:24

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 a powiedz mi jeszcze proszę czy to prawda że jak jest żle ustawione na pompie to olej może się grzać??? bo mi ciągle pokazuje ok 100 stopni... woda normalnie 80 stopni a oleju za cholere nie może zbić... dodam że chlodniczki olejowe są dokładnie wymyte przed żniwami oraz jedna jest zamontowana przed chlodnicą wody więc teoretycznie powinno być dobrze a nie jest....

#309 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 02 sierpień 2011 - 19:06

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Zazwyczaj gdy jest początek wtrysku ustawiony za wcześnie to się grzeje, pisałeś że wali ci w wydech bo zazwyczaj pompa gdy się odkręci przestawia się w tył i tu by pasowało, a to że się grzeje-robiłeś cały silnik po ok 50mth się to ustabilizuje, takie docieranie na pusto nic nie daje ,włąśnie pod obciążeniem(nie 100% ale 70-90%) prawidłowo się dotrze, minie...

@panczo a ty ten silnik to masz w jakimś claasie? czy bizonie, tak się pytam

Edytowany przez bobytempelton, 02 sierpień 2011 - 19:47.

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#310 Share strzymek

strzymek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 598 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 sierpień 2011 - 20:23

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 jak często dolewacie olej w pompie wtryskowej ? i dlaczego ubywa ?u mnie co jakiś czas robi sie sucho przepada całkiem dlaczego ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzisiaj, 21:37
  •  

#311 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 02 sierpień 2011 - 22:12

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 strzymek a wylatuje tą rurką, pod pompą? czy może od strony piasty tzn tego kola co jest mokro? tam gdzieś musi być ślad tylko wyczyść plewy z okolic silnika to zobaczysz gdzie, to dolewaj codziennie
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#312 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 03 sierpień 2011 - 07:31

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Zazwyczaj gdy jest początek wtrysku ustawiony za wcześnie to się grzeje, pisałeś że wali ci w wydech bo zazwyczaj pompa gdy się odkręci przestawia się w tył i tu by pasowało, a to że się grzeje-robiłeś cały silnik po ok 50mth się to ustabilizuje, takie docieranie na pusto nic nie daje ,włąśnie pod obciążeniem(nie 100% ale 70-90%) prawidłowo się dotrze, minie...

@panczo a ty ten silnik to masz w jakimś claasie? czy bizonie, tak się pytam


oczywiscie ze w bizonie!:):)
dzisiaj zobacze z tym kątem wtrysku... musze to dopieścić:)

#313 Share strzymek

strzymek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 598 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 sierpień 2011 - 21:44

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 jak wylatuje to tą rurki z pompy ale pompa jest sucha a codziennie się nie chce dwa razy dolewam kilka lat już tak chodzi

#314 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 22 sierpień 2011 - 07:59

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Witam!
mam problem z Bizonem...
a mianowicie bardzo często się zapowietrza... układ jest szczelny...
wymieniłem chyba ze 3 pompki! zmieniam te popychacze od pompek kombinuje i nic... na obrotach jest ok ale jak chodzi na wolnych to pochodzi z 5-10 min i gasnie...
wtedy podpompuje mu ręcznie i odpalam...
i tak dzieje się często.. lecz nie mam na to reguły...
dodam jeszcze może istotną rzecz- na obroty wchodzi bardzo dziwnie, oraz na początku jak chodzi na obrotach to przez pierwsze ok 3 min strzela w tłumik!!! czyżby pompa wtryskowa siadła? mam już wsadzony drugi silnik a pompa jest ciągle ta sama (przekładana)...
może to jej wina?
macie jakieś pomysły???

#315 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 22 sierpień 2011 - 22:11

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Strzelanie w wydech czyli za późny początek wtrysku, norma, gdy popuszczą śruby na sprzęgiełku między pompą a wałkiem prowadzącym do koła rozrządu to zawsze przestawia się w tył na późny zapłon, poprostu trzeba sprawdzić początek tłoczenia gwarantuje że się przestawił, po remoncie się to bardzo często zdarza że się sam rozkręci, zmień śruby podkładki sprężynowe, najlepiej i ustaw początek wtrysku, 20min roboty
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#316 Share panczo1922

panczo1922

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 955 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, powiat obornicki
  • Zainteresowania:sport, muzyka, wszystko związane z rolnictwem

Napisany 23 sierpień 2011 - 06:17

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Strzelanie w wydech czyli za późny początek wtrysku, norma, gdy popuszczą śruby na sprzęgiełku między pompą a wałkiem prowadzącym do koła rozrządu to zawsze przestawia się w tył na późny zapłon, poprostu trzeba sprawdzić początek tłoczenia gwarantuje że się przestawił, po remoncie się to bardzo często zdarza że się sam rozkręci, zmień śruby podkładki sprężynowe, najlepiej i ustaw początek wtrysku, 20min roboty


no tylko że bawiłem się już z tym wcześniej... kombinowałem raz w tą raz w tamtą i du... ostatecznie ustawiłem tak na 27-28 stopni... myślałem że dobrze będzie...
ale chodzi do d*py... nie wiem.. teraz jest po żniwach więc będę mieć czas to zobaczę może coś więcej...
a co z tym zapowietrzaniem???

#317 Share marekp

marekp

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Busko-Zdrój

Napisany 23 sierpień 2011 - 10:56

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Ja też mam problem z silnikiem, bowiem ubywa w nim oleju ok 2 litry na 10 godzin pracy i dodatkowo przy rozgrzanym silniku obroty powyżej 800 obr/min powodują gaśnięcie lampki i sygnału dzwikowego ciśnienia oleju. Silnik jest nominalny, nie dymi, ma siłę. Jak myślicie czy samo założenie nowych panewek bez szlifu wału polepszy jego żywot.

#318 Share GrzesiekD

GrzesiekD

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2011 - 11:56

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Jeżeli masz nominalny wał to rób szlif to nie są duże pieniądze dopasuja Ci panewki i będzie dobrze a teraz kwiestia czy wymieniać pierścienie czy całe słupki (zestaw naprawczy)

#319 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 23 sierpień 2011 - 21:17

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Panczo oddaj pompe do dobrego pompiarza i sprawdź przy okazji czy zawory nie są spięte, czyli czasem może nie być na nich luzu.
Marekp , na dwa razy , trzeba przewrócić silnik na bok zdjąć miske i pomierzyć czopy , jak brakuje więcej niż 0.15mm to panewki nie pomogą, podłuż podkładkę pod zawór redukcyjny ten pod filtrem lekko pomoże ale nie na długo
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzisiaj, 21:37
  •  

#320 Share marekp

marekp

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Busko-Zdrój

Napisany 24 sierpień 2011 - 06:57

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 podłożyłem podkładkę 8 pod ten zawór lecz nie mam gdzie sprawdzić bo mombajn nie ma co już kosić. Dodam jeszcze że na cylindrach 4,5,6 są duże progi a na 123 ich niema - sprawdzone przed sezonem podczas wymiany niedokreconej uszczelki pod głowicą. Czy 2 litry ubytku oleju na dzień pracy to jest jeszcze w normie?

Podobne tematy demontaz wtryskiwaczy niesamowicie grzeje