Skocz do zawartości

Zdjęcie

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400


905 odpowiedzi na ten temat

#281 Share ziemek256

ziemek256

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko - pomorskie
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze.

Napisany 10 lipiec 2011 - 22:19

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Tylko że mth wolno lecą a Bizonek w tym tyg będzie jęczmień kosił... pochodzi jeszcze na pusto ze 2 dni... Na pół kosy jakoś powoli się będzie kosić. Jutro go wkręce na max obr. się zobaczy jak będzie chodził. na wolnych w miarę równo pracuje... :)

It's My Life...
 

JD...


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzisiaj, 20:20
  •  

#282 Share kravter

kravter

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1218 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 lipiec 2011 - 22:57

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 to nie warjuj wolniej jezdzij niz normalnie :)

#283 Share rumcajs9

rumcajs9

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 13 lipiec 2011 - 09:16

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 witam wie może ktoś co oznacza oznaczenie silnika sw 400/A2/1 ponieważ taki mam w bizonie zo 56 i wg tabliczki ma 120 km a z tego co mi wiadomo to były montowane silniki sw400/R3 100 km dodam że silnik nie jest z tego roku co kombajn i ja nie jestem pierwszym właścicielem chyba zę w późniejszych okresach kładli mocniejsze

#284 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 13 lipiec 2011 - 13:46

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Jest to silnik z autosanu, ciekawy jestem czy jest przestawiony na rolniczy czy tylko zamontowany....
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#285 Share ziemek256

ziemek256

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko - pomorskie
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze.

Napisany 13 lipiec 2011 - 23:02

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 To ten SW 400/A2/1 ma turbo? Może to jakaś eksportówka Bizona... Kiedyś widziałem Z5056 z turbo...

A tym czasem mój dziś pojechał w pole jęczmień zimowy kosić, na nowym zegarze 10 mth + na starym jakieś 4... powoli jeździliśmy, nie było problemów z temperaturą, tuleje Mahle żeliwo + 4 pierścienie (chrom) i "jakieś tam" tłoki. Wszystko wbite we własnym garażu. Założone nowe panewki (wał jeszcze nominał), ciśnienie dziś w trakcie młocki na 4 trzymał, w upalne dni przy dużym obciążeniu myślę że poniżej 3 nie zejdzie. Nie kopci, oleju nie ubywa tak że silniczek powinien chodzić.


I tu podziękowania że odradziliście zakup drugiego silnika a w zamian remącik swojego. Teraz wiadomo czym się jeździ. Jeśli te żniwa przetrwa, dotrze się porządnie to będzie śmigał. :)


Pozdrawiam siedzących na forum .:)

It's My Life...
 

JD...


#286 Share rumcajs9

rumcajs9

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 14 lipiec 2011 - 16:09

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 turbo nie ma pewnie pochodzi od stara


a nie grzeje ci się ? mówią że powinno zakładać się jeden pierścień zgarniający t

Edytowany przez rumcajs9, 14 lipiec 2011 - 16:10.


#287 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 lipiec 2011 - 19:20

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

A jak pisałem że przy pierwszym montażu zakłada się 3 pierścienie w 4 pierścieniowym tłoku to mi niektórzy nie wierzyli, a to jest naprawde prawda, tylko pokosił tuleje mechanik przy montażu i jest efekt.A pierścienie pękły przy montażu albo przy pracy po zniekształconej źle zamontowanej tulei , po przegrzaniu pierścienie by się zapiekły najwyżej.



@bobytempelton, a czy w fabrycznym nigdy nie rozkręcanym silniku są 3 czy 4 pierścienie??

Edytowany przez zenekc330, 14 lipiec 2011 - 19:21.


#288 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 14 lipiec 2011 - 21:47

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Pisałem już wyżej, tłoki 4 pierscieniowe były oryginalnie montowane do silników pracujących w większości przy wolnych i średnich prędkościach obrotowych tj. dla sw400 i jego pochodnych : koparek, ładowarek, autosanów itd. tłoki 3pierścieniwe do silników pracujących przy wyższych obrotach tj. odmiana rolnicza silnika sw400 ta z literką R, czy silników sprężarek stacjonarnych, agregatów prądotwórczych, jest taka zależność: im szybsza prędkość obrotowa tym mniejsza ilość pierścieni tłokowych spełnia to samo zadanie, nie chce mi się tego tłumaczyć. W silniku pracującym w kombajnie nigdy oryginalnie nie były montowane tłoki 4 pierścieniowe, przy remoncie można zalożyć ten zestaw 4 pierścieniowy, z tym że przy pierwszym montażu powinno zostawić się wolne miejsce na dolnym zgarniającym, i zamontować go przy pierwszych objawach pobierania oleju czy spadku ciśnienia sprężania, razem z wymianą reszty oczywiście, ten dodatkowy pierścień jest to o 1/4 większe tarcie na tulei, czyli większe zużycie tulei i wyższa temperatura, chcecie to se zakładajcie, ja na taki silnik pracujacy w bizonie bym gwarancji nie dał
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#289 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 lipiec 2011 - 21:53

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzięki za objaśnienie.

#290 Share ziemek256

ziemek256

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko - pomorskie
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze.

Napisany 14 lipiec 2011 - 23:33

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Mi się na razie nie grzał, fakt że było chłodno a Bizon przeciążony nie był... Zobaczymy co będzie dalej, jak na dobre pójdzie w żniwa.


Ja też ględziłem o 3 pierścieniach. Ale znajomy który pomagał przy silniku mówił że to tylko zgarniający, kilka razy składał już SW 400 na 4 pierścienie i pracują... zobaczymy. :)

It's My Life...
 

JD...


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzisiaj, 20:20
  •  

#291 Share LewaR

LewaR

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 15 lipiec 2011 - 17:39

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Witam!

Mam problem z obrotami silnika, mianowicie na wolnych obrotach chodzi rowno, na tak pi razy oko 35/40% gazu chodzi nie rowno, a przy wyzszych obrotach chodzi rowno.

O co moze w tym chodzic, pompa byla rabiona + nowe wtryski. silnik zdrowy, kompresje ma sakrucką, tylko nie mozemy dojsc konca co z tymi obrotami...

prosze o pilna odpowiedz ;)
Pozdrawiam

Edytowany przez LewaR, 15 lipiec 2011 - 17:40.


#292 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 15 lipiec 2011 - 20:08

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 A czy robiąc pompe było coś robione przy regulatorze obrotów? pewnie nie wiesz, mi to wyglada że właśnie w regulatorze obrotów coś jest lekko zużyte, i ma luzy poprostu
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#293 Share soltys2222

soltys2222

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 lipiec 2011 - 22:00

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 witam mam pytanko ile oleju wchodzi do silnika w bizon z056?

#294 Share ZYBI55

ZYBI55

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 lipiec 2011 - 21:02

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Koledzy z silnika mojego bizona wycieka olej przez odmę w granicach pół litra na godzinę.Czy to mogą być pierścienie czy coś innego.Czekam na szybką odpowiedz.

#295 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 17 lipiec 2011 - 21:19

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Najpierw sprawdź uszczelkę pod głowicą.

#296 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 18 lipiec 2011 - 07:43

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Powiedzcie mi dlaczego spuszczonego oleju jest tylko niecała połowa bańki 20 litrowej, nie zleciało nawet 10 litrów, a powinno zlecieć 13? Dodatkowo z chłodnicy oleju zleciało też niewiele, bo ok 1 l, a jest gdzieś napisane, że 3 powinno być. Myślałem, że zleci wszystek stary, zaleje świeżutkim i będzie gitara. Jeszcze powiem, że przejechałem się tak z 3 km żeby rozgrzać silnik, a stan oleju był trochę nad dolną kreskę na bagnecie, prawie na połowie między jedną kreską a drugą i olej zlatywał całą noc.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#297 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 18 lipiec 2011 - 13:26

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 No niestety musisz raczej zdjąć głowicę, gdyby to były mniejsze ilości to radziłbym posprawdzać ciśnienie sprężania itp. ale w tym przypadku ściągaj głowicę i będziesz widział czy uszczelka spluta, czy może pierścienie pękły ,będziesz widział po gładzi tulei, i mokrym denku tłoka , nie w kolorze brązowym, pewnie będzie smolisto-czarne
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#298 Share rumcajs9

rumcajs9

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 21 lipiec 2011 - 11:50

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 a jeżeli mam słabe ciśnienie trzyma tak ok 2 at czy mogę go podkręcić na zaworze ? czy lepiej nie tykać

#299 Share CONDOR

CONDOR

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chełm

Napisany 21 lipiec 2011 - 12:33

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 podkręcając cisnienie na zaworze sam oszukasz siebie. Ciśnienie zwiększy się tylko na zegarze, a nie w silniku.

Mam pytanie- ile mtg powinien docierać się silnik sw400 po remoncie kapitalnym?
JOHN DEERE
JOHN DEERE
only JOHN DEERE

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Dzisiaj, 20:20
  •  

#300 Share Toffik79

Toffik79

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 lipiec 2011 - 19:52

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400 Pilnie poszukuję schematu dokręcania śrub głowicy czyli kolejność.

Podobne tematy demontaz wtryskiwaczy niesamowicie grzeje