MUMINEK2000

ARES 550 problem z WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MUMINEK2000    1

Chyba mam problem z WOM po włączeniu gwałtownie rusza,można by powiedzieć że aż szarpnie, co maże być przyczyną? Drugie pytanie, czy po włączeniu WOM powinna palić się jakaś kontrolka bo u mnie się nic nie pali, jeżeli pokrętło przekręce w lewo czyli na hamulec wtedy miga mi chyba od WOM, aby zgasła musze zgasić ciągnik,a po odpaleniu już jest ok.Może ktoś mi coś doradzi zwłaszcza na pierwsze pytanie,


muminek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Za miękki start odpowiada centralka (komputer), podaje z początku prąd impulsowo na elektrozawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

To i ja podepnę sie pod ten temat,  chodzi mi o to czy w tym aresie ciśnienie oleju w układzie hydrauliki jest odpowiedzialne za prawidłową prace wałka? jest to możliwe że przy niskim ciśnieniu wyłącza się wałek?


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

@MUMINEK zaczął bym od sprawdzenia połączeń, może gdzieś w kostce przyśniedziały kable i nie łączy. Bardzo dobry i sprawdzony fachowiec to tu: http://olx.pl/oferta/renault-ares-komputer-CID757-ID45Gwl.html#10f10d3d88

 

@farmervip ciś. hydrauliki zewn. i podnośnika nie ma nic wspólnego (jedynie filtr ssący) z hydrauliką niskiego ciśnienia (sterującą). Pompa jest dwu stopniowa i są to dwa oddzielne obwody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MUMINEK2000    1

PTASZYNA widzę że posiadasz dużą wiedzę, z tym WOMEM to już jeżdzę drugi rok jak kupiłem traktor, mam jeszcze 1 pytanie,czy zmiana półbiegów to powinna być łagodna, u mnie to czuje zmianę, jest gwałtowna przy większych prędkościach  jest to bardzo odczuwalne, a i który elektrozawór jest odpowiedzialny za półbiegi mam skrzynie quadrischeft


muminek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek1986    0

Witam

nie chce zakładać nowego tematu więc się podepne. Mam problem z wom w moim aresie 566. Podczas pracy z kosiarką wom załanczał się tylko na większych obrotach z prasą sprzęgło wom na początku się rozłanczało, następnie nastąpiła poprawa. Prasa z rotorem i nożami nie powodowła zatrzymania wałka. Następnego dnia rano nie chciał już ruszyć wom prasy na pusto. Sprawdziłem elektrykę (cewka i elektrozawór jest ok). Pozostają tarczki w koszu sprzęgowym lub ciśnienie odpowiadające z docisk tarczek. Obstawiam ciśnienie ponieważ włączenie wałka powoduje nieustanne syczenie hydrauliki a załączenie przedniego napędu lub innych funkcji popoduje tylko 1sekundowe syczenie. Wiem ,że metoda słuchow nie jest najlepsza. Niestety nie wiem gdzie podpiąć manometr aby sprawdzić ciśnienie na koszu sprzęgła WOM. Prosiłbym o pomoc bo żniwa tuż tuż. Proszę o dokładny opis w którym miejscu podpiąć manometr aby zdjagnozować układ niskiego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Ciś. sprawdz w miejscu gdzie jest wkręcony czujnik cis. Wg. mnie spadek ciś. na którymś elektrozaworze powoduje zanik ciś. w całym układzie bo wszystkie elektrozawory są zasilane z jednej magistrali i w niej jest wkręcony czujnik. Nie może być tak że w WOM jest brak ciś a inne układy będą działały dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek1986    0

witam

problem z wom już rozwiązany, uszkodzony okazał sie duży oring w koszu sprzęgłowym. Myslałem, że treba będzie rozpoławiać ale spzrzęgło wyciąga się przez lewy dekiel w skrzyni, naszczęście.... Dzięki za radę Ptaszyna. Ciśnienie na obwodzie niskiego ciśnienia spadało nieznacznie o 1-2 bary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj