szmyra

John Deere 6600 problem z wom

Polecane posty

szmyra    1

Witam, posiadam ciagnik JD 6600 i od pewnego czasu coraz rzadziej załącza mi wom, dokładnie wygląda to tak, że załączam go i czasem od razu się włączy, jednak gdy go wyłączę i chce zaraz załączyć to zaczyna migać kontrolka i trzeba parę razy zał i wył aż w końcu zaskoczy, nie raz nawet po wyłączeniu womu kontrolka przez chwile mruga. Zacząłem od zamiany cewek z blokady mechanizmu ale to nic nie dało, podejrzewam że mógłby to być przekaźnik ale w skrzynce z bezpiecznikami nie ma przekaźnika od womu ani przedniego napędu czy blokady dyferencjału (te trzy podzespoły są na jednym bezpieczniku) i chciałem zapytać czy ktos się orientuje jak to jest tu rozwiązane, czy przekaźnik jest gdzies schowany, czy to przez komputer idzie, rozebrałem też sam załącznik, który jest na górze ale jest w świetnym stanie i nie wiem gdzie teraz ręce wsadzić, czego szukać. Proszę o pomoc, z góry dziękuję ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Ten czujnik nie ma nic z tym wspolnego,na wypietym czy wpietym caly czas tak samo

Edytowano przez szmyra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

pytanie czy działa

 

jęeśli czujnik nie wykazuje prawidłowo obrotów, komputer odcina naped wałka

 


na wypietym czujniku powiniem zatrzymać wałek, ale po wypieciu go i ponownym uruchomieniu ciagnika powinein działć na sztywno - taka opcja aby dokończyć pracę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Nie wiem jak to ma dzialac faktycznie ale u mnie walek idzie zalaczyc bez czujnika, pozatym jak na luz sie wbije to czujnik nie dziala, a obr wskazuje prawidlowo, po wypieciu czujnika nic sie nie zmienia raz idzie zalaczyc a raz nie dlatego mysle ze to cos innego, myslalem o przekazniku bo jak jest stary to styki sie zanieczyszcza i juz nie przewodza, takie sytuacje czesto sa w samochodach, jednak nie wiem czy i gdzie to mozy byc w tym ciagniku, nawet na pokrywie z bezpiecznikow nie ma zaznaczonego zadnego przekaznika z womu i zastanawiam sie jak to jest pomyslane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Szczerze mówiąc do konca nie rozwiazalem problemu ale na 90% jestem pewny ze problem tkwi w samej wtyczce, piny sa wytarte i pogiete, kiedy je srubokretem pozaciskam to chodzi prawie bezproblemowo, a po czasie problem ppwraca trzeba by wymienic wtyczke lub same piny

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal1185    1

Witam. Miałem taki sam problem u siebie w jd 6810 sprawdziliśmy wszystkie styki, cewke, włącznik, czujnik i nic. Okazało się że to była wina kontrolera bcu. Oddałem do naprawy koszt 1600 zł. Gość który mi to naprawiał powiedział że te serie 00 i 10 tak mają, po prostu swoje wychodziło i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmyra    1

Kontroler bcu- to masz na myśli sterownik który jest pod bezpiecznikami? Wystarczyło w środku go naprawić czy wymieniłeś na inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
    • Przez mati2k01
      Siemka mam problem z jd 6300 problem polega na tym że ciągnik nie odpala została sprawdzona pompa paliwa, wtryski, cewka gaszenia, bezpieczniki i nic nie pomogło. Problem jest też taki że ciągnik nie odpala z plaka silnik ładnie kręci ale nie łapie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj