WOJTEK-21

renault ceres 85x

Polecane posty

WOJTEK-21    0

Witam panowie. Mam do was takie małe pytanie, posiadam Renault Ceres 85x który ma dwie prędkości wałka 540 i 540EKO. Problem mój polega na tym że nie wiem przy jakich obrotach silnika  jest 540 i 540EKO, wdzięczny bym był za pomoc w trybie expresowym, z góry dzięki i pozdrawiam.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Według mnie przy ok 1500 obr./min, a eko jest chyba zależny od prędkości jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

Eko to napewno nie jest zależne od prędkości jazdy wogule wałek nie ma nic wspulnego z prędkością jazdy, ale dzieki za odpowiedz a gdyby ktoś wiedział dokładnie to czekam na informację.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4
Napisano (edytowany)

Może to Ci pomoże co prawda o mf, ale zawsze http://www.korbanek.pl/spolka/pl/massey_ferguson/ciagniki_33315_km/seria_6600_120_160/wom.html

Czyli jak dobrze rozumiem 540 jest przy maksymalnych obrotach, a 540 eco przy 1550,

Co do wom'u zależnego to jest coś takiego "Standardem jest WOM niezależny od prędkości jazdy zapewniający 540 obrotów na minutę, niezależnie od biegu, na którym porusza się ciągnik. Stosuje się też prędkość 1000 lub 750 obrotów na minutę. Obroty 750 zwane są także obrotami ekonomicznymi i oznaczane są jako 540E. Niektóre ciągniki rolnicze umożliwiają przełączenie wałka w pracę "zależną", wówczas obroty wałka są proporcjonalne do prędkości jazdy ciągnika (standard w zaniku)." cytat z wiki, mam nadzieję, że pomogłem, pozdrawiam ;)

 

Edytowano przez Lukas2909

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

Z tego co tak mniej więcej się orientuję w innych markach ciągników  to 540 obrotów WOM znajduje się miedzy 1800 a 2000 obrotów silnika  na minutę , a  540EKO (E) tak pomiędzy 2000 a 2200 ale chciałbym wiedzieć dokładnie. Sporo osób mówi że 540e i 750 to jest tak naprawdę to samo, ale dokładnie nie wiem. Dzięki za ten link a jakbyś jeszcze coś miał to fajnie było by jakbyś podrzucił, pozdrawiam!

Ps.

A z tymi obrotami proporcjonalnymi do prędkości jazdy niezależnie od biegów   jeszce się nie spotkałem, trochę dziwne to dla mnie ale może i tak jest. Pozdro!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

mam tego ceresa i obroty eko to chyba 1700 -1800 tam jest napisane jutro sprawdze i powiem dokładnie

Mam takie pytanie jak smaruje się przodni napęd oprócz tego głównego sworznia w renówce silnik jd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

''Adameo'' jakbyś mógł to sprawdz mi dokładnie 540 i 540 EKO, a z tym smarowaniem przedniego napędu to zobaczę u siebie jak mam i ci napiszę bo teraz nie pamiętam, ja mam akurat silnik MWM ale napęd chyba niczym się nie różni.

 

A możę ktoś wie czy w ''Renault Ceres 85X  94r silnik MWM''  smaruje się łożysko oporowe na sprzęgle a jeśli tak to w  jaki sposób?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

eco jest do tyłu w strone podnośnika na środku jest tzw luz a do przodu zwykłe 540

a jak jest z tym smarowaniem


nie wiele widać ale może dasz rade rozszyfrować to jest tabliczka z obrotów wałka

post-7524-0-27776900-1432898521_thumb.jpg

post-7524-0-38384000-1432898564_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

więcej smarowniczek nie ma, możesz odkręcić dekielki zwrotnic, szczególnie dolne, i napchać trochę "szmalcu"

koncówki drążków chyba są samosmarowalne


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

Jeśli chodzi o przedni napęd to smaruje sie tylko sfożeń główny, tam od spodu jest dwa punkty smarownicze, no i zwrotnice od góry jest jeden punkt i smarowania i od dołu, w sumie wsystkich punktów smarowania jest 4.

Ps.

dzieki za to foto z obrotami WOM

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

a te krzyżaki nic sie z nimi nie robi

u mnie od spodu na zwrotnicach jest śrubka taka na ampuła czy w to miejsce należy wkręcić kalamitke i nasmarować ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

ciężko powiedzieć sprubuj wkręcić kalamitkę i nasmaruj to będziesz widział co się dzieje, a krzyżaków to chyba się nie smaruje

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

próbowałem nasmarować ale nie moge wkręcić kalamitki i mam problem co dalej z tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adameo    1

u mnie jest pod śrube ale jak wkładałem kawałek druta to tam jest smar czyli jakoś się to smaruje na sucho jak by to chodziło np w ładowaczu to chwila moment i przód do wymiany Więc jakoś się to powinno smarować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

spróbuj jeszcze oczyścić gwint na tej śrubie co wykręciłeś i skombinuj sobie gdzieś grzebienie  do sprawdzania gwintów metrycznych i calowych to sprawdzisz sobie jaki jest gwint to może uda ci się dobrać jakąś kalamitkę, tam napewno się to smaruje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj