damianzb9613

Renault 103-14 ustawienie luzu zaworowego

Polecane posty

sadek9    186

z turbo to chyba powinno byc po 0,50 na ssacym i wydechowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

Luz zaworowy w silniku MWM TD226-4 powinien wynosić:

Zawory ssące 0,20mm

Zawory wydechowe 0,30

Ja tak mam ustawione w swojej reni 103.54 i silnik pracuje jak pszczółka :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nietoperz    6

witam podepnę się z pytaniami ,Renault 103-14 turbo ,jakim momentem dokręcamy głowice i czy na jeden raz czy w kilku etapach (jesli w kilku etapach to jakie momenty ) czy śruby dociągamy na krzyż czy w innej kolejności,jakie jest ciśnienie wtrysku , czy są jakieś znaczniki do ustawiania zaworów czy ustawiamy na paliwo w pierwszym przewodzie wtryskiwacza ,czy kolejność regulacji zaworów to te numery na bloku silnika , być może powtarzam się z pytaniami ale przeglądając forum z problemami w renówkach nie znalazłem na nie odpowiedzi lub są one nie spójne lub wzajemnie się wykluczają np .luzy zaworowe podawane wyżej pozdrawiam i dziekuję 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436

Kolego dokrecanie głowicy robimy na tzw krzyz. Nie wiem jakim momentem trzeba je dokrecic ale na poczatku łapiesz sruby sama reka nastepnie dokrecasz na krzyz 1/4 wartosci momentu obrotowego potem 1/2 wartosci nastepnie 3/4 i dochodzisz do konca czyli tyle ile podaje ksiazka. chyba jasno napisałem

Co do luzu jesli głowice sa orginalnie nie ruszane mozna je skrecic na mniejszy luz ale jesli ktos w nich grzebał albo sa po regeneracji to lepiej ustawic troszke wiekszy luz niz podaje ksiazka mowie trzoszke wiekszy a nie za w ksiazce pisze 0,4 a ty ustawisz 0.6

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DamianW1990    0

witam, chciałbym zapytać jaki powinien byc luz zaworowy w Renault ceres 85x, jest na silniku John deera... z góry dziękuje za podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
M26    0

Co może być przyczyną jeśli silnik przy Renówce 103-14 nie wchodzi dynamicznie na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Zapchane filtry, niedrożne przewody , uszkodzony regulator przyśpieszenia wtrysku , zły kąt wtrysku , nawet zużyty cały silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj