kondziu123

Migająca kontrolka John Deere 6920S

Polecane posty

Gość lks91   
Gość lks91

Witam, w instrukcji jak opisana jest ta kontrolka? jaka skrzynia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasko1993    11

ta kontrolka jest związana ze skrzynią biegów, a na ręcznym ma ponad 2tys obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

Niskie ciśnienie w skrzyni, najprawdopodobniej zapchnę filtry, ile masz mtg bo może tarcze hamulcowe się skończyły i robią się opiłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    3
Napisano (edytowany)

Dzięki za szybką odpowiedź:) lks91 właśnie sam tego nie wiem;/

skrzynię mam automatyczna mtg jest ponad 7200 dodam że ciągnik jest świeżo sprowadzony, odnośnie obrotów to jest ok cały czas po prostu miałem przedstawion tryb na eko

Edytowano przez kondziu123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

Nie chce cię martwić ale przy tych mtg na automacie i świeżo nabyty  to pewnie skrzynia się kończy i ktoś go upchnął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    3
Napisano (edytowany)

Zmienię dzisiaj te dwa filtry zobaczymy czy to pomoże. Mam nadzieję że nie, ogólnie skrzynia dość fajnie pracuje ale to wszystko się okaże jeszcze może warto będzie pmierzyć ciśnienia jeszcze

 

 

 

Edit:

Sprawa po części się rozwiązała otóż przepalonych było kilka żaróweczek i jak się okazało załączony był przód. I teraz moje pytanie bo po włączeniu napędu po ok 20s zapala się ta kontrolka z poprzedniego zdjęcia i wyświetla taki alarm:

<http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e50369541d654409.html>

<http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6aef83c8a8a76ee8.html>

 

 

 

Po przetłumaczeniu coś związane z przednim napędem  i błąd 305011 "Front-wheel drive speed and transmission output speed do not match"

 

Miał  ktoś z tym do czynienia albo może wie  gdzie są czujniki bo może to w nich leży wina?

Edytowano przez kondziu123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

Ciężko coś powiedzieć... fajna skrzynia ale problemowa.. chyba musisz wezwać mechanika. Niestety nie wiem kogo Ci polecić. Do tej skrzyni podobno jest problem z częściami, miejmy nadzieję że to nic poważnego:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    3

Problem mam nadzieję rozwiązany trochę posiedziałem poczyściłem wtyczkę od czujnika napędu i elektrozaworu i nic się nie  alarmuje , raczej to było przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lks91   
Gość lks91

Aha:) dobrze że tylko to. Musisz pamiętać że przy tej skrzyni musisz dbać o olej i filtry a będzie Ci długo służyć, z tego co wiem to fendt wkładał tą samą skrzynie tylko że tam jest osobny zbiornik na olej hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Vario i AutoPowr to ten sam typ przekładni- bezstopniowa, ale budową się różnią i to znacznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    3

No dokładnie z drugiej strony ciekawe która jest bardziej wytrzymała:) a odnośnie AutoPower to z tą skrzynią pracuje się naprawdę bardzo przyjemnie przede wszystkim jest płynna regulacja prędkość przy tych samych obrotach silnikach fajnie sprawdza się to z belarką . A mam jeszcze pytanko odnośnie amortyzacji kabiny w jd da się jakoś ją regulować żeby była np. bardziej miękka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    9

Sprawdź ciśnienia w akumulatorach przy siłownikach kabiny /kabina po uruchomieniu unosi się?/. Vario i AutoPowr to zupełnie inne konstrukcje, trwalsza jest Vario.


Wiśta, Wio! Łatwo powiedzieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    3

cisnień jeszcze nie sprawdzałem,a kabina się unosi podobnie jak przód, chodzi mi głównie o to czy da się w jakiś sposób regulować jej twardość ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

Nie ma regulacji twardości . A co do wymiany oleju to tam pod spodem idzie rurka do skrzyni w której jest sitko i trzeba je umyć.
Nie ma regulacji twardości . A co do oleju to pod spodem idzie rurka do skrzyni i w niej jest filterek trzeba go umyć .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    3

Wyczyściłem styki czujnika od napędu , miałem też uszkodzoną pompkę od chłodzenia skrzyni biegów więc wstawiłem drugą od jakiegoś samochodu i dodatkowo pozmieniałem oleje no i filtry. Jak na razie śmiga ok:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj