Polecane posty

PRZEMOxD11    10

Panowie może wicie od czego mogę dopasować siłownik do drzwi w MF-je 6150 ?. I jakbyście wiedzieli jeszcze do szyberdachy np. od jakiegoś samochodu czy coś. Prosze o pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianm    2

http://www.sklep.gaska.com.pl/3902121m2-teleskop-gazowy(3,19114,24639).aspx tu masz raczej najtaniej nie kupuj jakiś samochodowych czy innych do tego mf'a potrzeba mocny siłownik o sile 600N.

Co do odblokowania prędkości do 40kmh to wzywasz fachowca koszt od 500zł lub wpinasz przekaźnik w odpowiednie przewody i masz ciągnik bez denerwującej blokady .Ja mam właśnie taki wpięty przekaźnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

A ten przekaźnik nie robi jakiegoś uszczerbku na zdrowiu ciągnikowi ?. I ile on może kosztować ? bo wydać od 500zł na to tylko żeby jechał 40km\h to troche nie bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianm    2

Przekaźnik kosztuje kilka-kilkanaście zł.Mam tak już z 2 lata i nic się złego nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

A powiedz mi jak tam u cb jest z tym rewersem u 6120 czy jak weźmiesz przeżucisz gałke do przodu to od razu ci trybi bo u mnie jakoś nie zawsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Ja nie mam komputera juz to rewers mam gdzie indziej zrobiony na krotko, ale pamietam ze jak mialem komputer i byl za zmiane kierunku to musialem praktycznie do zera chamowac i dobrze sprzeglo wciskac zeby zmienil kierunek, zreszta na krotko podobnie tez jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1995    3

Ja słyszałem ze jakiś "moduł" od blokady jest z lewej strony gdzieś koło bezpieczników i jest połączony fioletowym kablem i jak go się przetnie to nie masz blokady. Ja mam do 32km/h i mi przerzuca z D na C a jak na C przekroczę 32 to na B mi przerzuci. Mi rewers na zimnym oleju wolniej przerzuca i muszę troche poczekać a na rozgrzanym to tylko sprzęgło docisnę do końca i puszcze i już jadę do tyłu (warunek że dopiero po zwolnieniu poniżej chyba 4 km/h).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

cos mi sie wydaje ze jak kabel przetniesz to wogole nie pojedziesz :P to by bylo za proste musieli cos wsadzic ze prad musi isc tylko moze jakis inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

Panowie chciałem się zapytać jak to jest Z tymi pół biegami czy można je przełączać w czasie jazdy i w postoju zarówno na wyższy jak i na niższy(A-D), ze sprzęgłem czy bez ?. Proszę o pomoc z góry dziękuję za odpowiedz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

No fajnie z tym kablem ale jak się tam rozejrzałem to ze 4 fioletowe kable są :D mniej więcej gdzie to jest bo chciałem to sprawdzić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

W MF 3085 przy skrzynce z bezpiecznikami pod kierownicą jest moduł od DYNA... i tam jest jedna kostka z kablami, i jeden fioletowy pierwszy z brzega, i jego należy odłączyć i blokady nie będzie, a jak jest w seri 61.. to nie wiem, może tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

Drodzy użytkownicy, chciałem się zapytać na jakich obr pracujecie swoimi MF'ami w polu ?. I jeszcze moglibyście mi powiedzieć gdzie się spuszcza wode/płyn z chłodnicy ?. :D Bo nie mam pojęcia gdzie. MF 6150.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    29

Ja podczas rozpoławiania 6140 spuszczałem płyn poprzez rozłączenie przewodów instalacji pod kabiną. Jedna złączka i po sprawie. A pracuje w zależności od wykonywanej pracy ale przeważnie około 1500. Przy kosiarce więcej , podczas pracy z ładowaczem mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    29

no ja tak wymieniałem bo nie ma kranika ( przynajmniej ja nie znalazłem) . Nie koniecznie pod kabiną. Masz inne miejsca. Popatrz gdzie Ci pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NICCO    1

siemka mam mf 6150 tylko ze max prędkosc to 30 km h chyba jest to speed shift jest tylko jeden półbieg pod obciazeniem czy jest mozliwos aby pojechał 40 km h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NICCO    1

widzę że kolega z moich stron (ok. Lublina ) może mi powie co trzeba dokładnie zrobic gdy juz sie dostane i czy to wpływa na siłe ciągnika i jakie mogą byc koszta (co podlega wymianie )

 

Nie cytuj poprzedniego posta.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ppiotr    55

Trzebea tylko zamienic miejscami koła zębate tak jak na rys. fe63717f2550a935m.jpg po takiej zamianie będzie szybszy na każdym biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek878
      Ciągnik stał 4 miesiące na dworzu po wciśnięciu sprzęgła nie palą się kontrolki oraz brak szybkich biegów
      Massey Ferguson 3065
    • Przez rafik256
      Witam
      Jak już kiedyś wspominałem w jednym z tematów dotyczących MF wziąłem się za przygotowanie instrukcji napraw Autotronic oraz Dynashift do serii 30xx oraz 31xx w języku polskim. W końcu udało mi się złożyć wszystko w całość i teraz mogę odpowiedzieć wszystkim pytającym, że instrukcja jest już gotowa.
       
      Oto jej zawartość:
       
      Działanie, kontrola i naprawy AUTOTRONIC bez testera 3
      Opis Autotronic 3
      Ogólnie o Autotronic 5
      1. Zasilanie 6
      2. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 1) 6
      3. Czujnik ciśnienia hydraulicznego (test 2) 6
      4. Blokada mechanizmu różnicowego 6
      5. Włącznik hamulca 7
      6. Napęd na cztery koła 7
      7. Przełącznik podnoszenie/opuszczania podnośnika 7
      8. Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’ . 7
      9. WOM 8
      10. Kontrola czujnika prędkości obrotowej silnika 8
      11. Kontrola czujnika prędkości WOM. 8
      12. Kontrola czujnika prędkości jazdy. 9
      13. Przewody elektryczne elektrozaworu zakresów ‘zając’/’żółw’ 9
      14. Przewody elektryczne elektrozaworu napędu na cztery koła. 9
      15. Przewody elektryczne elektrozaworu blokady mechanizmu różnicowego 9
      Kontrola i naprawy za pomocą testera 10
      A Ogólne 10
      B Tester ECTU 11
      C Prawidłowe funkcjonowanie. 13
      D. Nieprawidłowe działanie. 17
      E. Identyfikacja wiązek przewodów ciągnika. 22
      F. Schemat okablowania (wraz z ETCU) 23
      G. Schemat okablowania (bez Autotronic) 30
      System Dynashift 33
      A Ogólne 33
      B. Funkcje jednostki sterującej. 34
      C. Instrukcja wykonywania testów. 35
      D Schemat okablowania, bez czujnika temperatur 41
       
      W punkcie: opis autotronic opisane sa wszystkie funkcje za jakie odpowiada panel autotronic tzn. (fragment instrukcji)
       
      AUTOTRONIC - elektroniczny system kontroli transmisji - działa automatycznie na:
       
      1. Zmiany zakresów ‘zając’/’żółw’
      2. WOM
      3. Blokada mechanizmu różnicowego
      4. Napęd na cztery koła
       
      Autotronic odpowiada za hydrauliczną ochrona funkcji 1-4
      Jeśli ciśnienie hydrauliczne staje się zbyt niskie (17 barów), dochodzi do automatycznego:
      A. Wyłączenia:
      2 - WOM
      3 - Blokada mechanizmu różnicowego
      B. Zablokowania:
      1 - Zmiany zakresu ‘zając’/’żółw’
      C. Włączenia:
      4 - Napęd na cztery koła
       
      Dalej mamy opis co gdzie kiedy i jak działa. Jak i kiedy się włącza. Co oznacza miganie, świecenie poszczególnych kontrolek itd. Czyli opisane jest jak dokładnie Autotronic steruje wszystkimi funkcjami.
      W części od 1 do 15 opisane sa metody sprawdzenia wszystkich funkcji jakimi dysponuje Autotronic oraz poszczególnych obwodów.
      Kontrola i naprawy za pomocą testera. Jest tam dokładny opis diagnozowania awarii w obwodach Autotronic z podanymi konkretnymi wartościami pomiarowymi w poszczególnych punktach obwodów. Opis testów pomaga krok po kroku wszystko sprawdzić i ustalić przyczynę usterki np.
       
      Test Nº1 – Kontrola zasilania
       
      Jeśli żadna kontrolka na desce rozdzielczej nie włącza się, sprawdź a, b i c.
      a) zasilanie: silnik wyłączony, przy wyłączonym zapłonie
      sprawdź napięcie pomiędzy A1 i A8
       
      Jeśli V=12V : wartość właściwa. Nie ma problemu z zasilaniem (patrz B )
      Jeśli V=0V : wartość niewłaściwa. Sprawdź napięcie pomiędzy A1 a obudową skrzyni biegów
      Jeśli V=12V : przerwy w przewodzie A8
      Jeśli V=0V : przerwy w przewodzie A1
       
      B ) czujnik sprzęgła
      Ciągnik rusza po puszczeniu sprzęgła
      Ciągnik nie rusza, gdy sprzęgło jest wciśnięte / przełącznik sprzęgła działa poprawnie (patrz c)
       
      Zapłon wyłączony, wciśnij pedał sprzęgła i sprawdź opór między A3 i A8:
      Jeśli R= 1-1.5 om : wartość właściwa
      Jeśli R= nieskończoność : Przerwy w przewodzie A3 lub uszkodzony czujnik sprzęgła
       
      Oczywiście do wszystkiego dołączone sa schematy obwodów z dokładnym opisem przewodów. Podobnie to wygląda w przypadku Dynashift. Opis działania, schematy i cos o czym nie wszyscy wiedzą testy sprawdzające działanie Dynashift i wszystkich czujników z nim związanych. Dzięki nim możemy odczytać przy pomocy kodów wyświetlanych przy pomocy kontrolek od biegów pod obciążeniem, który dokładnie czujnik czy obwód jest uszkodzony.
       
      Fragment z instrukcji do Dynashift
      C. Instrukcja wykonywania testów.
       
      System posiada swój własny program testów.
      Przełącznik testowy jest zainstalowany na….
       
      Inny fragment tego tekstu
       
      Test 2: Test czujnika sprzęgła
       Przesuń przełącznik na pozycję 'work'. Kontrolki A i B muszą się zapalić. Przy każdym wciśnięciu sprzęgła musi nastąpić zmiana z A,B na C,D.
      Usterka:
       sprawdź przełącznik sprzęgła i odpowiednie przewody (końcówka 4 złącza J1).
       
       przesuń przełącznik na pozycję 'test'
       kontrolka B zaświeci się: kontynuuj
       
      Co gdzie i jak przetestować można będzie znaleźć w instrukcji.
       
      Osoby zainteresowane instrukcją proszę o kontakt przy użyciu prywatnych wiadomości. Uzyskają one tam wszelkie potrzebne informacje: w jaki sposób można otrzymać instrukcję i jakie będą tego koszty.
       
      Administracja forum była tak miła, że pozwoliła mi założyć ten temat dlatego proszę wszystkich o nie robienie bałaganu i kierowanie wszelkich pytań i zastrzeżeń bezpośrednio do mnie poprzez prywatne wiadomości. Proszę nie pisać w tym temacie.
       
      Pozdrawiam rafik256
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza
    • Przez Tekila
      Posiada ktoś instrukcje napraw skrzyni biegów Massey Ferguson 3085 skrzynia 16x16
    • Przez ziolek1996
      Czy ktoś z was posiada lub niedawno zakupił instrukcje z naprawami i obsługą MF3xxx? i czy są tam przydatne rzeczy?

      taka jak w linku
      https://allegro.pl/oferta/instrukcja-napraw-massey-ferguson-3050-3070-3060-9937756038?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj