Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pechowe ciagniki.


62 odpowiedzi na ten temat

#61 Share MiXx

MiXx

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:piSkoRZÓw

Napisany 08 sierpień 2009 - 22:23

Pechowe ciagniki. Ale i przez głupote mechanikówi ich niedbałość i nie zainteresowanie naprawianym ciągnikiem aby zrobic byle jak wziąc kase i juz mialem taki przypadek że koles mi zrobił kapitalke w mf 255 wiadomo niestety nim massey byl tylko nasza wlasnoscia to uzytkowalo go kilka osob ciagnik dostawal po d*pie nieraz widzialem jak ciagal 2 przyczepy po 6 ton na 4 biegu ale co moglem zrobic chlopak 10 letni a teraz wychodzi ale tio nie bylo oprzyczyna koles tak zrobil ze nie podokraecal wszystkich srob o tak palcasmy ile sie dalo traktor pochodzil rok przy pracy z cyklopem zadymim i zajebalo spalenizna okazalo sie ze pompa olejowa byla jakas zj***na przez tego mechanika ciągnik nie dostal olkeju i h*j nowy remont 3 szlif nastepnym razemnowy wal trzeba bedzie i od kiedy odnowilismy tego ferguso9n to od 4 lat ew żniwa cos sie z nim dzieje jak nie pompa olejowa to paliwowa i inne

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pechowe ciagniki. Dzisiaj, 23:47
  •  

#62 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 08 sierpień 2009 - 23:10

Pechowe ciagniki. C-360 z PGR, wyje aż czlowiek jest zmęcozny po 2 godzinach. Ojciec jak prasuje to rzuca kur**** bo wyje i wyje i hałasuje ale żeby sprzedać to w piz**** to nie i zamienić na 5211 kumpel ma tkaie fajne cacko na szerokich laczach z tyłu :) By ode mnei zależało to by go juz dawno nei bylo :) To jest wada fabryczna no ale jak mozan do tego dopuścić, ja rozumiem pierwze egzemplarze niedopracowane ale to się poprawia żeby nei wyło ale czy im sie chciało? Zwolnice to wielka pomyłka i wada fabryczna w C-360. Wladimirec też tylko że sprzęgło ale w nastepnych modernizacjach jak T-30 bez i z przodem to juz 2 dawali stopień
Mój Wladimirec podbija świat

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pechowe ciagniki. Dzisiaj, 23:47
  •  

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pechowe ciagniki. Dzisiaj, 23:47
  •  

#63 Share Tanco96

Tanco96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 188 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sochaczewa
  • Zainteresowania:Motoryzacja i rolnictwo

    KPK Kumurun Team

Napisany 24 kwiecień 2011 - 22:55

Pechowe ciagniki. Ja też znam taki jeden przypadek ciągnik to Ursus c 355 to koleś go przeciąża na maxa kiedyś coś w skrzyni biegów pozrywał ze go ściągać musieliśmy koleś o ciągnik w ogóle nie dba chodzi aby po sąsiadach i się pyta czy ktoś nie ma jakiegoś spuszczonego starego oleju z ciągnika albo jakieś opony bo mu pękła i niby na jakiś czas bo niedługo wymieni ciągnik generalki to chyba z 15 lat nie widział w dodatku leje opał zamiast ON a tak to w okolicy żadnego wadliwego egzemplarza chyba nie było a jak już był to na pewno sprzedany :D
Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: A może seradela i gryka? zobacz »