emuel

władimiriec t25

Polecane posty

zbyszekbrzuze    297

masz zlączony kabel czarny z niebieskim pod kierownicą. Sprawdź


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kderwisz    5

Kolego biegi banalnie proste, chyba prościej się nie da 

Odprężnik nie potrzebny traktor pali z jednego strzała

post-42589-0-42014700-1431788771_thumb.jpg 

Ciekawa przeróbka i wykorzystanie FABRYCZNEGO skróconewgo rozstawu osi, tylko teraz biegi przestały być proste.

(brak tylko wajchy odprężnika)

 

Ale ja w innej sprawie. Dobrze nagrany dźwięk silnika. Zastanawia mnie jedno, czy nie jest on zbyt agresywnie ustawiony na wyprzedzeniu?

Mój chodzi bardzo miękko.

A pytam, bo zastanawiam się czy nie przyspieszyć zapłonu w swoim, ale nie wiem czy tak jak u Kolegi, czy wystarczyłoby nieco mniej... Bo nieco brakuje koników i kopci na obrotach, nawet bez obciążenia. Co dziwne, jak się mocno rozgrzeje to zaczyna ciągnąć na pełnym gazie. Drugi Władek jak ma ciężko zaczyna walić hałasem z tłumika, ale nie dymem, mój puszcza chmurę. Na dotarciu myślałem że normalne, ale teraz zacząłem się zastanawiać.

 

załączam film:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7
 

Chłopaki powiedźcie mi jak to ma być, otóż jutro chce włożyć silnik w rame ale nie wiem gdzie mają się znajdować części nr 35, 6, 12, 34 ?

Te części wchodzą w ten rowek w wale czy gdzie ?

 

g695.jpg

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7
 

Pomoże ktoś ? bo stoję z remontem i nie wiem do dalej robić.

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

No przecież masz to narysowane gdzie ma iść. To jest ułożyskowanie końcówki wałka sprzęgłowego i ma być właśnie w wale umieszczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Mam problem z moim t25. 

A mianowicie gdy wałek przekaźnikowy się obraca i chcę go wyłączyć  sprzęgłem,to w chwili nadepnięcia na sprzęgło i go włączeniu, wałek nadal się obraca i nie staje. Czego to może być powód.

 

Ps sprzęg było niedawno regulowane pod biegi w wszystko grało aż miło  

 

Proszę o pomoc. Z góry dzięki :)  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Mam problem z moim t25. 

A mianowicie gdy wałek przekaźnikowy się obraca i chcę go wyłączyć  sprzęgłem,to w chwili nadepnięcia na sprzęgło i go włączeniu, wałek nadal się obraca i nie staje. Czego to może być powód.

 

Ps sprzęg było niedawno regulowane pod biegi w wszystko grało aż miło  

 

Proszę o pomoc. Z góry dzięki :)  

 

Rozumie że nie chce się wyłączyć? może coś się odłączyło w skrzyni a bardziej moście, co prawda w moim nie miałem nigdy takiej usterki ale tam raczej bym zaczoł szukać.

Edytowano przez lukaszchmiel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No a jak biegi wchodzą bez zgrzytu bo to raczej nie realne bo biegi i wom są na jednym wałku sprzęgłowym czyli zła regulacja sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Może chodzi o to że np kolega jedzie ciągnikiem z włączonym WOM-em i po naciśnięciu sprzęgła wałek nie zatrzymuje się ale tylko dopóki ciągnik się toczy siłą rozpędu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może chodzi o to że np kolega jedzie ciągnikiem z włączonym WOM-em i po naciśnięciu sprzęgła wałek nie zatrzymuje się ale tylko dopóki ciągnik się toczy siłą rozpędu?

 

 

 

 

Nie nawet gdy ciągnik stoi i wałek się obraca to po wcisnięciu sprzęgła nadal się obraca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marian123789 to napisz jak ty włanczasz wom skoro sprzęgło nie rozłancza, ja rozumie że ze zgrzytem bo jest tu pare niejasności. jeśli biegi wchodzą dobrze to znaczy że sprzęgło dobre. U mnie jeśli nie wycisne sprzęgła to za nic nie wbije woma a i po naciśnięciu wałek staje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Ja wyłączam wałek bez sprzęgła a czasem nawet włączam np w opryskiwaczu czy rozsiewaczu ale to na jak najmniejszych obrotach i trzeba zdecydowanym ruchem pociągnąć dźwignię. Wiadomo, że zgrzytnie ale nie ma tragedii.

 

Co do problemu kolegi marian123789 to jeszcze takie pytanie - czy na zgaszonym ciągniku i wyłączonym wałku da się nim obracać ręką?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mani51 u mnie też się tak da przy najmniejszych obrotach wcisne WOM ale 99% ze sprzęgłem a co do kolegi mariana to nie wiem. Z tego co widze że mechanizm załanczania działa tylko niereaguje na sprzęgło  więc instrukcja w dłoń i szukać pod pokrywą górną skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

To jeszcze raz bo już nic nie rozumiem. Ciągnik odpalony, wałek załączony, sprzęgło wciśnięte a wałek się obraca? Czy nawet jak jest wyłączony to też się obraca?


A jak ciągnik stoi na wrzuconym biegu to wałek też się obraca?

Może to tylko kwestia tego że skleja się to sprzęgiełko służące do załączania wałka albo olej gęsty i dlatego się obraca wałek. U mnie też widać że powoli się obraca wałek jak chodzi silnik ale jak złapę ręką to staje i jak jest cokolwiek podpięte pod WOM to już się nie obraca na wyłączonym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie chce soie zrobic dolne zasilanie w t-25 ale jak podlacze waz do odstojnika to bedzie szlo paliwo pod gorke?i czy bedzie lepiej chodzil?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Jeśli miałeś problemy z zapowietrzaniem to powinno się poprawić a jeśli nie to nic lepiej nie będzie. 

Przy dolnym zasilaniu łatwiej jest odpowietrzyć i więcej ze zbiornika wyciągnie, minus jest taki że w razie pęknięcia rurki czy węża całe paliwo pójdzie w ziemię zanim się zorientujesz a przy górnym po prostu silnik zgaśnie.

Temat już wiele razy był tu wałkowany i tyle samo jest zwolenników co przeciwników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Panowie, poszukuję oryginalnego tlumnika sadowniczego do mojego Władka. Może u kogoś poniewiera się w garażu albo ma namiar na miejsce gdzie moża kupić taki oryginalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny wątpię czy gdzieś kupisz możesz założyć taki jak produkują co C 360 C-330 http://www.sklepy24.pl/sklep/sklep_mizar_com_pl/produkt/tlumik-emaliowany-sadowniczy-c-330-c-360/2063

Ale trzeba przełożyć kolanko na takie  http://allegro.pl/kolanko-tlumika-t25-t-25-i5450680682.html 

Całość będzie wyglądać tak https://www.youtube.com/watch?v=XlrreQm_Cl0 :)

 


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A zapomniałem dodać po co kupować tłumik sadowniczy jak można obrócić oryginalny tłumik w dół i będzie wyglądać tak https://www.youtube.com/watch?v=ALf87E5Y7Cw


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Są to jakieś wyjścia połowiczne ale będę jednak nadal szukał takiego jak był oryginalnie montowany.
Dzięki za podpowiedzi Vladimir.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję kupić silnik najlepiej nowy znacie jakieś sprawdzone sklepy lub składnice.

Pytaj w firmie Rolnex z Lubartowa http://rolnex.pl/

Sprowadzają takie silniki z fabryki .


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj