emuel

władimiriec t25

Polecane posty

wieslaw16    79

Nie tylko malowane, bo ma bite na zbiorniku oleju hydrauliki z tyłu ciągnika i jak dobrze pamiętam to na łączeniu slnika ze sprzęgłem gdzieś  z boku nie chce mi się iść teraz po ciemaku szukać ;) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Jeśli jest tak jak opisujesz to się opłaca.Opony to 1500,aku 500,rozrusznik 200 i już masz ponad 2k i jeszcze tyle klamotów pozostało :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Panowie nie moge nigdzie dostać orginalnej uszczelki do szyby a stara jest juz w rozsypce :( http://allegro.pl/uszczelka-szyby-kabiny-samoklinujaca-waska-tb1-i4884670203.html będzie pasowała? Czy może ta http://allegro.pl/uszczelka-szyby-kabiny-z-klinem-koparki-ntb0pl-i4884670292.html? Z góry dzięki.

Edytowano przez arek10220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Bardziej zbliżona do oryginalnej jet ta druga, jednak jest wyższa , oryginał maszerokość 33 mm po stronie z płaszczem, /tam gdzie klin/ 22 mm po stronie wenętrznej, jednak wysokość tylko 16mm / nie 20/ i rowek na ramkę 2/7mm a na szybę 4,5/8 mm.Możesz zaryzykować kupić np na jedno okno i sprawdzić. Daj znać czy psowała, bo ja muszę na calą kabinę kupić na wiosnę, 13 zł/m spora cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Też bym wolał być pewny bo to troche bedzie kosztować. Nikt z was wiecej nie kupował uszczelek do szyb?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

Ja kupiłem kabinę która nie miała żadnej szyby, kupiłem sama ramę praktycznie .  I uszczelki kupiłem w normalnym sklepie rolniczym, a kupiłem taką jak z linku pierwszego o taką : 

http://allegro.pl/uszczelka-szyby-kabiny-samoklinujaca-waska-tb1-i4884670203.html 

Nawet dziś z kolegą wkładaliśmy szybę do drzwi . Wszystko pasuje . Mogę nawet fotę zrobić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    39

Paweł link nie działa :unsure: Jak możesz to wrzuć fotkę,zobaczymy jak to wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Paweł pokarzesz na zdjęciach jak to wygląda na kabinie bez tego płaszcza, czy pokryła wszystkie łuki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Właśnie tego się obawiałem, uszczelka nie pokryła całkowicie łuków oraz nie zakrywa łączeń i nie przylega do słupków. Woda i brud będzie wchodził pod uszczelkę i będzie tam korodować. Jednak odpowiednie będą uszczelki z poszerzonym płaszczem. Na zdjęciach widok przekroju oryginalnej jaka była założona u mnie. Płaśzcz dokładnie przylega do powierzchni i nie puszcza wody / jak jest nowy i nie popękany/

post-85787-0-92014900-1419974769_thumb.jpg

post-85787-0-05125700-1419974782_thumb.jpg

Edytowano przez slawek99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też bym wolał być pewny bo to troche bedzie kosztować. Nikt z was wiecej nie kupował uszczelek do szyb?

Ja wymieniałem w drzwiach kupiłem podobną do oryginału http://allegro.pl/t-25-uszczelka-szyby-z-klinem-1-metr-oryginalna-i4943061963.html

uszczelka jest z klinem dodatkowo po założeniu porobiłem dziurki i pozakręcałem oryginalne blaszki .

Trzyma się bardzo dobrze już 2 lata . 


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

To jest najbardzej zbliżona do oryginału i tylko ten typ uszczelki powinien być zakładany aby spełnić swoje zadanie. Na zdjęciu podane poszczegulne wymiary i prawie zgadzają się z wymiarami z mojej strej uszczelki. Właśnie mam zamiar ją kupić i zakładać do kabiny.

post-85787-0-65503500-1420743723_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

witam panowie jak zrobic dolne zasilanie w t-25  juz mam ta redukcje do baku i waz ale teraz jest pytanie takie gdzie podlaczyc waz do odstojnika?to bedzie troszke pod gorke i bedzie szlo paliwo?bo musi isc przez podstojnik bo musi cos filtrowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Niby dlaczego miałoby nie iść pod górkę, skoro przy górnym zasilaniu paliwo musi iść z baku pionowo do góry. taka górka to pikuś dla pompki paliwowej.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Do utrzymania odpowiedniego cisnienia olejuw układzie smarowania  a dokładnie do zapobiegania  nadmiernego wzrostu cisnienia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

A co by sie stalo jak bym nim pokrecil w ktora strone?

Edytowano przez zibi16245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

 Jeśli obniżysz znacznie to spadnie ciśnienie w magistrali olejowej smarowania silnika, co może skutkować zatarciem wału, lub jeżeli podkręcisz ciśnienie ponadnormatywnie ,to zniszczy uszczelnienia w silniku ,a nawet ciśnienie oleju wypchnie zaślepki w magistrali olejowej silnika ,a w konsekwencji uszkodzi pompę olejową :huh: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie potrzebuje porady chce sobie zamontowac kogut na kabinie w t-25 ale nie wie jak go podlaczyc,wpadlem na pomysl zeby go podlaczyc do lamp z gory kabiny bo mam na gorze zamontowane i bym podlaczyc pod te kable i dal bym wlacznik i chodzilo by to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Będzie działać razem z tymi lampami więc lipa. A włącznik gdzie na dachu?

Taki odbiornik powinien być zasilany osobno, z osobnym włącznikiem by móc go używać bez względu na inne odbiorniki.

A co ponadnormatywnego będziesz ciągał Władkiem, że potrzebny jest kogut?

Jazda z pełnowymiarowym wozem-przyczepą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1991dominik    0

Witam mam pytanie potrzebuje mały ciagnik na gospodarstwo myśle zakupic władimirca ale nie wiem jak przy orce czy sobie poradzi w ciezkiej ziemi prosze o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

U nas T25 chodził w UG 2x30 to na ciężkiej ziemi trzeba było jedynką a i tak miejscami go udusiło. Co chwilę silnik i skrzynia do roboty. To sie nie nadaje do ciężkich robót.

Ale u nas są takie ziemie, że MTZ z czterema skibami czasem ledwo daje radę a teraz na jesieni to już tragedia była. Znajomy T25 jedną skibę ciągał :)

Sąsiad kupił białoruś to w trzech skibach całkiem dobrze śmigał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj