emuel

władimiriec t25

Polecane posty

ford7710    0

Czyli trochę trzeba odsunąć pompę od silnika i powinno być dobrze nie musze intgerować w koło zębate pompy te dziury itp. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Na pompie obok kołnierza przykręconego do silnika są 4 nakrętki ósemki.Zaznacz przecinakiem na kołnierzu i na pompie równą kreskę aby mię punkt orientacji o ile przesuniesz pompę.Popuść te nakrętki i odsuń pompę górą od silnika tylko nie za dużo i dokręć .Odpal i posłuchaj. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Masakrycznie wygląda ktoś miał za mało dziur w kabinie i pewnie lubi przeciąg to teraz ma :D

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam- no cicho to na pewno w nim jest ale jak się na uszy coś założy, przecież nawet kawałka podłogi nie ma, to i dodatkowo można posłuchać pracy skrzyni pełen zestaw dżwięków ,komfort ?- ful-wypas :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Gaz do władka ciekawe czy nie stracił mocy a silnik od mietka dobre rozwiązane i jak 2 litry to 75 kucyków chyba ma a skrzynia biegów ta sama. :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Mamy ten ciągnik od 79 roku jako pierwsza partia jaka się pokazała w okolicy i ma swój styl swój niepowtarzalny głos silnika i kolor i tak zostanie bo to klasyk i całe szczęście że jeszcze nie widziałem aby ktoś zmienił kolor czy wygląd maski albo inny silnik wstawiony bo do niego takie przeróbki nie pasują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Powrót :D Nie mam pojęcia

 

Inne pytanie - w książce z władka chyba pisze (tak mi się przypomina jeszcze sprawdzę), że zimą do paliwa można dolać 10% benzyny aby nie zamarzało prawdą to jest? Czyli wychodziło by 5 litrów na cały zbiornik przy okazji chyba lepiej by palił? Zawsze wlewałem denaturat ale teraz zastanawiam się nad benzyną co o tym myślicie? Do starych aut się wlewało chyba też.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Jak masz dobrą zimową ropę to będzie chodził z siatką a jak letnią bez dolewki koncentratu do ropy taki ok 20 zł pół litrowa butelka to koniec jazdy bo ten filtr jest w takim miejscu że nigdy się nie ogrzeje od silnika ,ja profilaktycznie porobiłem kilka dziurek gwożdziem w tej siatce i mamy kilkanaście lat spokój w zimie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Chłopaki, co Wy opowiadacie? Ja leję paliwo jakie mam i nigdy mi filtra nie zatkało, jak zostanie letnie w bańkach, to wlewam letnie, jak sprzedają zimowe, to takie wlewam. Tylko trzeba uważać żeby wody nie wlaćTylko nie używam tego BIO100, bo w Bizonie nam od niego padła pompa i nie będę ryzykowaćJa mam w bańkach paliwo, więc się odstaje i do dna nie wlewam, dodatkowo jeszcze konewki używam, więc wiem co wlewam. Jeszcze nigdy nie miałem przypadku, żeby paliwo stanęło na odstojnikach, no i zbiornik musi być czysty i zawsze zlana woda z filtrów.Wszystko jest w instrukcjach.

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MFrolnik26    214

Witam mam nowy zestaw naprawczy x2 do T25 ale leży już prawie 20 lat w garażu, był posmarowany jakimś smarem dość grubo ale pojawiło się trochę rdzy na tulejach/cylindrach nie wiem jak to się zwie i tu moje pytanie czy nadają się one do montażu?

Co do tych ulepszaczy paliwa na zimę to nie mam o nich najlepszego zdania, kiedyś dolewałem do samochodu i nic nie pomagało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Zależy kolego ile rdzy, bo jak to tylko małe punkty, to nic nie będzie polejesz oleju na tłoki i pokręcisz chwilę rozrusznikiem tak bez głowic, to się wytrze.

Można wodnym papierem przetrzeć, ale nie polecam, lub watą stalową trochę przepolerować

To nie jest jakiś super dokładny silnik vr6, chyba, że tuleje są kompletnie rude i z wżerami no to już koniec.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

@zbyszekbrzuze zależy jaką masz gestom siatkę w odstojniku to może wszystko połykać. :) Ja ma taką siatkę ze lejąc z góry ropę do siatki to nie leci tylko rozpływa się po siatce. :huh: Myślałem zrobić dziurki ale stwierdziłem ze nie lepiej nie bo filtry są czyste a nie wymieniane już z 8 lat tylko co roku przed zimą spuszczam wodę dolnym korkiem :P .Zleci z pół litra wody reszta ropy. :D

@MFrolnik26 co to tych tulei to tak jak kolega pisał i sprawdź w jakom miejscu skorodowały.Jak na dole to przeczyść papierem i zakładaj.A może to tylko nalot.Obejrzyj dokładnie. :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Jak kilka dni jest około -30 i ciągnik stoi na dworze albo w jakiejś szopce z przeciągiem to jakby nie było z ropy zrobi się galareta w zbiorniku. Rok temu mi się zdarzyło w jednym ciągniku ale stał na letnim paliwie i nie używany przez jakieś 3 miesiące albo więcej pewnie jak się jeszcze pali częściej to nic się nie dzieje.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Dzisiaj było w mojej okolicy -19 stopni potrzebowałem władka.Świeca na 45 sekund strzał i pali. :) Wyjechałem jest ok. ;) Pochodził ogólne z pół godziny i po ptokach. :huh: Rozbierać odstojnik siatka wek i władek cyka. :) I rzekomo już zimowa ropa a kisiel w odstojniku. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zibi16245    0

Witam panowie potrzebuje pomocy przyszla zima i jest zimno a mam wladka i zima jest cieszko go odpalic i wpadlem na pomysl zeby mu zamontowac grzalke oleju w misce olejowej,w misce jest taki dekielek na dwie sruby i tam bym ja zamontowal co sadzicie o tym?dalo by to cos?i czy to nie bedzie szkodzic silnikowi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Ten dekielek na dwie śruby to smok ssawny i raczej ciężko będzie tam gżałke zamontować i jeszcze to co kolega wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Ja mam tak grzałkę w misce https://picasaweb.google.com/114242509370541962998/Wiosna2012?authkey=Gv1sRgCPnr9azcyfXyAg#5739883554739659314

 

Tylko nie wiem jak to działa bo nie używałem jeszcze. Działać działa sprawdzałem jak miałem miskę ściągniętą. Lepiej grzałkę wstawić niż palić ognisko pod ciągnikiem. Olej pewnie przepala ale podobno jest coś takiego co zmniejsza prąd jakiś autotransformator ale nie wiem jak to wygląda nawet. Może ktoś wie o co chodzi to podał by link z takim urządzeniem?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Inne pytanie - w książce z władka chyba pisze (tak mi się przypomina jeszcze sprawdzę), że zimą do paliwa można dolać 10% benzyny aby nie zamarzało prawdą to jest?

 

Jeżeli już to nie "pisze" tylko jest napisane, że powinno się dolewać 10% ale nie benzyny tylko nafty. Nafta nie zmienia swoich właściwości w niskich temperaturach.

 

Co do grzałki w misie - miałem zamontowaną, specjalnie to nie polecam z tego względu że olej traci swoje właściwości. Trzeba grzać krótko, bo inaczej to dym z oleju, bo te grzałki są za mocne. Widać to później jak się zdejmie misę to wszystko w środku czarne jak sadza. Urządzenie do tej grzałki to można zaadoptować z grzałki elektrycznej od bojlera CWU (ciepłej wody użytkowej) Tam jest sonda która mierzy temperaturę i termostat, którym ustawiasz temperaturę. Mały OT ta sonda równie dobrze sprawdziłaby się do produkcji bimbru ;)

Edytowano przez Marcelix

Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak masz oryginał rozrusznik to załóż szybko obrotowy.Olej żeby zagrzać to możesz podstawić kuchenkę elektryczną, :)

@Marcelix co do benzyny w ON to nie polecam do Władka bo to jest duże tąpnięcie a wiadomo że t 25 ma duży stopień sprężania. :unsure: Na zbiornik 2 litry benzyny to by mu nie zaszkodziło ale 5.Ja bym nie ryzykował. :D

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Jest troszeczkę kłopotu ale da się jak stoi po dachem ja tak stosowałem bo teraz praktycznie zimą go nie odpalam podstawiasz pod miskę grzejnik zależy jaki masz kilkanaście kilkadzieści minut i cały silnik robi się już ciepławy a olejowi nie szkodzisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj