emuel

władimiriec t25

Polecane posty

volvo    47

Nie zawsze,miałem przypadek w mojej okolicy że bolec pękł,wystrzelił jak pocisk i omal kolegi nie zabił.

Pękła mu czaszka ale przeżył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Do wymiany samego simeringa nie trzeba wyjmować wałka. Wystarczy odkręcić ten dekiel. Ale wymiana go jeśli mamy luz na wałku na długo nie pomoże, ale zawsze coś.

 

Luzu nie mam ale kiedyś przy kosiarce mi owinęło trawy na wałku i od tamtej pory cieknie,a jeszcze jak się używa wałka to leci a nie cieknie. ;)

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

No to trzeba zainwestować teraz w porządne uszczelniacze,np Corteco.

U mnie leżą takowe,potrzebuję tylko natchnienia by je wymienić,bo czasami coś kapnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Żeby kapało to ja bym się cieszył :D ,ale jak wałek włączę leci a nie kapie.Te uszczelnienie to chyba mi dobił kombajn do buraków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Stary uszczelniacz robi się twardy,nowy kierunkowy powinien pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

U mnie luz jest na wałku wom az uszczelniaczy nie cieknie nic :) Nie wiem czy to ruszać?

Edytowano przez Witek2010

"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Może w skrzyni sucho?Lepiej zmień teraz łożysko i uszczelniacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Luzu nie mam ale kiedyś przy kosiarce mi owinęło trawy na wałku i od tamtej pory cieknie,a jeszcze jak się używa wałka to leci a nie cieknie. ;)

 

Jeśli owinęło ci trawę na wałku to jest duże prawdopodobieństwo, że trawa naciskała na elastyczną część simeringa i zleciała ci sprężynka, która jest w środku. Wtedy kołnierz simeringa jest luźny i w czasie pracy olej ma łatwiejszą drogę i wylatuje. Oczywiście po pewnym czasie przestanie wylatywać, bo ubędzie go w skrzyni biegów tak dużo, że już nie będzie miało co lecieć, ale wtedy to już szkoda mi tej skrzyni :). Trzeba założyć tą sprężynkę na miejsce albo najlepiej wymienić simering. Tylko na jakiś dobry, trwały i dwukołnierzowy. Przy okazji sprawdź jak wygląda wałek w miejscu gdzie współpracuje z simeringiem. Powierzchnia powinna być gładka, bez np. rdzy czy jakichś ubytków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

Volvo ja by miał w skrzyni sucho do tylko dym by poszedł z rewersu. :D Wymienię uszczelniacz i zobaczę jak wygląda wałek pod tym simeringem jak geo pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

No to pozazdrościć.Ile masz mth,co nim robisz,usprawniałeś coś,poprawiałeś po fabryce?Pochwal się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam takie małe pytanie. Ostatnio zwróciłem uwagę na to że silnik w moim Władku na wolnych obrotach tak jakby stukał. Ale poza tym z silnikiem jest wszystko w porządku, trzyma ciśnienie między 3 - 4, nie kopci, moc ma, dobrze odpala. Nie wiem czy to po prostu tak musi być, czy kiedyś też tak stukał, nie zwracałem na to uwagi, a za bardzo nie mam jak tego porównać z innym Władkiem bo żadnego w okolicy nie ma. Z jakieś 15 lat temu czyli ok 500mth wcześniej była zmieniona pompa wtryskowa na nową. Wiem że ustawia się ją jakoś tak, że wychyla się ją bliżej albo dalej od silnika. Nowa pompa nie była raczej tak ustawiana. Czyżby to była wina tego ustawienia? Czy takie stukanie na wolnych obrotach to norma? Mam założony wydech od c330, może to przez niego tak słychać? Jak to niektórzy mówią wolę dmuchać na zimne, z góry dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Na temat ustawiania pompy wtryskowej jest już tu bardzo dobry post - poszukaj, ale pompy raczej się nie wychyla ;) - to nie ten ciągnik. Jeśli chodzi o stukanie to może być kilka powodów. Może być wina źle ustawionego kąta wtrysku, może stuka któryś z zaworów, a może tak jak było u mnie ze 2000 mth temu. Jak się wsłuchiwałem w pracę silnika to słyszałem stukanie. Rozebrałem silnik, wyjąłem korbowody razem z tłokami i okazało się, że są duże (wyczuwalne ręką) luzy na sworzniu tłokowym. A może tak jak miałem w jumzie - wyraźnie słyszałem ni to stukanie ni to dzwonienie, a okazało się, że taki dźwięk wydawała poluzowana śrubka od mocowania akumulatora. Szukaj :) może znajdziesz przyczynę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Po całym dniu walki ze śrubami trzymającymi wydech udało mi się zmienić go na nowy, przeznaczony do T25. Te dziwne dźwięki od razu zniknęły. Kiedy potrząsnąłem tym starym wydechem, było słychać że coś w środku lata, więc rozciąłem go z ciekawości i okazało się że jakiś kawałek blachy mniej więcej w połowie długości tłumika leżał luzem i obijał się o ścianki powodując te stuki itp. B)

Edytowano przez Piotrek94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zakupiłem Władka A2, powoli remontujemy go od podstaw. Z tego co było widać przy rozbieraniu nikt nic przy nim wcześniej nie robił. Fabrycznie miał skrzynię z jedną dźwignią, zakupiłem lewarek z dwiema i teraz mam pytanie: Co powinno być wkręcone w nagwintowany otwór z boku, tam gdzie strzela "palec" od rewersu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Czy może dźwignia od rewersu? Dokręca się przez nią wybierak. Śruba jest ze stożkiem na końcu.

Taka sama jak w wodzikach i hamulcach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Niedawno zakupiłem Władka A2, powoli remontujemy go od podstaw. Z tego co było widać przy rozbieraniu nikt nic przy nim wcześniej nie robił. Fabrycznie miał skrzynię z jedną dźwignią, zakupiłem lewarek z dwiema i teraz mam pytanie: Co powinno być wkręcone w nagwintowany otwór z boku, tam gdzie strzela "palec" od rewersu?

Kolego , w ten nagwintowany otwór powinien być wkręcony taki czujnik , który nie pozwala na uruchomienie ciągnika gdy jest "na biegu" :) Osobiście mam odłączony tren czujnik .


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zmieniając skrzynię na dwie dźwignie należy wyjąc taką blachę blokady (wycięta blacha umieszczona na przykrywie skrzyni, trzyma się na jednej śrubie) od tego czujnika.

Jeśli się jej nie wyjmie nie będzie możliwości włożenia biegu.

Blacha blokady od wersji dwu dźwigniowej jest inaczej wycięta na rewers.

Nie wiem czy jest dotepny inny wybierak ale w wersji z jedna dźwignia wodzik od rewersu ma szerokie wycięcie co powoduje że później dźwignia będzie miała duży skok, więc poszukać innego wybieraka albo wymienić, przerobić zbierak wodzika.

W sumie dla mnie gra nie warta świeczki ale może komuś nie pasować. Sama zmiana na dwie dźwignie to i tak spore udogodnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do tej blachy to widziałem właśnie, że trzeba ją usunąć. Miałem tylko wątpliwości co do tego otworu, po prostu myślałem, ze przychodzi tam jakiś zatrzask żeby ta dźwignia nie latała tak po tym wodziku. Boję się, że na koleinach może wybijać bieg swoim pędem. Co prawda sprężynki od zatrzasków mam nowe o jakieś 12mm dłuższe i twardsze od starych ale chyba pomyśle nad jakimś zatrzaskiem w tamto miejsce.

Edytowano przez wlatcakomaruf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Tą blaszkę można przesunąć a potem przycisnąć śrubą tą co się zakręca lewarek i nie będzie wracać. Inaczej to chyba trzeba pokrywę skrzyni ściągnąć, żeby to wyciągnąć. A żeby pokrywę wyciągnąć to wszystkie rurki hydrauliczne za dużo roboty.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj