emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Piotruniu25    3160

Może chodzi mu o prędkość i obroty wom ;) ,mój osiąga 2300 obr/min,ale rzadko do tylu dochodzę najczęściej to 2tyś.Fabrycznie Władek chyba był ustawiony na 1950 obr/min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel807    102

A ten osiąga można powiedzieć że około 3 tyś ;D ;D Siłę to pewnie ma większą. Ale ciekawie kiedy mu tłok bokiem wyjdzie ;)

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Siły znaczy mocy na pewno nie ma większej. ;) Bo koni mu nie przybyła,a że silnik wkręca się na duże obroty (3tyś) to jest pewne że pokaże kopyto.Kiedyś widziałem coś takiego w 3p, właściciel specjalnie go podkręcił do kosiarki,ale co z tego że kosiarka wytrzymała jak 3p poległ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Chyba nie bo i tak Władek osiąga prędkość womu 540 przy 1770 obr/min silnika.A że jeśli ci przeszkadzają niskie obroty to możesz sobie sam podkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no raczej mi nie przeszkadzają hehe. Ja przeważnie pracuje przy 1600-1700obr/min więc żaden problem i spalanie nieduże :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15357

Ja mam podkręcone tak jak jadę 6 pusto to wskazówka się kładzie, ale to tylko w lekkim transporcie. Już tak z 8 lat i nic się nie dzieje, a w polu to już normalnie 1600-1700 jak ciężej, a 1300-1500 w lekkich pracach. Ciągnik z 80r i 6400mtg bez remontu, 2 x pierścienie tylko bo brał olej, ale to była wina superolu, teraz z 5 lat na mobilu i jak doleję litra na 100mtg to góra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
argoz    0

Co do filmiku to też miałem takiego ruska co zamykał licznik, nikt go nie przestawiał, poprostu rozregulowała mu się pewnie pompa. 3P podczas jazdy po polu zostawał daleko w tyle, po drodze strach było by jeździc bo miał za duże luzy w kierownicy. Siły to miał pewnie tyle co c360, ciężko go było zadusic. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W tym roku czeka mnie mnie zmiana tylnych opon w moim rusku, ponieważ te opony są jeszcze od nowości czyli od 1977r :o , bieżnik jest jeszcze w miarę ale robią się wystrzały po bokach. Obecne opony mają rozmiar 10-28, opony które są w sprzedaży i są do T25 mają rozmiar 11,2-28. Myślałem nad założeniem opon takich jak w c330 czyli 12,4-28 lecz boję się że się nie zmieszczą. Mam tą starszą wersję T25 z niepełnymi błotnikami. Wychodzi na to, że w późniejszych T25 były montowane większe opony z tyłu, czy zmieniła się jakoś numeracja, a rozmiar jest ten sam? Dałoby radę włożyć te opony od c330 ? Felgi są takie same w starszych i nowszych ruskach?

Edytowano przez Piotrek94

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Znaczy się masz Władka z dwiema wajchami, ale nie obok siebie, a podłoga nie jest połączona z błotnikami.

Felgi we wszystkich Władkach były takie same. Mam wersje taka jak ty i i nowszego, nie ma w nich różnicy. Opony zakładaj śmiało od C-330. Wchodzą bez problemu i nic się złego w ciągniku nie robi.

A pod błotnikiem jest wystarczająco dużo miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ok, te opony 12,4-28 będą szersze czy wyższe, czy jedno i drugie? R28 to średnica felgi czy opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Te opony są tylko szersze. Średnica zewnętrzna jak i wewnętrzna jest taka sama.

Średnica obręczy 28", czyli średnica wewnętrzna opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Jeśli jest to twój główny ciągnik to możesz pomyśleć o oponach 13.6,nieco zwiększy mu się na tych oponach uciąg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ciągnik niby główny, ale obecnie służy mi do jazdy do lasu, tartaku, do zaorania ogrodu, wykopania ziemniaków, jest użytkowany ok 15 razy w roku więc myślę że takie 12,4-28 w zupełności wystarczą. Kiedyś było obrabiane ok 5ha, ale to i tak niewiele, jak oryginalne opony starczyły na 35 lat pracy (3100mth) :D. Mam jeszcze takie jedno pytanie: lepsze będą opony firmy BKT, Mitas czy Petlas? Wiem że najlepsze byłyby Kormorany ale niestety są troche za drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Te opony chyba z jednej półki. ;) Kiedyś u mnie w sklepie widziałem opony 12.4 za 719zł/szt ale nie znam marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Podobno opony teraz strasznie podrożały i te do c-330 cena około 1000 zł ale to tylko z opowiadań innych.

 

Jakiej produkcji są BKT?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

BKT są indyjskie. Opony strasznie podrożały, jeszcze w lato znajomy kupował Kormorany do c330 to płacił 850zł za sztukę, teraz kosztują 1400 :o. Żałuję że nie kupiłem wtedy opon, ale mam nadzieję że ceny spadną.... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Nadzieja matką głupich...W Polsce nic nie tanieje,chyba ze cena żywca...

Pisałem już w moich postach o strasznej jakości BKT,nawet dziś rozmawiałem o tym z ich użytkownikiem.

Przednie zdarł przez rok a tylne się rozwarstwiły.Petlas też nie ma szału,widziałem i rozmawiałem z użytkownikami.

Zostaje Mitas lub...Opony kupujesz na wiele lat,to chyba najważniejsza część ciągnika.

Tak więc wybór zostaje dla ciebie...Polecam radialki,zwrócą się bardzo szybko przy tych cenach paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    2

mam radialki w swoim no i muszę przyznać że opony są zaje... mam je drugi sezon i nawet bardzo się nie zdarły obrabiam 10h i władek to mój główny ciągnik (mam 2 władki). a jak już mowa o oponach to jakie lepsze na przód? jodła czy zwykły bierznik? podobno na jodle lepiej pracuje się w miękim gruncie(tzn nawraca) prawda to? czy może ktoś z was ma takie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Jodły to w górach...A tak poważnie to szybko się drą,lepsze są ze zwykłym bieżnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ok, te opony 12,4-28 będą szersze czy wyższe, czy jedno i drugie? R28 to średnica felgi czy opony?

 

Jak wymieniłem oryginalne ruskie 11,8 na Kormorany 12,4 to jednak mam wrażenie, że te opony są jednak nieco wyższe. Może to tylko złudzenie, ale traktor inaczej stoi na tych oponach tzn. przód jest nieco niżej ;) niż było poprzednio. Ale to może dlatego, że zamieniłem zużyte opony na nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj