emuel

władimiriec t25

Polecane posty

zorzyk2    56

Co mam odpowiedzieć jak nie dostałem odpowiedzi na postawione pytanie?

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ilza    0

Nikt nie grzebał przy tym kącie wyprzedzania wytrysku

Edytowano przez ilza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Ja tylko raz widziałem jak władymirec chodził na lewych obrotach. A było to wtedy jak musiałem rozciągnąć traktor sąsiada, a on włączył wsteczny bieg. Ale to była zwykła pomyłka przy uruchamianiu na pych :). Nie bardzo wiem co może być przyczyną takiego uruchamiania na rozruszniku, no chyba, że ktoś akumulator założył odwrotnie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No skoro tak to odsyłam do strony producenta:

http://www.xtz.ua/rus/production_and_manufactures/tractors/kolesnie/maloy_moshnosti/htz-2511.html

 

Jak widać na tej stronie silnik ma nie 35 KM a 27 KM. Co prawda niewiele widać na zdjęciu, ale na pewno widać, że to jest ten sam silnik co w T-25, ta sama przednia oś, a z tabeli z danymi wynika, że i skrzynię biegów ma taką samą. Więc poza nowym wyglądem generalnie to jest ten sam ciągnik. Produkuje go tylko inna firma :). To tak jak np. na samym początku Pronar składał u siebie MTZ-ty dokładnie takie same jak ruskie.

 

Jest to troche mocno inny ciągnik i pochodzi on z Harkowskich zakładów traktorowych a nie Vladimirskich B)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

Mam takie pytanie, mam pożyczonego władka i ostatnio zaczeło coś syczeć z pod głowicy, słychać to (charakterystyczne syki) na wolnych obrotach, moc jest ok, co to może być? jak to wyeliminować??widać delikatnie wyciek ,chyba ropy taka maź,czy to coś poważnego?

Edytowano przez sebo1986

..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Głowica do wymiany... kompresja ucieka i słychać te "syki" .


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

i od razu głowica do wymiany?


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Te syki to przedmuchy, a skoro już są tzn, że została wydmuchana szczelina między głowicą a cylindrem. Można spróbować splanować głowicę, bo między cylindrem a głowicą nie ma uszczelki. Trzeba wymontować głowicę i zanieść do firmy która wykonuje taką usługę. Potem przy montażu pamiętać o kolejności dokręcania szpilek i momencie z jakim należy dokręcać szpilki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Nie opłaca się kombinować w t-25 z głowicą jak nowa kosztuje 160 zł. Wątpię że za planowanie głowicy wezmą poniżej 100 zł. Jeśli głowica kosztowała by z 300-500 zł to wtedy opłaca się kombinować a za takie pieniądze to szkoda zachodu bo za jakiś czas może być znów to samo. Chyba, że masz starą dobrą to załóż, ja tak zrobiłem.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ja mam władka z 1979 roku z dziesięć lat temu miałem przedmuchy zwłaszcza przy odpalaniu ,dociągłem głowice kluczem dyna i do dzisiaj mam spokój, spróbuj dociągnąć może pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Decyzję o tym czy kupić nową czy splanować starą pozostawiam sebo1986. Ja tam wolę oryginalną znaną mi głowicę niż nową niewiadomej jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

zawsze jak się coś pożyczy to się zje.... 160 zł głowica, a za robote ile moge zapłacić? czy może zabrać się za to samemu ?


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Swój traktor bym sam naprawiał, ale z cudzym to nie wiem :), bo zawsze można zrobić jeszcze więcej bałaganu. W sumie wymiana głowicy to nic strasznego. Tylko postaraj się pożyczyć od kogoś klucz dynamometryczny (mam nadzieję, że się nie zepsuje ;)) i powinno się udać wymienić. Momenty dokręcania szpilek znajdziesz w instrukcji od władka, przynajmniej w tych starszych instrukcjach to było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poco zaraz nowa, spróbuj dotrzeć głowicę do cylindra smarując pastą do docierania zaworów zamek(rowek)w głowicy.Kilkadziesiąt obrotów prawo-lewo i będzie szczelna jak nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

dziś coś słyszałem że są jakieś uszczelki pod głowice bodajże miedziane, i że sie je stosuje w t 25 ? i od razu nasuwa mi się drugie pytanie odnośnie tej uszczelki, oczywiście jak jest taka uszczelka, bo słyszałem to od takiego wszechwiedzącego człowieka :D to czy jak założę tą uszczelke pod jedną głowicą tą z której ucieka kompresia, to pod drugą też muszę dać ? i czy to wogóle jest dobry pomysł?


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Faktycznie uszczelka miedziana była ale co sobie przypominam pod cylindrami a blokiem silnika,już kilkanaście lat coś tam robili i zapomniałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Raczej nawet jak wsadzisz jedną uszczelkę pod jedną głowicę to drugiej nie musisz robić, bo w tym traktorze na każdy cylinder jest jedna głowica, a nie jak w innych - jedna głowica na wszystkie cylindry. Poza tym nie wiem czy to dobry pomysł, żeby dawać uszczelkę tam gdzie jej nie powinno być.

Edytowano przez Geo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Jak dasz uszczelkę zwiększy się pojemność cylindra...


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

to co będzie najlepszym rozwiązaniem?

wymiana głowicy?

Założenie uszczelki?

splanowanie głowicy?

 

bo każdy mówi inaczej, i już sam niewiem :D


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Uszczelki były w silnikach D-120 a tam były inne głowice więc nie siejcie propagandy. Gdzieś dzwony dzwoniły ale nie wiadomo w jakim kosciele. No fakt jeden powie ze w T25 jest uszczelka pod głowicą i dalej to idzie tylko zawsze zapomną dopowiedzieć w jakim motorze


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Jak do tej pory oba moje włądymirce miały ten sam silnik tzn taki bez uszczelek pod głowicą. Moim zdaniem, jeśli to też jest traktor bez uszczelki, wystarczy zdjąć głowicę, splanować ją i ponownie założyć. Jeśli te syki pojawiły się niedawno powinno wystarczyć planowanie głowicy i właściwe jej dokręcenie. Oczywiście luzy zaworowe trzeba będzie sprawdzić po ponownym założeniu głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Poszukuje filtra hydrauliki,jakby ktoś widział to prosił bym o link. :(

 

 

P.S jak ktoś ma pisać że ni się nie chce szukać to niech lepiej nic nie pisze bo już chyba wszystkie strony przeszukałem i nie mogę znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Szukasz tego patrząc z tyłu ciągnika po lewej stronie pod siedzeniem? Co on ma tam chyba z 10 takich blaszek? Jeśli taki masz to chyba tego nie dokupisz kiedyś szukałem tego. Te blaszki się czyści i dalej zakłada dlatego nie ma chyba ich w sprzedaży.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Jeszcze tego nigdy nie rozbierałem i nie wiem jak to wygląda,ale ktoś pisał że tam jest filtr i go się wymienia co jakiś czas,za parę dni będę tak chciał zajrzeć.Jeśli to będzie jakiś zwykł filtr to pojadę do sklepu i coś dobiorę.

 

 

http://rolniczeczesci.bazarek.pl/opis/1624938/wklad-filtra-oleju-t-25.html

To jest ten?Bo w silniku nie ma filtra oleju takiego.

Edytowano przez Piotruniu25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj