emuel

władimiriec t25

Polecane posty

tomek12345    0
Napisano (edytowany)

ok ale jak rozwiazałes ten problem,albo co było przyczyna

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

witam, mam problem z przednimi kołami, gdy jade asfaltem czasami strasznie wpadaja w drgania czyli chodza na lewo i prawo. Narazie zbytnio nie moge zajrzeć do kolumby,bo jestem połamany i zarazem zagipsowany. Ale podejrzewam ze to łożysko, nie jestem pewien, dlatego prosze o opinie i pomoc

pozdrawiam Tomuś

wymień tulejki w przedniej belce i w zwrotnicach :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

No więc:

W końcu udało mi się ożywić naszego T-25A po długim postoju (rocznik 80, od 86 z krótkimi przerwami stał pod wiatą) i potrzebuję pomocy z cyklu "jak to zatkać?".

Po pierwsze: Silnik

Ma moc, czasem zdarza mu się tracić obroty (ale rzadko), kopci na biało-niebiesko-sino, ponadto jest cały obrzygany olejem (chyba) silnikowym (gdzieś z głowicy, prawdopodobnie z kolektora wydechowego, nie z pod pokrywek zaworów). Poza tym spala takie ilości oleju, że mógłbym otworzyć punkt utylizacji. Obstawiam pierścienie. Pytanie jak się rozbiera silnik, tzn. czy trzeba go rozpoławiać? Jeśli ktoś mógłby to proszę o jakiś skrócony opis + skany/zdjęcia odpowiednich stron z instrukcji napraw/katalogu części + momenty dokręcania śrub.

Po drugie: Pompa wtryskowa

Wycieka olej z miejsca w którym wychodzi ośka którą porusza cięgiełko od pedału/dźwigni ręcznego gazu. Jak to uszczelnić?

Po trzecie: Siłownik podnośnika

Wesoło smarka olejem u góry wokół tłoczyska. I znów Jak to rozebrać, co wymienić + skan z katalogu części poproszę.

Po czwarte: Podstawa pompy hydraulicznej.

Chodzi o element do którego przykręcona jest pompa (tam gdzie rozłącza się napęd pompy). W skutek czyjegoś nieumiejętnego przykręcania pękł. Na razie działa, ale nie wiadomo jak długo. Ile takie coś kosztuje i czy kupuje się samą obudowę, czy razem z bebechami?

 

Ogólnie w tej chwili ten ciągnik to obraz nędzy i rozpaczy, ale wyjąwszy w/w problemy chodzi całkiem nieźle.

 

Z góry dziękuje za pomoc.


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek12345    0

wymień tulejki w przedniej belce i w zwrotnicach :rolleyes:

tulejke i sworznia w przedniej belce wymieniałem z miesiac temu,bo spore luzy były. sworznie tez sa nowe,nawet ostatnio wymieniałem jednego bo pękł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

No więc:

W końcu udało mi się ożywić naszego T-25A po długim postoju (rocznik 80, od 86 z krótkimi przerwami stał pod wiatą) i potrzebuję pomocy z cyklu "jak to zatkać?".

Po pierwsze: Silnik

Ma moc, czasem zdarza mu się tracić obroty (ale rzadko), kopci na biało-niebiesko-sino, ponadto jest cały obrzygany olejem (chyba) silnikowym (gdzieś z głowicy, prawdopodobnie z kolektora wydechowego, nie z pod pokrywek zaworów). Poza tym spala takie ilości oleju, że mógłbym otworzyć punkt utylizacji. Obstawiam pierścienie. Pytanie jak się rozbiera silnik, tzn. czy trzeba go rozpoławiać? Jeśli ktoś mógłby to proszę o jakiś skrócony opis + skany/zdjęcia odpowiednich stron z instrukcji napraw/katalogu części + momenty dokręcania śrub.

Po drugie: Pompa wtryskowa

Wycieka olej z miejsca w którym wychodzi ośka którą porusza cięgiełko od pedału/dźwigni ręcznego gazu. Jak to uszczelnić?

Po trzecie: Siłownik podnośnika

Wesoło smarka olejem u góry wokół tłoczyska. I znów Jak to rozebrać, co wymienić + skan z katalogu części poproszę.

Po czwarte: Podstawa pompy hydraulicznej.

Chodzi o element do którego przykręcona jest pompa (tam gdzie rozłącza się napęd pompy). W skutek czyjegoś nieumiejętnego przykręcania pękł. Na razie działa, ale nie wiadomo jak długo. Ile takie coś kosztuje i czy kupuje się samą obudowę, czy razem z bebechami?

 

Ogólnie w tej chwili ten ciągnik to obraz nędzy i rozpaczy, ale wyjąwszy w/w problemy chodzi całkiem nieźle.

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

Więc co do silnika. odkręć przewody od wtrywskiwaczy po kolei wywalaj pokrywe zaworów, klawiature

kolektory odkręć głowice, i przewody od oleju co idą do głowicy. są koło kolektorów. Odkręć miske i korbowody odkręć. Ps. Tylko ich nie popierdziel ani panewek nie pomieszaj. i wyciagniesz tłoki całe w sumie jeżeli chcesz same pierścienie zmienic to tylko cylinder wyciągniesz po zdjęciu głowicy ale syfu żeby nie nalecialo ci.

 

Pompe daj do pompiarza.

 

siłownik to już relaksacyjna zabawa. odkręć wężę wywal go na stół i odkręć. 4 śróby na spzilkach co są w rogach zdejmiesz pokrywe razem z tłoczyskiem i moze cylinder też zejdzie zp odstawy nie szkodzi i tak musisz to rozebrać. Potem odkręć tłoczek od tłoczyska i tłoczyskowyciagniesz. W pokrywie jest blaszka na 5 śrub odkręć ja i tam wymień uszczelki potem na dole tłoczyska jest oring też wymień. Na tłoczku jest oring i 2 pierścienie platikowe czy jakieś tam. Jeżeli weźniesz ruski zestaw oryginalny to bez młota i śrubokręta nie wsadzisz ich, jeżeli polski to ręką spokojnie wsadzisz a za miesiąc będzie się lało dalej

Wtedy wymień oringi po 1 na zewnętrznej stronie pokrywy i podstawy gdzie cylinder wchodzi na nie. Została jeszcze rurka tam są 2 oringi i 2 plastikowe krązki najlepszy sposób żeby tego nie psieprzyc to: Najpierw plastiki wsadzasz na rurke potem oringi i jak będziesz zkładał go w całóść to wtedy ją wsadź. Nie wsadzaj tych oringów i plastików w otwory jako pierwsze ap otem rurka. rurka je uszkodzi przy montażu i będzie sikać. No i to skręcic porządnie i musi się dzialać. :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3164

ok ale jak rozwiazałes ten problem,albo co było przyczyna

 

Napisz do mnie na gg 16281737.

 

@tommot033

I to ni było żadne łożysku i tuleje w przedniej belce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Panowie od roku leci mi olej gdzieś na pierwszym cylindrze gdzieś głowica ,myslałem może gumy na popychaczach uszczelka pod pokrywą rurki olejowe ale tak wzrokowo tam jest dobrze,czy mogła pęknąć głowica i taki efekt jest mam 4,5 tyś mtg ,pali na dotyk tylko jak się nagrzeje to mam dymek z cylindra olej rozgrzany kopci ,mam nowy ciągnik to rusek mało używany ale na drugi rok musze zrobić remont może ktoś miał taki przypadek że głowica pękła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Wzrokowo może być dobrze. Umyj dobrze to miejsce i dobrze popatrz. Szybciej stwardniała uszczelka(już nie uszczelnia) niż pęknięta głowica. Dużo roboty tam nie ma by zdjąć głowicę i założyć nowe uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek12345    0

mam podobny problem, ciagnik jest po remoncie w dodatku jedna głowica nowa, tylko tyle ze delikatnie kapie wiec narazie się tym nie przejmuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

t25 ma 22,5kw x 1,36 daje nam 30,6km:)

330 ma 22kw x1,36 wychodzi 29,92km:)obliczenia dokladne:)

wiec nie opowiadajcie bajek ze ruski slabszy bo tak nie jest:)

wiekszosc przemawia za t25:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

władek nie ma uszczelki pod głowicą poprostu wydmuchało ci głowicę na styku z cylindrem raczej nic już nie zrobisz. Ja próbowałem dać w to miejsce silikon wysokotemperaturowy ale też nie wytrzymuje.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    1

t25 ma 22,5kw x 1,36 daje nam 30,6km:)

330 ma 22kw x1,36 wychodzi 29,92km:)obliczenia dokladne:)

wiec nie opowiadajcie bajek ze ruski slabszy bo tak nie jest:)

wiekszosc przemawia za t25:)

to sa obliczenia silnika, a musisz doliczyc mase, przelozenia, ogumienie, jezeli jestes w stanie wyczuc 1KM...to jestes bardzo zdolny, w mocy sa porownywalne...tylko kwestia wykorzystnia traktora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Jeszcze raz zapytam się Witek2010 tylko kiedyś ze znajomym wymienialiśmy my u niego cylindry i głowice i między nimi jest taka uszczelka miedziana ale wtedy jemu strzelały zapłony ,mi kiedyś też strzelały zapłony ale głowicę dociągłem i było ok a olej leci od roku gdzieś ,najprościej umyć dokładnie i powinno się zobaczyć to miejsce ,w tym roku nie będę robić remontu ale na drugi planuje wymienić mu cylindry tłoki głowice na nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1
Napisano (edytowany)

Witam panowie wymieniłem uszczelke w rodzielaczu i i te uszczelki miedziane z pod tych rurek i wyczyściłem filter oleju ten z tylu ale dalej kapie olej proszę o pomoc bo nie wie co mam robić.

Edytowano przez ono1634

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

Ale dalej Ci kapie z tych rurek przy rozdzielaczu?? Może za słabo dokręciłeś a jak nie to odkręć nawiń pakuł i na pokoście złóż i już musi być ok :rolleyes:


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ono1634    1

Nie kapie mi z rurek tylko z dołu,a może są przytkane rurki i ciśnienie wypycha?a możliwe jest że jest pekniekny rozdzielacz i kapie olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

A wiem gdzie już :) A złożyłeś na silikonie tą uszczelkę?? Możliwe że gdzieś tak pokrywa dolna rozdzielacza jest pęknięta w co wątpię bo nie wyobrażam sobie jak by to mogło pęknąć .


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pr0nar1025    0

W książce którą mam od swojego "władka" jest podane tak:

-całkowita moc znamionowa  22,5 kw/31Km

-użyteczna moc znamionowa  21kw  /29Km

 

Mój T25A jest z 1986 roku ale z tego co sie orientuje to w starszych t25 siedzą silniki typu D21A1 o mocy którą podałem w nowszych jest montowany silnik  D 120-17 o parametrach podanych przez przedmówcę oczywiscie mogę się mylic jak tak to poprawcie mnie

Dodam do Twojej wypowiedzi dane z instr. obsługi z mojego T-25a1 1974r.:

-pełna maksymalna moc(przy 2200obr/min) wynosi 33KM

 

z tego co wiem to 25 ::)(moze sie myle) :-

No i po co piszesz jak nie wiesz.

Edytowano przez pr0nar1025

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pr0nar1025    0

jestem tu nowy i zaciekawił mnie temat T-25a. Niektórzy z tego co widze to piszą posty bez sensu, typu ''wydaje mi się ...'', ''myśle że ...'' jak dzieci w zerówce... a jak zwrócic takiemu uwagę to dostajesz ostrzeżenie.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj