emuel

władimiriec t25

Polecane posty

Piotruniu25    3160

Wymieniał ktoś uszczelki w siłowniku od odnośnika i ile kosztuje komplet uszczelk bo mi strasznie leci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

Ja wymieniałem uszczelki jakieś 2 lata temu , teraz nie pamiętam ile kosztowały ale drogie nie są a cenę podam ci jak sprawdzę w książce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Dużo jest roboty z wymianą tych uszczelek bo jak mało to sam bym zmienił a jak dużo to musze do znajomego zawieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

Nie jest dużo roboty w godzinę powinieneś wymienić nie trzeba nawet całkowicie go wyciągać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T25A    1

Ja wymieniałem tydzień temu, wujek mówił że nie ma sensu wymieniać bo i tak będzie leciało i miał rację. Podobno od jakiegoś zetora pasuje siłownik i jest lepszy ale nie wiem od jakiego?


T25A THE BEST

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

A ja kupiłem nowy siłownik pół roku temu i znowu leci olej nawet bardziej jak ze starego który wytrzymał 23 lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2050

Witam piszę tego posta w imieniu Sąsiada.

Przybliżył mi ten problem dość obrazowo więc nie wiem czy go dobrze zrozumiałem. Jeśli coś będę pisał nie tak to proszę o wyrozumiałość. Więc problem wygląda następująco:

Został wymieniony czujnik temp oleju, na starym chodził bardzo długo, problem pojawił się niespodziewanie mianowicie gdy ciągnik chwilkę pochodzi wskazówka zegara wariuje i idzie na max. Wymiana czujnika na nowy nie przyniosła rezultatu. Sąsiad próbował kilka sztuk i dalej to samo. Czy winny jest zegar? Czy da się go jakoś sprawdzić żeby nie potrzebnie nie kupować nowego?

Czy w tym zbiorniku/filtrze gdzie wkręca się ten czujnik ma znajdować się olej gdy silnik jest zgaszony?

 

Proszę o wskazówki jak usunąć ten problem. Z góry dzięki za pomoc.


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

możliwe że nie ma masy jak ciągnik włączony to olej krąży w tej wirówce a jak wyłączony to nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Też tak czasami nam że mi warjuje ale ja mam całą instalacje do wymiany po wiosennym myciu troche kabli zamokło i musze ładować przed jazdą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc3604    0

Z tego co wiem to rusak ma fabrycznie 31 koni a uzytkowo ma 29 koni

ja mam rusaka w ktorym siedzo opony tylnie od ursusa c330 i na podmoklych terenach trzydziestka wymieka poniewaz jest ciezejsza a rusak przelatuje cale bloto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

Ja też mam takie opony 12.4x28 nawet sporo szybszy jest od standardowych opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EMEK    1

a ja powiem że na jego moc i wielkość jest bardzo mocny poradzi nawet podnieśc pług 4 zagonówke :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Podnieść to podnieśie tylko czy pociągnie osobiście widziałem jak T25 chodził w podorywce w pługu 4x25 i szedł bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

W takim pługu to i u mnie by chodzil ale plug to samoróbka i ma za szeroki uchwty do T-25 i mi belki sie gną jak podczepie wiec Władzio z talerzówka po zniwach bedzie chodził :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Też się przymierzam żeby kupić opony od C-330 mój dziadek miał i orał pługiem 3 skibowym i rusek dawał rade na 2 klasie ziemi i to nie była podorywka tylko prawdziwa orka !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Ja też mam opony od c 330 i dodatkowo obciążniki w koła od c360 i jest dużo lepiej niż jak nie miał tych obon <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29
Też się przymierzam żeby kupić opony od C-330 mój dziadek miał i orał pługiem 3 skibowym i rusek dawał rade na 2 klasie ziemi i to nie była podorywka tylko prawdziwa orka !

 

Z trzema skibami daj sobie spokój bo to meczarnia chyba ze głeboko orac na 15cm <_<

 

A opony od C-330 dlaczego nie ale ja nie zakładam bo jakos sie boje ze na mocy straci sporo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
Podnieść to podnieśie tylko czy pociągnie osobiście widziałem jak T25 chodził w podorywce w pługu 4x25 i szedł bardzo dobrze.

 

Mój znajowmy rok w rok 20 ha podoruje 5x25 wiec 4 to nie wyczyn <_<


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Ja tam 2x35 lub 2x30 nie wiem dokładnie zawsze orze 2-ka i wcale lekko nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj