emuel

władimiriec t25

Polecane posty

pablo21    29

Dobra jutro sie pomecze jak cos nie bede wiedział to bede pisał.

 

Dzieki wielkie za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki21    1

i tak najfajniejsza zabawa jest z wymienieniem tego malutkiego oringu (fi 5mm) który jest na zaworku odcinającym <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
110 Nm więcej od c330????????????

 

 

uszczelki plastikowe musisz włożyć na chama. Tłok ten się nierozkręca. Ja u siebie tak robłem.

A co w tym dziwnego widac ze Radzieckie= mocniejsze


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

zawsze myślałem że to c 330 jest mocniejsza

a tak wogóle to po co jest ten zaworek wyłanczający pompe????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

On blokuje siłownik na jakiejs ustawionej wysokosci ta przesówka sie reguluje kiedy ma sie zablokowac.

Jak podniesiesz podnosnik to sie odblokuje a jak opuscisz to znów zablokuje ja chyba to na wiosne wypróbuje w polu. <_<

 

Co do charakterystyki silnika i mocy to jednak z moich obserwacji wynika ze C-330 jest słabsza niz T-25 bo T-25 max moc ma przy 1800obr a na 1700 pracuje najczesciej w polu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

A jeśli ja niemam tej objemki aluminiowej i mi sie nie blokuje podnośnik, to co wtedy????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

No to wtedy nie mozesz sobie zablokowac podnosnika na okreslonej wysokosci i ten dzyndzelek wystajacy jest prawie bezużyteczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

witam podłanczam się do tego tematu mam pytanie jakie największe koła tylne da się założyć do władka???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Standardowe od c 330, 28x 12,4 ja miałem dębice diagonalne, potem olsztynki radialne, a teraz diagonalne continental.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

a czy jest możliwość założenia kół tylnych R36 tylko jakichś nie za szerokich do uprawy międzyrzędowej , na sile straci to wiem ale używamy go głównie do transportu więc liczy się szybkość a oprócz tego do lekkich prac - wielorak przewracanie siana , opryskiwacz,

 

ostatnio jeżdziłem po wyorywacz do buraków ponad 70 km w jedną stronę i tak sobie pomyślałem żeby zrobić taki ciągnik na dalsze trasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

W oryginale wychodziły na R32 :P a r36 też byś wcisnol byś go podniósł jak by nie chciały wleść


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Wymieniał ktoś w władku uszczelki rozdzielacza, jeśli tak to mam kilka pytań:

-jaki jet tam dostęp?

-łatwo je wymienić?

-trzeba wyciągać rozdzielacz?

-ile jest tych uszczelek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

hmm ja tego nie robiłem nigdy ale byłem blisko rozdzielacza bo kolumne wyciagałem kierowniczą. Nie wiem czy bez zdejmowania podlogi da rade go wytargac bo jak zdjęta była to dostęp miałeś elegancki żeby go wytargać


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

W rozdzielaczu od Wladka uszczelki są tylko przy dźwigniach, no i miedziane pod wychodzącymi przewodami hydraulicznymi. W środku nie ma żadnych uszczelek. Tak, że jeśli ci np. przepuszcza olej i przez to maszyna opada pozostaje go tylko wymienić na nowy, a jeśli są wycieki to poodkręcaj przewody i wymień te miedziane podkładki smarując je cieniutko silikonem. Ja tak mam i nic mi nie cieknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A ja mam takie pytanko, ostatnio orałem i po podniesieniu pługa wajcha zostawała cały czas na podnoszeniu, ma tak być czy do neutralu musi wrócić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Powinna wrócić do neutralu. Jak sie olej rozgrzeje a pompa jest już słaba to tak sie dzieje jak u ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bili    2

U mnie na ogół sama wraca choć czasami lubi sie zaciąć ale to tylko wtedy jak podnosze na niskich obrotach a jak dam gazu to odskakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

U mnie też nie chciała wracać dopiero przy większych obrotach ale to wina pompy bo już była słaba i trzeba było wymienić na nową , teraz podnosi wszystko na małych obrotach , tylko z trollem ma ciężko bo wajchę trzeba było dzisiaj przytrzymać żeby podnieść bo tak sama wracała z powrotem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

U mnie tyle co on napodnosił to od kiedy nim jeżdże (2001rok) wajcha mi juz nie trzyma sama musze ją przytrzymywac co mnie denerwuje :P


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

Mój też już natargał ładowacz od 1993r i do tego mam spory kawałek do przejechania bo aż 10 km na pola w jedną stronę i dużo ładowałem sąsiadom. Na drodze muszę co kawałek podnosić bo opada i dotego strasznie nisko podnosi , ale niedawno wymieniłem pompę i siłownik na nowy to zobaczymy jak teraz będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek    0

mam pytanie czy wie ktoś gdzie morzna dostać i za ile podstawę do siłownika dla t25a??

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego postu

....................Jo Władzia miołym mom i mieć bydę.................
.........I jeszcze coś t25a to moc i siła której 30-stka się nie ima............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

chłopaki dzis przy rozsiewaniu nawozów urwał mi sie jeden z przewodów olejowych od silowanika nie wiecie ile moze on kosztować ????????


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj